Blizzard weźmie się za serwery, by nie było problemów podczas eventów!
Niektórzy dalej wierzą, że to nie jest kwestia optymalizacji i tak powinno być.
Teorie o tym, że serwery po prostu nie wytrzymują takiego nawału graczy można włożyć między bajki. Blizzard przyznał, że mają z tym problem i za każdym jednym razem pojawia się zdanie:
"Naprawimy to tak szybko, jak to możliwe."Z tym, że mało kto w to wierzył. Do tej pory wydawało się, że chodzi tutaj o sytuację, gdy "naprawienie" oznaczało poczekanie, aż niektórzy sobie odpuszczą i przestaną próbować. Zazwyczaj do godziny było już okej. Teraz już wiemy, że problem z optymalizacją występował i nie jest to kwestia "wąskiego gardła". Problem był i narastał z każdym wydarzeniem sezonowym. W jednym z ostatnich wywiadów odnośnie przyszłości Overwatch, powtarzania eventów etc. Pracownik Blizzarda przyznał, że robią w temacie co mogą, jednak dalej nie są w stanie poradzić sobie z niedoskonałym kolejkowaniem graczy, które kończy się wyrzuceniem z klienta gry.








