Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » Ashe już dostępna! Zmiany Łaski, Żniwiarza, Wieprza i Symmetry!
News

Ashe już dostępna! Zmiany Łaski, Żniwiarza, Wieprza i Symmetry!

Zgodnie z przewidywaniami, Ashe została wprowadzona na normalne serwery!


NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY

Nowa bohaterka: Ashe (natarcie)

Arsenał Ashe sprawia, że jest ona wszechstronną postacią natarcia, zdolną do tworzenia sobie idealnych sytuacji do ustrzelenia najgroźniejszych wrogów z dużej odległości lub zadawania obrażeń obszarowych grupom bohaterów.

Podstawowa broń Ashe to Żmija, powtarzalny karabin dźwigniowy o dwóch trybach strzelania: półautomatycznym oraz wycelowaniu. W pierwszym Żmija ma dużą szybkostrzelność i większy rozrzut. Drugi zaś pozwala Ashe strzelać precyzyjniej i zadawać większe obrażenia, ale kosztem szybkości.

Ashe potrafi odwrócić każdą sytuację na swoją korzyść dzięki drugiej broni, Obrzynowi, który ma krótki zasięg, ale zadaje ogromne obrażenia i odrzuca pobliskich wrogów. Odrzuca on również Ashe, co zapewnia jej większą mobilność i pozwala wycofać się na bezpieczne pozycje, aby oddać pewny strzał lub uciec przed wrogami.

Dynamit to zdolność Ashe, która pozwala jej rzucać eksplodujące po krótkim czasie materiały wybuchowe. Zadają one obrażenia na dużym obszarze wokół i podpalają wrogów, raniąc ich dodatkowo z upływem czasu. Ashe może również strzelić w dynamit, aby zdetonować go wcześniej.

B.O.B. to superzdolność Ashe, która pozwala jej wysłać do walki zaufanego, omnickiego pomagiera, który przebija się przez pierwsze linie wroga i robi czystki na ich tyłach.

ZMIANY OGÓLNE

Dźwięk

  • Udostępniono opcję pozwalającą wykorzystać dźwięk przestrzenny w systemie Windows. Funkcję tę można znaleźć w menu Start systemu Windows w części Panel sterowania > Sprzęt i dźwięk > Dźwięk > Urządzenie do odtwarzania > Dźwięk przestrzenny.

Komentarz twórców: Od momentu premiery gra obsługiwała Dolby Atmos u graczy korzystających ze słuchawek, a teraz rozszerzamy tę obsługę o implementację dźwięku przestrzennego w systemie Windows 10. Konfiguracja odbywa się w ustawieniach dźwięku Windows 10 i będzie miała pierwszeństwo przed ustawieniami w kliencie gry. Udostępni to więcej opcji, w tym ustawienia technologii Windows Sonic i Dolby Atmos dla słuchawek oraz Dolby Atmos dla kina domowego.

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Ogólne

  • Wyrównano wysokość skoku wszystkich bohaterów.

Łaska

  • Walkiria
    • Zmniejszono koszt superzdolności o 15%.
    • Zwiększono skuteczność leczenia z 50 do 60 pkt./sek.

Komentarz twórców: Zmniejszenie w poprzedniej aktualizacji wyjściowej wartości leczenia superzdolności Łaski spowodowało, że zaczęła się trochę za wolno ładować. Obecne zmiany powinny ją nieco wzmocnić i przyśpieszyć ładowanie.

Symmetra

  • Projektor Fotonowy
    • Teraz wiązka ataku podstawowego ładuje się o 20% szybciej.

Komentarz twórców: Nawet po zwiększeniu zasięgu Projektora Fotonowego Symmetry używanie go nie było łatwe. Przyśpieszenie ładowania ataku podstawowego ułatwi korzystanie z pełnego potencjału zadawania obrażeń tej zdolności i zwiększy skuteczność Symmetry w walce z celami, których atakowanie wymaga naładowania Projektora Fotonowego.

Żniwiarz

  • Piekielne Strzelby
    • Zmniejszono współczynnik losowości rozrzutu o 50%.
    • Zmieniono wzór rozrzutu.
  • Żniwa
    • Zwiększono wartość kradzieży życia z 20% do 30% zadanych obrażeń.

Komentarz twórców: Specjalnością Żniwiarza jest walka na bardzo krótki dystans. Zwiększenie wartości leczenia jego zdolności pasywnej oraz regularności wzorca rozrzutu powinno wyrównać jego szanse w walce z wrogami.

Wieprzu

  • Hak na Łańcuchu
    • Opóźnienie przed ściągnięciem celu złapanego hakiem zostało zmniejszone z 0,5 do 0,3 sek.
    • Obecnie cel znacznie wytraca impet po złapaniu hakiem.
    • Teraz czas odnowienia rozpoczyna się od razu, a nie od chwili przyciągnięcia celu.
  • Szmelcownica
    • Zmieniono wzorzec rozrzutu zarówno ataku podstawowego, jak i alternatywnego.
    • Zmniejszono współczynnik losowości rozrzutu o 50%.
  • Wieprznięcie
    • Zwiększono maksymalną prędkość odrzucenia o 25% (z 8 do 10 m/s).
    • Nieznacznie zmniejszono odrzut w poziomie.

Komentarz twórców: Zdolności Wieprza będą w dość istotny sposób zmienione, aby działały bardziej przewidywalnie. Hak na Łańcuchu czasem się zrywał, gdy wróg podskakiwał lub spadał za przeszkodę i dochodziło do kolizji. Obecnie będzie nieco bardziej spowalniał przy trafieniu w powietrzu, a cel będzie ściągany wcześniej. Czas odnowienia tej zdolności nie będzie już zależny od odległości do celu, ponieważ zacznie biec od razu po jej użyciu. Postanowiliśmy też zwiększyć skupienie części pocisków Szmelcownicy, aby poprawić przewidywalność zadawania obrażeń zarówno ataku podstawowego, jak i alternatywnego Wieprza. Wcześniej od dość dawna występował błąd powodujący, że wrogowie trafieni Wieprznięciem byli odrzucani dalej, niż oczekiwano. Zależało nam, aby po naprawieniu tego błędu częściowo zachować jego wpływ na rozgrywkę, więc zwiększyliśmy górną granicę prędkości odrzutu omawianej zdolności.

Symmetra

  • Projektor Fotonowy
    • Teraz wiązka ataku podstawowego ładuje się o 20% szybciej.

Komentarz twórców: Nawet po zwiększeniu zasięgu Projektora Fotonowego Symmetry używanie go nie było łatwe. Przyśpieszenie ładowania ataku podstawowego ułatwi korzystanie z pełnego potencjału zadawania obrażeń tej zdolności i zwiększy skuteczność Symmetry w walce z celami. których atakowanie wymaga naładowania Projektora Fotonowego.

AKTUALIZACJE UŻYTKOWE

Ogólne

  • Usunięto opcję „Odblokuj wszystko” w menu Bohaterowie.

POPRAWKI BŁĘDÓW

SI

  • Naprawiono błąd, który powodował, że boty Mei próbowały strzelać w głowę Burzyciela, gdy używał on zdolności Kulowrotek i był odporny na ten rodzaj ataku.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że boty blokowały się w pobliżu punktu A na mapie Eichenwalde.

Bohaterowie

Brigitte

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozpoczęcie odliczania czasu odnowienia Trzaśnięcia, jeśli użycie zdolności zostało przerwane przed ściągnięciem łańcucha.

Pięść Zagłady

  • Naprawiono błąd, który blokował animację bezwładności celów zlikwidowanych Rakietowym Ciosem.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zadawanie obrażeń wrogom za pomocą zdolności Podbródkowy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zadawanie obrażeń Falą Sejsmiczną, jeśli ktoś trafił Pięść Zagłady w czasie lądowania zdolnością z efektem odrzucenia.

Złomiarz

  • Naprawiono błąd, który powodował powrót Złomiarza do animacji bezczynności, jeśli ogłuszono go w czasie, gdy używał Mord-Opony.

Lúcio

  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy sojuszniczy bohaterowie wypowiadali kwestię „Atakują mnie!”, gdy otrzymywali Barierę Dźwiękową.

Orisa

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zdolność Orisy Umocnienie nie przerywała efektów Podbródkowego Pięści Zagłady, ograniczających kontrolę postaci w powietrzu.

Reinhardt

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przy dużych opóźnieniach pakietów danych podczas uskakiwania na boki Brigitte, Reinhardt mógł trafić ją Zdruzgotaniem mimo zablokowania tej zdolności Tarczą Osłonową.

Wieprzu

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozpoczęcie odliczania czasu odnowienia Haka na Łańcuchu, jeśli użycie zdolności zostało przerwane przed ściągnięciem łańcucha.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wrogowie ściągani do tyłu Hakiem na Łańcuchu nie rozbijali zniszczalnych obiektów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne Wieprznięcia wychodziły poza obszar działania rozrzutu pocisków.

Symmetra

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Symmetrze ładowanie ataku podstawowego na Ścianie Lodu wroga.

Torbjörn

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtwarzanie kwestii Świętego Pancerkołaja związanych z użyciem superzdolności po użyciu Przegrzania.
  • Naprawiono błąd grafiki, który sprawiał, że cząsteczki magmy Przegrzania pojawiały się w niewłaściwych miejscach podczas używania skórek Rudobrody lub Czarnobrody.
  • Naprawiono błąd animacji, który powodował, że mechaniczne ramię Torbjörna mogło się nagle pojawić po użyciu w krótkich odstępach czasu Dopancerzenia i Przegrzania.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał na wspomaganie celowania u Torbjörna korzystającego z Przegrzania.

Smuga

  • Naprawiono błąd powodujący, że Smuga przyśpieszała nieznacznie wolniej i zwalniała trochę szybciej niż inni bohaterowie.

Burzyciel

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne odtwarzanie kwestii w podglądzie bohatera po otwarciu skrzynki z łupami.

Zaria

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał bohaterom bezkarne szarżowanie przez Uderzenie Grawitonowe.

Menu Bohaterowie

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować drżenie nóg niektórych bohaterów.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał obracanie bohaterów przy ukrytym interfejsie użytkownika.

Opcje społecznościowe

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kwestie głosowe niektórych bohaterów kontrolowanych przez wyciszonych graczy były wciąż słyszalne.

Zmiany wyszukiwarki gier i Gier dowolnych

Mapy

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał leczenie atakujących przez ładunek, jeśli zadano im obrażenia, gdy przemieszczali go na mapach typu Szturm/Eskorta i Eskorta.
  • Naprawiono błąd oświetlenia, który powodował, że jeden z wieżowców na linii horyzontu mapy Hollywood był całkowicie zaczerniony.

58 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Hype hype hype hype !! PS: Pierwszy mecz i mam oba osiągnięcia nawet nie próbowałem ich zrobić… czyżby były takie proste?

      • Też miałem pare potg, może nie takich jak Ty, Lecz pamiętajmy że ty jesteś przyzwyczajony do lunety, ja Nie… ;< Bardzo przyjemnie się nią gra jak na razie. Jedyne Co mi przeszkadza to ten scope, bardzo trudno będzie mi się do niego przyzwyczaić

          • Nie no ogólnie jest ok, tylko niesamowicie wkurzają mnie 2 rzeczy.
            1) Brak możliwości quickscope, bo jak pewnie zauwazyłeś po 1+ strzale 2/3/4/5 wolniej strzela, coś ala quickscope Any. Co jakiś czas się łapie że chcę wystrzelić po quickscope szybciej jak gra mi pozwala, przez co nie raz pudłuje.
            2) To że po każdym strzale broń ma taki odrzut który nic nie zmienia, a tylko trzęsie ekranem, z początku bardzo ale to bardzo rozpraszało, ale jest coraz lepiej.

          • Z tym, że Ashe nie traci movementu kiedy jest w scopie, więc quickscope nawet nie ma sensu w jej przypadku ;d.

          • Lol, może się nie założę, ale chodzi wolniej troszkę.( mało nią grałem ale tak mi się wydaje) poza tym quickscope jest widowiskowy i fajny ;)

          • Czy ja wiem. Dla mnie bardziej widowiskowe są 3 szybkie kille bez wychodzenia ze scopa, ale to może rzecz gustu :p.

          • 97g Chyba, Kurdę jestem przyzwyczajony właśnie do podobnej wagi, Mam nadal SS rival 600 z którą coś się stało nie mam pojęcia co, dodam że w ręku leżała mi PERFEKCYJNIE, na przemielone z 15 myszek ona była najlepsza, JEDNAK jak już mówiłem dzieje się z nią coś dziwnego, Wyszła Ta sama myszka bezprzewodowa SS rival 650 i zastanawiam się czy waga Mi przypasuje bo waży aż 121g, Niby do tej swojej 650 mogę włożyć ciężarki i będzie 129g ALE ona jest lekko wadliwa i nie mam jak sprawdzić, Moje odczucia są takie że mam większą precyzję lecz jestem troszku wolniejszy. Myślałem że ty też masz coś około 120g i chciałem zapytać o odczucia. Dzięki

          • Wiesz, ja nawet nie gram na poziomie na którym robi mi to różnicę. Jedyne co potrzebuję to dobry precyzyjny sensor i żeby była wygodna. To czy waży 10 gram więcej czy mniej mam gdzieś.
            Ja jestem zdania, że myszka skilla nie dodaje, może jedynie ograniczać. Z tym, że mi daleko jeszcze do poziomu na którym Deathadder mógłby mnie jakkolwiek ograniczać. Jestem zadowolony. Pewnie byłbym w stanie znaleźć z 10 jak nie więcej innych myszek z któych również byłbym zadowolony, ale wybrałem DA, bo oprócz tego, że topowy gryzoń to jeszcze jest ładna. Sprawuje się bardzo dobrze, nie mam z nią żadnych problemów, więc gram nią. Poza tym nie chciałoby mi się uczyć od nowa celować jakbym miał co chwila myszki zmieniać ;d.

  • Nawet nie zauważyłem kiedy się zaktualizowało :p
    edit: A nie. Jednak trzeba było zrestartować battle.net…

  • Ta zmiana do symmetry wedlog mnie byla zbedna. Gralem troche symmetra i wydaje mi sie ze nie potrzebowala zadnych buffów.podobnie, wydaje mi sie ze to mniejszenie czasu przyciagniecia haka przez wieprza tez jest bez sensu (wieprzu jest jednym z moich mainow)

      • Co jak co, ale jak wczoraj kilka gier pograłem, to Roadhog jest teraz naprawdę mocny (w sensie ja grałem Ashe ofc, nie że Roadhogiem, ale Roadhog był grany w teamie i u przeciwnika). Hak swoją drogą, ale i dmg mu chyba przybyło.
        Żeby tylko soloflankerevermore5ksr typ Roadhoga nie wrócił, bo to była porażka i prawie tak toxic jak Doomfist obecnie.

  • Ja nie będę aż tak kozaczył z kupowaniem rzeczy do Ashe więc kupie sobie tylko emotkę aby potem nie było że nie będę nią grać „P

  • Błąd, który pozwalał bohaterom bezkarnie szarżować przez uderzenie grawitonowe. A moira może normalnie uciekać z gravitona swoją umiejętnością i nawet na to uwagi nie zwracają

  • Ogólnie to może być ale jedno mnie zastanawia. Czy to mi się zdaje czy twórcy/twórca tego artykułu 2 razy napisał o symmetrze?

  • Postać nie dla mnie, na pst grałem nią tylko raz na treningu a dzisiaj kilka meczy, nie mogę nikogo trafić zarówno z daleka jak i bliska, a jak już trafię to zabiera jakieś śmieszne ilości zdrowia, może potrzebuje trochę treningu albo mam gówniany dzień na granie, nie potrafię utrzymać ciągłości dobrej gry, jeden dzień gram jak diament a na drugi jak najgorszy brąz

    • Jak ja to dobrze znam xD Chociaż u mnie dochodzi też często kwestia, że mój sprzęt czasami nie daje rady.

    • Zgadzam się, że jest mocna, ale to głównie dzięki E, które robi kosmiczny dmg. BOB też jest mocny.
      Niemniej strzela się dużo trudniej niż Mccree, bo prawie jak Widow, za to dmg robi niewiele większy niż Mccree z przewadowaniem trwającym 6 sekund.
      W sensie jak sobie stoisz i strzelasz do goldów i nikt na ciebie nawet nie patrzy, to faktycznie, może być łatwiej (chociaż ten jej scope nawet zooma nie robi, więc nie mam pojęcia w jaki sposób może być łatwiej), ale jak skacze ci ktoś na pysk, i masz strzelać do czegoś co ci lata nad głową 3 metry od ciebie, to sorry, nie.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ