Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » 5 najdziwniejszych umiejętności, które zostały usunięte z Overwatcha
News

5 najdziwniejszych umiejętności, które zostały usunięte z Overwatcha

Przy współpracy z @overwatchcurious

Pamiętacie nasze ostatnie zestawienie pięciu umiejętności, które zostały wycofane? Prezentujemy część drugą. Tym razem skupimy się na najdziwniejszych umiejętnościach.


1. Mina Bastiona

Mało osób wie, że kiedyś umiejętność specjalna Bastiona wyglądała zupełnie inaczej. W becie, Bastion wypuszczał coś w stylu sterowanego samochodziku, który rozstawiał się i ostrzeliwał wrogów. Ostatecznie pomysł ten wykorzystano przy ultimate Złomiarza.

 

2. Reinhardt rzucał swoim młotem

Wiedzieliście? Początkowo jego umiejętność pod „E” wyglądała zupełnie inaczej. Reinhardt rzucał swoim młotem na niewielką odległość, wyglądało to jak ogromny zamach. Umiejętność ta była jednak bardzo trudna do używania i rzadko kiedy się przydawała.

3. Laser z oczu Smugi

Jeszcze przed jakimikolwiek przeciekami o Overwatchu, nawet przed fazą alfa, Smuga mogła strzelać laserami z oczu. Poważnie, istniała taka umiejętność. Miało to miejsce w bardzo wczesnych fazach rozwoju OW, gdzie gra była jedynie pustą przestrzenią z kilkoma modelami Smugi.

4. Wybieranie talentów

Kiedyś w Overwatchu funkcjonował system talentów. Działało to na tej zasadzie, że w miarę zdobywania kolejnych poziomów mogliśmy odblokowywać różne talenty. W przypadku Żniwiarza wyglądało to tak:

5. Sombra niewidzialna cały czas

Początkowo Sombra była niewidzialna cały czas. Testowano to rozwiązanie całkiem długo. Z czasem odkryto, że takie rozwiązanie powoduje ogromną presję na wrogiej drużynie i ludzie zwyczajnie ciągle musieli być skupieni w 100%.

13 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Trójeczka brzmi dość śmiesznie :D ,a pięć miało działać na takiej zasadzie jak HeroesOfTheStorm ,wedłuk mnie to by było troche przemajstrowane ,dobrze że tego nie wprowadzili.

  • jak dla mnie sommbra mogła by być niewidzialna na takiej zasadzie, na po naciśnięciu shift ma do wykonania 10 czy 20 kroków ale bez ograniczenia czasowego po zrobieniu tych kroków traci niewidzialność i zaczyna się cooldown, ale nie wiem może to co jest, jest lepsze :)

    • Ciężko by było zastosować, jak już to przelicznik na przebyte metry zamiast kroków. Niestety takie rozwiązanie wpłynęło by na mobilność tej postaci, gracze zatrzymywali by się co chwilę by przemyśleć gdzie mogą dojść, co narazilo by ich na atak wroga.

  • Co do sombry nie było by to takie głupie w końcu w tym trybie i tak nie może nic robić a sama zdolnosc jest latwa do ściągnięcia(czasami nawet przez przypadek). Aczkolwiek widzę w tym dwa problemy:
    Po pierwsze trzeba by było zmienić aby niewidzialnosc nie zwiększala prędkości postaci
    Po drugie w trybie niewidzialnosci nie powinna móc przenosić ładunku ani przejmowac punktu.

  • powinni sombrze zrobić nielimitowaną niewidzialność kosztem możliwości zniszczenia jej translokatora. by away lokator też mógłby być nieskończony

  • O pierwszym już wiedziałem przez postem o usuniętych umiejętnościach, a cała reszta jest mi nie znana. O ile 4 mechaniką przypomina mi Heroes of The Storm, o tyle 5 mogła faktycznie uprzykrzyć życie graczom. :P

  • A może wykorzystać by kiedyś pomysł z Sombrą w jakimś trybie arkady lub evencie? Ciekawie byłoby spróbować!

  • Skoro to i tak jest przetłumaczenie filmu z kanału Your Overwatch to moglibyście przetłumaczyć już te talenty od Żniwiarza…

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ