Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Aktualizacja wprowadziła nową Symmetrę, pochwały i szukanie ekip do Overwatch!
News

Aktualizacja wprowadziła nową Symmetrę, pochwały i szukanie ekip do Overwatch!

Na serwery została wprowadzona nowa aktualizacja, która zawiera wszystko to, co mogliśmy testować do tej pory na PST.


System pochwał

Wyrażajcie uznanie dla pozytywnego nastawienia innych graczy Overwatch dzięki pochwałom! Promujcie sportowe zachowanie, dobrą grę zespołową lub podejmowanie strategicznych decyzji. Chwalcie graczy, którzy prowadzą was do zwycięstwa, kładą potrzeby drużyny nad własne lub okazują skromność w obliczu wygranej i pokorę w wypadku przegranej. Pochwały można obejrzeć w każdej chwili w profilach kariery, menu ekip i innych częściach interfejsu, co pozwala od razu sprawdzić, z jakim typem graczy macie do czynienia. Ci, który utrzymują stale wysoki poziom pochwał, będę co jakiś czas otrzymywać nagrody, a ci, którzy zachowują się negatywnie lub gromadzą kary w postaci zawieszenia ,stracą pochwały.

Będziecie mieli okazję ocenić sojuszników i rywali i pochwalić ich za pewne zachowania w grze, którymi waszym zdaniem się wyróżnili. Pochwały można przyznawać w trzech kategoriach:

  • Pierwsza to sportowe zachowanie. Chodzi o traktowanie rywali z uprzejmością i szacunkiem. Na przykład, kiedy ktoś pogratuluje wam tego, że udało wam się go zlikwidować. Chodzi o sportowe zachowanie i tworzenie pozytywnej atmosfery w grze. To wszystko zasługuje na uznanie.
  • Kolejna kategoria pochwał to dobra gra zespołowa. Nie można chwalić za nią rywali. Dotyczy ona tylko sojuszników. Za dobrą grę zespołową możecie wyróżnić kogoś na przykład w takiej sytuacji: W waszej drużynie jest już Hanzo, ale waszym zdaniem grająca nim osoba lepiej poradzi sobie inną postacią, więc prosicie gracza, aby w tym meczu wybrał Mei, a on się zgadza, co pozwala wam wygrać. Warto pochwalić takiego gracza za dobrą grę zespołową. Zmienił postać na taką, która akurat była potrzebna i przysłużył się drużynie. Albo ktoś zareagował uprzejmie, kiedy został poproszony przez kogoś grającego Łaską o podejście do krawędzi, aby można było podlecieć i wyleczyć postać, i osoba ta zrobiła to. Opcja pozwala wyróżnić osoby grające zespołowo i współpracujące z drużyną w bardzo skuteczny sposób.
  • Ostatnia kategoria pochwał, która również obejmuje tylko sojuszników, a nie rywali, to kierowanie grą. Osoby wyróżnione tą pochwałą to tacy gracze, którzy dołączają do drużyny i podpowiadają innym, co należy zrobić w bardzo pozytywny, uprzejmy i skuteczny sposób. Będzie to na przykład gracz, który poradzi zaczekać z atakiem do naładowania superzdolności Zarii lub Hanza i w odpowiednim momencie da wszystkim sygnał do zajęcia punktu. Albo poradzi się wycofać, kiedy zginęła Łaska. Mowa o osobach, które wiedzą, co należy zrobić w meczu i prowadzą nas na polu walki. Naszym zdaniem zasługują one na uznanie.

Cały system pochwał będzie publiczny, co pozwoli widzieć pochwały innych graczy i szybko sprawdzać, który z nich jest chwalony przez wielu graczy. To oznacza, że taki ktoś jest dobrym sojusznikiem i świetnie się z nim gra.

Wyszukiwanie ekip

Na nasz kolejny system czekacie od bardzo dawna, a jest to wyszukiwanie ekip. Włożyliśmy sporo pracy w zaprojektowanie i zaimplementowanie tej funkcji. Nasz system wyszukiwania ekip pozwoli wam wyszukiwać grupy odpowiadające waszym preferencjom. Jeśli więc szukacie konkretnych sojuszników i chcecie mieć 2 tanków, 2 atakujących i 2 uzdrowicieli, to możecie ograniczyć te role w ekipie a nawet zmusić ludzi do grania tylko w wybranych rolach. Oczywiście możecie też wybrać ekipę, w której każdy wybiera taką rolę jaką tylko zechce. System wyszukiwania ekip posiada też inne ciekawe opcje. Możecie na przykład dać znać swojej ekipie, żeby wszyscy włączyli czat głosowy. Włączacie więc opcję, która to wymusza. Możecie dowolnie nazwać ekipę, aby gracze od razu widzieli na liście, że chcecie zdobyć diament w Rywalizacji i szukacie innych, dojrzałych graczy. Możecie nadać dowolną nazwę, która pozwoli skrzyknąć osoby, które szukają podobnych wrażeń. Ideą funkcji wyszukiwanie ekip, podobnie jak dodanej niedawno opcji unikania jako sojusznika, jest zapewnienie wam większej kontroli nad rozgrywką. Overwatch jest grą zespołową i trzeba współpracować z pozostałą piątką graczy. Uważamy, że będzie wam się grać przyjemniej, jeżeli będziecie mogli decydować o tym, co robią inni gracze w waszej ekipie i w jaki sposób będzie ona tworzona. Wyszukiwanie ekip to świetna funkcja. Chcemy zaznaczyć, że nie jest to system dobierania graczy. Kiedy wyszukujecie ekipy, to albo tworzycie grupę i udostępniacie ją innym graczom, albo wybieracie istniejącą ekipę z listy i dołączacie do niej.

System nie dobiera graczy sam. Tym zajmuje się nasz system meczowy, kiedy wybierzecie Szybka grę, Rywalizację lub jedną z pozycji w Salonie gier. Pamiętajcie o tym. Nowy system pozwoli graczom odnajdywać się nawzajem, a potem wspólnie grać. Tak wygląda wyszukiwanie ekip. Będziecie zachwyceni. Mam jeszcze kilka drobnych uwag dotyczących wyszukiwania ekip. Jak wspomniałem wcześniej, połączyliśmy role ataku i obrony. Na początku filmu wspomniałem, że możecie wybrać tanka, natarcie i wsparcie. Ograniczamy liczbę do trzech powyższych ról. Wcześniej mieliśmy bohaterów takich jak Smuga, której rolą był atak lub Złomiarz, którego rolą była obrona. Teraz te postacie pełnią tę samą rolę, która nazywa się Natarcie. Znacznie uprości to sprawę. To bardzo sensowne rozwiązanie i powinno pomóc w wyszukiwaniu ekip, bo wcześniejsze role i tak były arbitralne. Miały one tylko nowym graczom, czym zajmują się dani bohaterowie. Inną dużą zmianą, związaną z wyszukiwaniem ekip, jest to, że będziecie mogli wybierać, kto może oglądać profile graczy. Będzie można ustawić profil prywatny albo tylko dla znajomych, albo tak jak działa to obecnie, czyli na profil publiczny, który teraz nie będzie ustawieniem domyślnym. Znowu naszym celem jest dać wam większą kontrolę nad grą. Wiemy, że niektórzy gracze czasami dokuczali innym z powodu ich profilu. Uważamy, że macie prawo decydować, czy chcecie go pokazywać ludziom.

ZMIANY OGÓLNE

  • Wszyscy bohaterowie w kategoriach Obrona i Atak zostali połączeni w nowej kategorii o nazwie Natarcie.

Komentarz twórców: Ponieważ granica między bohaterami ataku i obrony zacierała się coraz bardziej, postanowiliśmy zgrupować ich wszystkich w kategorii „Natarcie”. Wierzymy, że termin ten lepiej opisuje rolę tych postaci w Overwatch League i całej społeczności naszych graczy.

  • Teraz odgłosy walki słychać z o 25% większej odległości.
  • Zmieniono nazwę graffiti Varok na Zaurzykieł.
  • Dodano statystykę Procentowy czas działania Wsparcia dla Brigitte w profilu kariery.
  • Usunięto niektóre statystyki Symmetry w profilu kariery.
  • Dodano statystykę Celność mierzonych trafień krytycznych dla Trupiej Wdowy w profilu kariery.
  •   Gracze pecetowi muszą aktywować alerty komórkowe na swoim koncie, aby zakwalifikować się do Top 500.
  • Profile kariery nie będę już domyślnie publiczne (teraz domyślne ustawienie to Tylko znajomi). Opcja widoczności profili kariery znajduje się w menu Opcje > Opcje społecznościowe > Widoczność profilu.

ZMIANY WYSZUKIWARKI GIER I GIER DOWOLNYCH

  • Teraz Symmetrą można grać w trybach pojedynku 1 na 1 (np. Pojedynek 1 na 1 z ograniczeniami lub Tajemniczy pojedynek 1 na 1).

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

McCree

  • Przycelowanie
    • Zwiększono zasięg z 70 do 200 metrów

Komentarz twórców: Ponieważ Przycelowanie było rzadko wykorzystywane na dystansie 70 metrów, postanowiliśmy wydłużyć jego zasięg. Dzięki temu odległość nie powinna już być ograniczeniem.

Pięść Zagłady

  • Meteor
    • Zwiększono premię do szybkości ruchu ze 150% do 200%.
  • Najlepsza obrona
    • Zwiększono przyrost pancerza dla normalnych zdolności z 30 do 35 punktów.

Komentarz twórców:  Zwiększenie szybkości ruchu zapewniane przez Meteor zapewnia Pięści Zagłady nowe możliwości stosowania zdolności. Wzmocniono również jego zdolność pasywną, co pozwala mu na większą przeżywalność podczas atakowania wrogów.

Orisa

  • Turbodoładowanie
    • Zmniejszono koszt superzdolności o 15%.

Komentarz twórców: Turbodoładowanie było używane zbyt rzadko biorą pod uwagę jego wpływ na grę. Ta zmiana pozwoli Orisie na agresywniejsze wykorzystanie superzdolności dzięki łatwiejszej regeneracji.

Symmetra

  • Nowe zdolności
    • Projektor Fotonowy
      • Teraz nie będzie już namierzać celu.
      • Zwiększono zasięg do 10 metrów.
      • Podnoszenie obrażeń zajmuje teraz 2 zamiast 1 sekundy na każdy poziom obrażeń.
      • Zwiększono podnoszenie obrażeń z 30/60/120 do 60/120/180.
      • Teraz, kiedy trafia barierę, generuje amunicję zamiast ją zużywać.
    • Alternatywny tryb ataku
      • Teraz nie przebija już celu.
      • Wybucha po zetknięciu z powierzchnią.
      • Zwiększono prędkość pocisku.
      • Zwiększono szybkość ładowania.
      • Zwiększono obrażenia (bezpośrednie trafienia).
    • Wieżyczka Strażnicza
      • Wieżyczka jest teraz wystrzeliwana podobnie jak pocisk, a nie stawiana w miejscu.
      • Teraz gromadzi maksymalnie 3 ładunki zamiast 6.
      • Teraz można rozstawić 3 wieżyczki zamiast 6.
      • Zwiększono obrażenia.
      • Wzmocniono efekt spowolnienia.
    • Teleporter
      • Teraz pozwala stawiać wyjście maksymalnie do 25 metrów od Symmetry.
      • Wejście pojawia się automatycznie przed Symmetrą zamiast w punkcie startowym jej drużyny.
      • Działa 10 sekund.
      • Zmniejszono wytrzymałość do 300 punktów.
      • Teraz może teleportować więcej obiektów (np. Mord-Oponę Złomiarza).
      • Wejście można niszczyć.
        • Jeśli wyjście albo wejście zostanie zniszczone, teleport znika.
    • Nowa superzdolność: Bariera Fotonowa
      • Stawia barierę, która jest na tyle duża, że obejmuje i przecina całą mapę.
      • Orientację bariery można zmienić poprzez ponowne naciśnięcie przycisku superzdolności.
      • Posiada 5000 punktów wytrzymałości.

Komentarz twórców: Celem tych zmian jest przeniesienie Symmetry do jej nowej roli w natarciu i sprawienie, aby była bardziej wszechstronna niż wcześniej. Teraz nie jest ona już bohaterką wsparcia i ma zadawać duże obrażenia. Powinna być silniejsza i ciekawsza w większej liczbie składów i map oraz lepiej radzić sobie w ataku i obronie.

Umiejętności – FILM

\
Autor: Kany

Aktualizacje map

Kolonia księżycowa Horyzont

  • Punkt A
    • Dodano schody po prawej od wyjścia z pomieszczenia hydroponiki.
    • Usunięto drzwi do niższego pomieszczenia po prawej.
    • Usunięto niewielką ścianę na kładce nad punktem A.
    • Dodano kilka osłon w postaci ścian na obszarze z kładką.
    • Przesunięto drzwi obok schodów prowadzących do pokoju Winstona.
    • Drzwi znajdują się teraz na ścianie w pomieszczeniu treningowym.
    • Przesunięto dużą apteczkę na tył pomieszczenia.
    • Usunięto niektóre graty w lewym, górnym pomieszczeniu komputerowym.
  • Pomieszczenie hydroponiki
    • Zamieniono pozycjami dużą i małą apteczkę.
    • Zmieniono część roślin zapewniających osłonę po prawej stronie.
  • Punkt B
  • Dodano schody dla obrońców po prawej od wyjścia z pomieszczenia hydroponiki.
  • Usunięto drzwi do niższego pomieszczenia po prawej.
  • Usunięto niewielką ścianę na kładce nad punktem A.
  • Dodano kilka osłon w postaci ścian na obszarze z kładką.
  • Przesunięto drzwi obok schodów prowadzących do pokoju Winstona na lewo od pomieszczenia treningowego.
  • Usunięto niektóre graty w lewym, górnym pomieszczeniu komputerowym.

Komentarz twórców: Już od jakiegoś czasu chcieliśmy wprowadzić poprawki rozgrywki na mapie Kolonia księżycowa Horyzont.  Pomieszczenie startowe obrońców miało problem z głównym wyjściem, które pozwalało im szybko wycofać się do środka i odzyskać zdrowie podczas natarcia atakujących. Ponieważ przeprojektowaliśmy cały obszar, postanowiliśmy wprowadzić więcej zmian na podstawie odzewu ze strony graczy. Punkt A przeprojektowano nie tylko, aby pomóc trochę obrońcom, ale również zapewnić więcej opcji rozgrywki poza siedzeniem w punkcie i próbą jego jak najdłuższego utrzymania. Łatwiejszy dostęp do podwyższenia oraz ograniczenie dróg dla atakujących (lub przynajmniej pozwolenie obrońcom na łatwiejsze wypatrzenie atakujących), zapewni więcej okazji do kontr i poprawi wrażenia z rozgrywki.

Wprowadziliśmy też dużo zmian graficznych na całej mapie, które możecie odkryć samodzielnie.

Poprawki błędów

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie trybu gry na ekranach wczytywania.

Bohaterowie

Ana

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przyznanie osiągnięcia Czas na drzemkę u Any, kiedy przerwano działanie Koalescencji Moiry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekt działania Strzałki Usypiającej Any utrzymywał się na celach po zmianie bohaterów.

Brigitte

  • Naprawiono błąd, który powodował, że granaty Złomiarza zadawały obrażenia Brigitte, kiedy trafiały w jej tarczę.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Rakietowy Korbacz Brigitte przenikał przez ziemię w prezentacji zagrania w King’s Row.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Brigitte wywołanie efektu Wsparcia podczas trafiania Rakietowym Korbaczem omnicznych gondolierów w Rialto.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Brigitte wywołanie efektu Wsparcia podczas trafiania Rakietowym Korbaczem motocykla w pomieszczeniu startowym atakujących w Junkertown.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał użycie Rąbnięcia Tarczą, kiedy Brigitte była pod wpływem Potrzasku lub Uderzenia Grawitonowego.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał czasami Wsparciu Brigitte leczenie sojuszników będących poza polem widzenia.

Pięść Zagłady

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtworzenie animacji Podbródkowego Pięści Zagłady po trafieniu Rakietowym Ciosem.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał Pięści Zagłady użyć Fali Sejsmicznej i uciec Uderzeniu Grawitonowemu.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtworzenie prawidłowego efektu dźwiękowego Rakietowego Ciosu, Podbródkowego i Fali Sejsmicznej Pięści Zagłady, jeśli zdolności były wyłączone lub ograniczone czasem odnowienia.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom trafionym Rakietowym Ciosem Pięści Zagłady otrzymanie dodatkowych obrażeń od kolizji od Krio-Zamrożenia Mei.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Fala Sejsmiczna Pięści Zagłady wyświetlała nieprawidłowego informacje interfejsu użytkownika.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że interfejs Meteoru Pięści Zagłady pokazywał informacje o możliwości oddalenia widoku z kamery.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zastosowanie dodatkowych obrażeń od Rakietowego Ciosu, jeżeli wróg użył zdolności uniku w momencie uderzenia w ścianę (np. Zniknięcia u Moiry, Mignięcia u Smugi lub Postaci Upiora u Żniwiarza).
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Rakietowemu Ciosowi Pięści Zagłady trafianie niektórych ścian.

D.Va

  • Naprawiono błąd, który powodował, że mech D.Vy stawał wysoko tuż przed detonacją.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie zdobienia flagi Korei Południowej, kiedy D.Va znajdowała się w kokpicie.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pociskom trafianie D.Vy, jeśli stała za swoim mechem po jego detonacji.

Hanzo

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtwarzanie animacji przepaski Hanzo, kiedy włączona była skórka Młody Hanzo lub Młody Mistrz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pociski Łuku Burzy Hanzo wykorzystywały czasem efekty dźwiękowe Strzały Burzowej.

Lúcio

  • Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał Lúciowi korzystanie ze Wzmacniacza, kiedy postać machała ręką.

McCree

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zaliczenie likwidacji z użyciem elementów otoczenia podczas użycia Rozbłysku McCree.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wskaźniki celownicze Zabójczej Celności McCree utrzymywały się, jeśli cel zginął, gdy zdolność była aktywna.

Mei

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zaliczenie likwidacji z użyciem elementów otoczenia. kiedy cel Mei był zamrożony.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pociski Mei wyglądały, jakby nie przenikały przez bariery sojuszników.

Łaska

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał cofnięcie czasu odnowienia Anioła Stróża Łaski, kiedy aktywna była Walkiria.

Moira

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Biotycznemu Chwytowi Moiry niszczenie barier.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wiązka Biotycznego Chwytu Moiry znikała, kiedy przylegała do barier pod pewnym kątem.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom otrzymanie osiągnięcia Wybacz po udanym przerwaniu działania Koalescencji Moiry.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Biotycznemu Chwytowi Moiry leczenie celów znajdujących się za barierą wroga.

Orisa

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom otrzymanie osiągnięcia Stać bo strzelam.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zamknięcie Miotacza Fuzyjnego Orisy, jeśli jej pocisk Stać! został objęty działaniem Matrycy Obronnej lub Odbicia natychmiast po pojawieniu się.

Fara

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odrzucanie Fary przez jej Pocisk Burzący w pomieszczeniach startowych.

Żniwiarz

  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekt dźwiękowy Cienistego Kroku Żniwiarza odtwarzał się w pętli podczas chodzenia po zniszczalnym terenie na mapie Petra.

Reinhardt

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał oznaczenie likwidacji przez Młot Rakietowy Reinhardta w informacjach o zabitych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Pole Osłonowe Reinhardta nie odtwarzało prawidłowego efektu dźwiękowego, kiedy było pod wpływem Hakowania Sombry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czas odnowienia Pola Osłonowego Reinhardta anulował aktywne zamachnięcie młotem, kiedy zdolność była gotowa do użycia.

Symmetra

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Symmetrze stawianie wieżyczek wewnątrz skrzyń i automatów.

Smuga

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Bomba Pulsacyjna Smugi rzucona pod pewnym kątem przylepiała się pod drugiej stronie barier.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że animacja Smugi zatrzymywał się na początku jej emotki Bombowy obrót.

Trupia Wdowa

  • Naprawiono błąd, który powodował, że animacja strzelania Trupiej Wdowy zacinała się, kiedy postać mierzyła przez lunetę podczas strzału i wykonania skoku.
  • Naprawiono błąd w opisie skórki Comtesse Trupiej Wdowy.

Winston

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Emiter Osłon Winstona spadał przez podłogę przy ustawianiu urządzenia w trakcie wchodzenia w górę.

Mapy

Rialto

  • Naprawiono błąd, który powodował, że bohaterowie samoczynnie poruszali się w lewo i prawo, kiedy stali na jednej z motorówek w kanale.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli umieszczać graffiti na powierzchni wody.

88 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Fara

    Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odrzucanie Fary przez jej Pocisk Burzący w pomieszczeniach startowych.
    Czyli to blad? Przeciez to bylo od poczatku istnienia tej gry..

  • Tak o to Moira stała się gównem, a Łaska zostanie must-pickiem znowu :) Genialny nerf moiry, bardzo potrzebny ;)))))

      • Moira nie może już leczyć psikaniem (LPM) przez bariery wrogów, a Łaska może nadal, jako jedyny support, a w tej mecie jest w pizdu i ciut ciut tarcz, więc Moira ani nie zada obrażeń żeby naładować heala ani nie poleczy

        • Zenek też może przez bariery a moira już od dawna nie mogła XDDD teraz poprostu miała buga przez który nie mogła leczyć wcale ludzi kilka metrów przy barierze

      • Potrzebne. Nie jestem zwolennikiem poprawiania ludzi, ale pewne rzeczy bolą za bardzo.
        NIE wiem też co masz na myśli, przez „to” czymkolwiek to jest :3

          • Jeśli dla niego dobrą prowokacją jest zasadzenie błędu ortograficznego to nawet nie będę się kłopotał bo kolega najwidoczniej nie wie jak brylować w dyskusji słownej :3

  • Fara

    Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odrzucanie Fary przez jej Pocisk Burzący w pomieszczeniach startowych.
    Czyli to blad? Przeciez to bylo od poczatku istnienia tej gry..

  • Tak o to Moira stała się gównem, a Łaska zostanie must-pickiem znowu :) Genialny nerf moiry, bardzo potrzebny ;)))))

      • Moira nie może już leczyć psikaniem (LPM) przez bariery wrogów, a Łaska może nadal, jako jedyny support, a w tej mecie jest w pizdu i ciut ciut tarcz, więc Moira ani nie zada obrażeń żeby naładować heala ani nie poleczy

        • Zenek też może przez bariery a moira już od dawna nie mogła XDDD teraz poprostu miała buga przez który nie mogła leczyć wcale ludzi kilka metrów przy barierze

  • Cały koncept jest super jest to genialnie zrobione i doceniam wkład blizzarda w te pochwały i system ekip ale w tym drugim brakuje mi jednej ale niezwykle istotnej rzeczy: mowa tu o języku jakim porozumiewać się mają członkowie ekipy. Może się przecież trafić sytuacja gdzie chcesz znaleźć drużynę w której będą się znajdowali twoi rodacy i jest to możliwe jeżeli znajdzie się przywódcę z nickiem w języku polskim np. „czekoladka39” ale znam osoby które są z Polski i mają nicki które nie są w naszym języku (sam mam taki nick). mała rzecz a usprawniła by ten system.

    • Obawiam się, że Blizzard nigdy nie zdecyduje się na jakikolwiek ruch, który mógłby pokazać prawdziwą ilość aktywnych graczy w danym kraju. Overwatch ma mnóstwo graczy, ale nie na tyle, by móc ich w ten sposób filtrować i jednocześnie nie czekać 5 godzin na dobranie drużyny.

    • Angielski 😘 Język uniwersalny. Łatwy do opanowania. Przydatny w życiu jak nic innego. Szukanie zespołu którego ogranicznikiem byłby język to dla mnie dość głupie nie sądzisz ? 🤔

  • Ech, nie dość, że nie ma mnie w domu, to jeszcze mój przyjaciel z którym głównie grałam zaczyna swoją służbę wojskową :c Tyle dobrze, że może zbalansują jakiś bohaterów jak wróci, chociaż z ich tempem to wątpie :D
    „Naprawiono błąd, który uniemożliwiał oznaczenie likwidacji przez Młot Rakietowy Reinhardta w informacjach o zabitych” – cieszy to jak i reszta zmian z killfeedem ^-^
    „Naprawiono błąd, który powodował, że Bomba Pulsacyjna Smugi rzucona pod pewnym kątem przylepiała się pod drugiej stronie barier” – smutek żal, z perspektywy Smugi był to śmieszny bug :D

  • Zaczyna się podlizywanie w każdej grze dla pochwał lmfao
    Już na ptr było, teraz będzie gorzej XD
    Nie mówię, żeby było to złe, ale ludzie na tym etapie są mili, żeby mieć jakiś znaczek w grze XD

  • W kwestii nagród (system pochwał) Z tego co sobie przypominam sam Blizzard o tym wspominał. Coś o tym wiadomo komuś?

    • Darmowe skrzynki co jakiś czas i promocje na wybrane skórki. Ale nie pamiętam, czy to propozycja czy oficjalne nagrody

  • Ufff. Na szczęście nic nie zrobili z glitchem kopiującym D.Vę. Dopiero się go nauczyłem. Jak widzę zostawili też glitch z mapy Blizzard world.

      • Potrzebne. Nie jestem zwolennikiem poprawiania ludzi, ale pewne rzeczy bolą za bardzo.
        NIE wiem też co masz na myśli, przez „to” czymkolwiek to jest :3

          • Jeśli dla niego dobrą prowokacją jest zasadzenie błędu ortograficznego to nawet nie będę się kłopotał bo kolega najwidoczniej nie wie jak brylować w dyskusji słownej :3

  • Cały koncept jest super jest to genialnie zrobione i doceniam wkład blizzarda w te pochwały i system ekip ale w tym drugim brakuje mi jednej ale niezwykle istotnej rzeczy: mowa tu o języku jakim porozumiewać się mają członkowie ekipy. Może się przecież trafić sytuacja gdzie chcesz znaleźć drużynę w której będą się znajdowali twoi rodacy i jest to możliwe jeżeli znajdzie się przywódcę z nickiem w języku polskim np. „czekoladka39” ale znam osoby które są z Polski i mają nicki które nie są w naszym języku (sam mam taki nick). mała rzecz a usprawniła by ten system.

    • Obawiam się, że Blizzard nigdy nie zdecyduje się na jakikolwiek ruch, który mógłby pokazać prawdziwą ilość aktywnych graczy w danym kraju. Overwatch ma mnóstwo graczy, ale nie na tyle, by móc ich w ten sposób filtrować i jednocześnie nie czekać 5 godzin na dobranie drużyny.

    • Angielski 😘 Język uniwersalny. Łatwy do opanowania. Przydatny w życiu jak nic innego. Szukanie zespołu którego ogranicznikiem byłby język to dla mnie dość głupie nie sądzisz ? 🤔

  • Ech, nie dość, że nie ma mnie w domu, to jeszcze mój przyjaciel z którym głównie grałam zaczyna swoją służbę wojskową :c Tyle dobrze, że może zbalansują jakiś bohaterów jak wróci, chociaż z ich tempem to wątpie :D
    „Naprawiono błąd, który uniemożliwiał oznaczenie likwidacji przez Młot Rakietowy Reinhardta w informacjach o zabitych” – cieszy to jak i reszta zmian z killfeedem ^-^
    „Naprawiono błąd, który powodował, że Bomba Pulsacyjna Smugi rzucona pod pewnym kątem przylepiała się pod drugiej stronie barier” – smutek żal, z perspektywy Smugi był to śmieszny bug :D

  • Zaczyna się podlizywanie w każdej grze dla pochwał lmfao
    Już na ptr było, teraz będzie gorzej XD
    Nie mówię, żeby było to złe, ale ludzie na tym etapie są mili, żeby mieć jakiś znaczek w grze XD

  • W kwestii nagród (system pochwał) Z tego co sobie przypominam sam Blizzard o tym wspominał. Coś o tym wiadomo komuś?

    • Darmowe skrzynki co jakiś czas i promocje na wybrane skórki. Ale nie pamiętam, czy to propozycja czy oficjalne nagrody

  • Ufff. Na szczęście nic nie zrobili z glitchem kopiującym D.Vę. Dopiero się go nauczyłem. Jak widzę zostawili też glitch z mapy Blizzard world.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ