Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Buff Any! Zwiększony magazynek!
News

Buff Any! Zwiększony magazynek!

Wczoraj wspominaliśmy o buffie dla Any. Dzisiaj wiemy już, o jakie zmiany chodziło.



Geoff Goodman ujawnił, że pierwszymi udoskonaleniami będzie zwiększenie ilości nabojów w magazynku:

Zwiększamy ilość nabojów z 10 do 14. Powinno to pomóc Anie w możliwościach leczenia i lepiej wybierać, kiedy musi przeładować.

Na pewno dobra zmiana i pewnie na tym się nie skończy. Póki co nie mamy jednak informacji o dalszych buffach. Zwiększony magazynek będzie testowany na PST już niedługo.

Jak myślicie, słuszna decyzja?

28 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Jezeli moze to zajebiscie xD Zawsze sie zastanawialrm czemu nie moze sie zbustowac

    • Z tym ignorowaniem full hp przyjaciół, jeżeli by coś takiego było to czasami może przeszkadzać. Nie raz ostrzeliwuje się ultującego mcree albo farę, by przeżyli, a dzięki czasowi potrzebnenu na zadziałanie leku może on leczyć obrażenia, które zostaną zadana po jego aplikacji w przyjaciela.

      • Jeśli takie coś wprowadzą to na pewno będzie można wyłączyć to w ustawieniach.

  • Dlaczego wczoraj nie weszły zmiany na Lunar Colony?? Na to najbardziej czekałem :((

    • Przecież to było oczywiste, że są w samym środku testów ;) Prawdopodobnie dostaniemy ją w lato, raczej nie wcześniej, chociaż co ja tam wiem

        • Myślisz? Dla mnie to wyglądało jak wstępne prace dopiero, a biorąc pod uwagę prędkość Blizza w robieniu rzeczy raczej nie zapowiada się, żeby aż tak szybko to skończyli. Chociaż w sumie to nie wiadomo jak wygląda ich praca, więc może mnie pozytywnie zaskoczą :D

          • W sumie to ciężko powiedzieć, jak jest nowa mapa na testowym to czasami jest po miesiącu na live, czasami po kilku. To nie jest cała mapa tylko zmiany jej więc mam nadzieję że nie trzeba będzie tyle czekać ;x

  • Ah jak ja jeszcze pamiętam jak ana była tak często wybierana że ciągle dostawała nerfa za nerfem…bardzo fajnie się teraz patrzy jak jest buffowana

  • To prawda dziala, tylko co zabawne przetestowalem ja na ptr i nie moge na nikogo innego rzucic ulta tylko na nia;p

  • Smutne to, że zamiast nerfić Moirę (która swoją samowystarczalnością i leczeniem wielu osób na raz biję Anę na głowę) muszą buffować Anę. Chociaż Anka zdecydowanie za długo jest za słaba, nawet jeżeli jest to kwestia mety. Ciekawe czy Sym jej pomoże :D
    A sam buff jest taki jaki powinien być – leciutki. Na pewno przyjemniej będzie bez gorączkowego calloutu „reloading” podczas teamfightów. Tylko dlaczego 14? Taka brzydka liczba :v

    • Po co nerfić postać, która ma 0 utility? Jako jedyny bohater wsparcia, Moira nie daje nic oprócz leczenia i zadawania obrażeń. Przez ten brak utility Moira jest widywana rzadziej, bo ludzie uczą się jak na nią grać i zauważają, że taka Mercy poradzi sobie lepiej z pomaganiem, a nerf Moiry po prostu całkowicie zniesie ją z pro sceny (i tak jest tam bardzo rzadko widywana) i drastycznie zmniejszy jej win rate i pick rate bez większej przyczyny.

      • @Mettiee:disqus „Smutne to, że zamiast nerfić Moirę MUSZĄ buffować Anę”
        Chodzi mi o fakt, że Moira pomimo braku utility (tak jak to @dokileur:disqus rozpisał) całkowicie deklasuje Anę, tak że nie ma sensu jej wybierać. Nie chodzi mi o nerfienie Moiry (co najwyżej chciałabym by jej bug z precyzyjniejszym celowaniem był zamierzony), ale o sam fakt istnienia postaci, który zabrał jedyne do czego Ana była jeszcze użyteczna, to jest możliwość porządnego leczenia kilku postaci swoim granatem. Innymi słowy, przykre jest patrzenie jak jedna z moich ulubionych postaci stała się tak słaba, że nawet taka nudna postać jak Moira jest od niej lepszym pickiem w prawie 100% przypadków ;)

        • no ale buffować Ane trzeba, bo jest za słaba w stosunku do innych supportów, nie tylko Moiry. Sama Moira nie potrzebuje nerfa bo i tak nie jest zbyt silna. Dlatego fajnie że buffują Ane.
          A co do nowych postaci do mi się wydaje że Blizzard robi wszystko by bardziej tiltować graczy, 3 najnowsze postacie nie dość że są łatwe (Doomfist może i ma bardziej skomplikowaną mechanikę ale wystarczy nim trochę pograć by ją ogarnąć w gruncie rzeczy też nie jest jakąś trudną postacią) to jeszcze bardzo denerwujące. Wszystkie są nietankami z jakąs formą tankowatości, Brigitte i Doomfist mają bardzo denerwujące formy CC itp.
          Mam wrażenie że Blizzard nie wie co dodawać i robi te postacie bez przemyślenia jak te postacie będą oddziaływać na graczy. Owszem, są bardzo przyjemne do gry ale przy tym są bardzo bardzo nie przyjemne do gry versus je.

          • A propos Any, dlatego napisałam „Chociaż Anka zdecydowanie za długo jest za słaba, nawet jeżeli jest to kwestia mety”. Może źle to ubrałam w słowa, bo wyszło, że Moira potrzebuje nerfa, a nie to chciałam przekazać ;)
            No i to mnie boli :v Mam takie przemyślenia ostatnio, że Hanzo jest genialną kontrą na Tracer. Już wcześniej był bardzo dobry na nią, ale zbyt niekonsekwentny i mało mobilny, ale teraz to już przeszłość. Do tego pojedynek Tracer vs Hanzo jest oparty na umiejętnościach. Kiedy przegrywam to czuję, że po prostu zostałam pokonana, a kiedy wygrywam cieszę się, że byłam lepsza. I w tym miejscu wchodzi Brigitte, czyli postać, którą można się nauczyć w 5 minut i kontrować większość bohaterów za pomocą kilku przycisków. Nosz… Do tego Moira, gdzie tylko leczysz bądź zadajesz obrażenia, super różnorodność. Dobry design, naprawdę. Już nawet Mercy jest teraz dużo ciekawsza, bo jej GA daje super możliwość, a res musi być użyty z rozmysłem.
            Do tego Brigitte nie jest dobrym rozwiązaniem na dive. Jest on nudny nie tylko dlatego, że jest metą przez długi czas, ale też z powodu braku kombinacji różnych tanków. Mamy w sumie 3 dobre połączenia: Rein-Zaria, Orisa-Hog, Winston-Dva i może 2 okej, ale tylko tyle. Jakbyśmy mieli 2 kolejny tanki do dive, które można parować z istniejącymi nagle dostalibyśmy 4 nowe kombinacje, myślę wystarczająco by uniknąć nudy. Do tego dodać więcej map jak KR gdzie statyczne kompozycje dają radę i będzie git.
            Sorka, rozpisałam się xD Jestem po prostu mega zirytowania nowymi bohaterami. Nie uważam, że aim to najważniejsze co trzeba mieć, ale chcę by bohaterowie byli trudni do grania, by uczenie się ich i stawanie dobrym było przyjemnym doświadczeniem. Nienawidzę grać bohaterami, które małym wysiłkiem są lepsze niż inne. Dlatego nie grałam starym Hogiem, starą Mercy, Dvą, ani nie mam zamiaru grać Brigitte dopóki jej porządnie nie ogarną, bo po prostu czuję się, jakbym miała fory. A jestem uczciwym człowiekiem i chcę uczciwą rozgrywkę :D

          • A według mnie Doomfist to banalna postać której trzeba jedynie poświęcić chwilę by opanować podstawowe kombinacje :) Tyle. Hanzo, Widow, Genji, Tracer, Ana, Sombra, Cree to są trudne postacie, Doomfist nie.

          • Doomfist to już nie jest trzymanie prawego przycisku myszy i instakill, to jest postać z bijatyki wciągnięta do shootera pierwszoosobowego. Doomfist wymaga ogromu umiejętności, to nie jest tak, że wbijesz się nim w przeciwników i wygrasz, dla przeciwników Doomfist jest freekillem. Nieumiejętne używanie umiejętności zazwyczaj kończy się tak samo – zgonem. Z tego co wiem Doomfist nie ma dużego pickrate, ciekawe czemu.

          • Albo gracze zbyt casualowi ;) chociaż nie dziwię się bo po takich nowinkach jak Moira i Brigitte casual to odpowiednie słowo.

    • Jako osoba która niedawno grała nią całkiem sporo wolałbym większą szybkostrzelność.

  • Serio? Cztery naboje więcej w magazynku i trzeba to najpierw testować? Znając Blizz to przez jakieś 2-3 tygodnie…

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ