Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Blizzard nie planuje obecnie żadnych reworków
News

Blizzard nie planuje obecnie żadnych reworków

Okazuje się, że najwyraźniej zaniechano prace nad zmianą Bastiona.


Jeff Kaplan ujawnił naprawdę masę ciekawych rzeczy. Tak oto dowiedzieliśmy się między innymi o tym, że studio na ten moment nie pracuje nad żadnymi reworkami. Przypomnijmy, że jakiś czas temu była mowa o zmianach Bastiona. Prawdopodobnie developerzy wycofali się z tego.

Prawdę mówiąc nie jesteśmy fanami reworków i nie uważamy, że jest to coś dobrego i zdrowego dla gry.

To ciekawy wniosek parząc na chociażby Symmetrę, która przeszła spore zmiany, podobnie jak D.Va.

Jak myślicie, czy istnieje jakaś postać, która na ten moment potrzebuje reworka?

Tagi

23 komentarze

Dodaj komentarz

  • Wtf? Blizzard przecież tyle pozmieniał – Symmetra 2.0, Lúcio 2.0, Łaska 2.0, a nawet Hanzo czy D.Va dostali reworka jak ostatnio Żniwiarz. Dlaczego mi się wydaje, że oni coś knują? Nagle taka zmiana?

  • Czy ja wiem czy obecnie jakaś postać potrzebuje reworka, trzeba poczekać na ustabilizowanie się obecnej mety i dopiero kombinować

  • Muszą coś zrobić z tym Bastionem. Gdy już się trafi w jakimś meczu to jest albo bezużyteczny albo OP.

      • W niektórych kompozycjach jest op a w innych bezużyteczny. To wcale nie było takie trudne do wywnioskowania z mojego komentarza.

        • Było, bo nie respektujesz podstawowej zasady. Postać z małymi wyjątkami w historii tej gry, nie jest op albo useless. To gracz steruje postacią nie odwrotnie. A skoro już zmieniamy temat, i wchodzimy na kompozycję, to Zaria też jest albo OP, albo bezużyteczna. Rein też jest albo OP albo bezużyteczny. To jest definicja kompozycji. Stwarzasz ją tak, by była funkcjonująca na wielu płaszczyznach. Do Goatsów nie dodasz nagle Repera. Kompozycja wymaga od Ciebie grania pewną grupą postaci, które razem sprawiają, że nie są jako to określiłeś bezużyteczne.

          • Z tym że Rein pasuję prawie do każdej kompozycji. Oczywiście ze nie ochronisz nim smugi, fary, genjiego i reapera ale podobne kompozycje nie zdarzają się właściwie w ogóle. Bastion bez Orisy albo w najgorszym przypadku reinhardta jest bardzo słaby nawet w obronie.

          • Co sprawia, że tworzysz bunker comp. I tam jeśli nie potrafisz zabić bastiona to znaczy, że twoja drużyna i ty jesteście słabi. Bastion to nawet nie jest pick sytuacyjny jak wiele ludzi mówi. Albo umiesz przeciwko niemu wygrać albo nie.

          • Albo jesteś nowy w Overwatchu, albo nie grasz niczego innego poza rankedami. Żadna inna postać nie wymaga owijania swojej własnej drużyny wokół palca. Jeżeli jakiś bohater jest uzależniony od swojej ekipy która ma go chronić za wszelka cenę bo inaczej niczego innego nie osiągnie to jest to do zmiany. Gdy już jednak stworzy się idealną kompozycję to Bastion bywa bardzo trudny do skontrowania co niejednokrotnie pokazywały mecze profesjonalne.

    • 1. Zniwelowano prawdopodobieństwo śmierci od własnego ulta.
      2. Zmieniono parametry życia. Kiedyś 75% jej paska HP wypełniała zbroja.
      3. Matryca była zdolnością blokującą się po aktywacji, co oznacza, że gracze nie mogli przerwać jej trwania. Kiedy ją aktywowałeś nie ty decydowałeś o tym kiedy się wyłączy.
      4. Dodano możliwość strzelania z głównej broni w trakcie lotu, oraz dodano mikro-pociski.

  • Pięść zagłady powinna dostać reworka… Instakill co 4 sekundy rakietową pięścią jest nie do zniesienia, wiecznie tylko skacze jak małpa, zero umiejętności tylko klikanie Q co 4 sekundy -.-

      • Symetra puszcza wieżyczki przez pół mapy, fara ma rakiety i lata, moira ma wielki zasięg a kula to już wogóle, a mei to chyba każdy wie

        • I co z tego? Ja mogę napisać że Mcree ma rewolwer a Sombra fajną fryzurę. Jeżeli się ich umie kontrować to nie są OP.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ