Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Blizzard już przygotował się do następnej Zimowej Krainy Czarów!
News

Blizzard już przygotował się do następnej Zimowej Krainy Czarów!

Blizzard przygotował dla nas więcej nowości, których w tym roku nie zobaczyliśmy.


Gdzieś w komentarzach u nas pisałem, że chodzą nieśmiałe plotki o tym, że Blizzard nie wypuścił jeszcze 1-2 skinów, które oryginalnie miały wyjść. Dalej jest to niepotwierdzone, ale coś w tym może być, bo jak się okazuje – gracze znaleźli zawartość ewidentnie z Zimowej Krainy Czarów, która w tym roku się nie pojawiła.

Pozy, których nie ma

Sponsorowane wpisy na Instagramie niejednokrotnie dawały nam informację, których wcześniej nigdzie nie było. Tak samo jest tym razem. BritishLee dostrzegł dwie pozy na promowanym wpisie, których nie ma obecnie w grze.

Chodzi o Bastiona i Sombrę. Tych zwycięskich póz nie ma w Overwatch.

Blizzard przygotowany na następny rok?

W sumie to ciekawa sytuacja. Najpierw ploty o niepojawieniu się wszystkiego, teraz dowód na to, że rzeczywiście część została wstrzymana. Prawdopodobnie niektóre elementy wymagały poprawy i dlatego ostatecznie nie weszły do gry. Z drugiej strony mówimy o pozach, co tu może pójść nie tak?

Myślicie, że Blizzard już przygotował sobie rzeczy na przyszły rok?

25 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Reeeeeee, klepta artykuł o tym jak Blizz szuka programisty pojazdów!!!!
    Bedziem jeździć Swiatogorem

  • Gdy Blizzard stwierdzi, że zrobiło za dużo np. skinów, podobno często ich nie wypuszczają. Tak było w przeszłości i znowu mamy na to dowód z skórką do Złomiarza. Możliwe, że te pozy wyjdą na następny event, albo rzeczywiście przetrzymają je na za rok.

    • Dlaczego dowód ze skórką do Złomiarza? Przecież w leżącej na półkuli południowej Australii (z której pochodzi Złomiarz) mamy właśnie lato, więc skórka pasuje idealnie.

  • Przecież od dawna wiadomo, że Blizzard pewnie ma sporo rzeczy zrobionych z wyprzedzeniem i tylko wypuszczają je według ich harmonogramu.

  • Oni napewno sobie przygotowują mnóstwo rzeczy i dużo mają gotowych. Napewno siadają sobie w jakiś dzień i wybierają co nam dać a co zostawić. Napewno jest też dużo rzeczy zrobionych dawno temu które może nigdy nie zostaną dodane do gry. Mnie zastanawia jedno. Overwatch jest bardzo bogaty w rzeczy kosmetyczne. Jest tego bardzo dużo. Liczmy średnio 40 elementów na wydarzenie. Ja już teraz widzę, żę w obecnej formie prezentowania tych ozdóbek zaczyna robić się taki magazyn z tego. Jak to będzie wyglądało za rok? Za dwa? Taka ilość elementów graficznych, animacji, póz, kwestii itd. wczytywana do pamięci by choć sobie to obejrzeć nie zostanie bez wpływu na wydajność w grze. Mnie bardzo ciekawi to, biorąc pod uwagę tempo dodawania tych rzeczy, ich ilość i wiecznie spragnioną społeczność, jak oni rozwiążą to od strony praktycznej i estetycznej dla graczy by to ładnie pokazać itd. a dla siebie od strony technicznej nie gubiąc po drodze kwestii wydajności i płynności działania. Wiem, że może na to być dużo rozwiązań. Ale ciekawi mnie jak Blizzard sobie z tym poradzi.

    • To dla mnie tak samo ważne jak uporanie się z dużą ilością postaci w każdej kategorii. W tej chwili najbliżej temu jest Atak.

      • Trochę nie w temacie ale może jednak tak. Wczoraj nagrałam tą kwestię Dva brzmi ona mniej więcej tak, bo teraz tego nie sprawdzę: „mam nadzieję, że nie potrwa to zbyt długo, bo muszę przygotować się do nagrania” ona mi to powiedziała wczoraj drugi raz a mam mnóstwo godzin na niej. Nie wiem, czy to jest nowość ale jak chcesz to, to wieczorem wrzucę tam gdzie ci mówiłam tylko jest dużo innych dźwięków, jeżdżę na dopalaczu itd. Poza tym wiem, że interesują cię kwestie lore itd. i wczoraj nawet robiłeś taki schemat dla postaci. Znalazłam takie coś. Może się przyda.
        https://uploads.disquscdn.com/images/401e23452c8226674070e6e80874a63bd1f5040dccc13e3e50c7b6303e20d915.jpg

          • Proszę bardzo. Oto wyczekiwana kwestia złapana :) Ona to mówi też na innych skórkach więc „Retro” nie jest wymagane. Teraz zagrałam i komuś powiedziała to na zwykłej skórce. Masz połączone video i audio. Wybierz sobie lepszą wersję. Jak zgrasz to napisz. Wywalę link.
            https://vimeo.com/248170420

      • Można zrobić też system „ulubionych” albo kilaka innych opcji. Pozostaje kwestia estetyki i ergonomii bo tego będzie bardzo dużo a niedługo dojdą skórki drużynowe w dużej ilości więc może zobaczymy jak to wszystko może wyglądać w ich wykonaniu.

  • Czy podczas eventów jest większa szansa na legende? Bo tak po 15 dostałem Torbjorna Mikołaja a w evencie halloween z 10 skrzynek 3 legendy

    • Kilka razy był tu wałkowany temat o dropie legend podczas eventu.
      Podczas wydarzenia działają dwa niezależne od siebie dropy (zwykły i eventowy) więc teoretycznie może być większa szansa na legendę (ale nie musi).
      Legenda może wypadać Ci co chwila, ale równie dobrze możesz nie mieć żadnej legendy przez 30 skrzynek, żeby w 31 dostać w jednej skrzynce dwie legendy (przykładowo).
      Wszystko zależy od szczęścia. :)

    • Drop na legendę podczas eventów jest dwa razy większy, bo oprócz zwykłej szansy na legendarkę masz jeszcze drugą taką samą szansę na legendarkę eventową.

      • Tia zaczełem wierzyć że poprosu mi się coś zbugowało i dla tego ze skrzynek świątecznych dostaje 3 niebieskie 1 szary a w tym jdeden świąteczny

  • Ja myślę, że oni przed każdym eventem zestresowani siedzą po godzinach, żeby tylko skończyc te skiny i pozy na czas, bo się zabrali za nie na tydzień przed, a ta grafika to jakiś wałek.

    • Jedna rzecz może być prawdą z Twojego komentarza – siedzenie po godzinach. Z mojego doświadczenia pracy w gamedevie mogę powiedzieć, że nie ma opcji, ze zabrali się za to na tydzień, dwa czy nawet miesiąc przed, bo proces tworzenia elementów do gry jest cholernie długi i wieloetapowy. Dla przykładu faza projektowania jednej postaci w wiedzminie 3 potrafiła trwać miesiąc. Podczas tworzenia nowego contentu do gry powstaje MASA conceptów czy nawet skończonych, serio dobrze zaprojektowanych i zrobionych elementów, które ostatecznie nie trafiają do finalnej wersji gry, czy update’u z róznych przyczyn. Pozy z grafiki powstały na pewno, przynajmniej do momentu stworzenia modelu, ale nie trafiły do update’u, może z powodu bugów, których nie dali rady wyeliminować przed upem albo innych ograniczeń i cięć.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ