Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » Buff Żniwiarza, nerf Mei i Brigitte!
News

Buff Żniwiarza, nerf Mei i Brigitte!

Na serwery testowe zawitała nowa aktualizacja. Trochę się pozmieniało!


Na serwer testowy wjechała aktualizacja, która standardowo znerfiła Brigitte, ale co ciekawsze dostało się również Mei. Natomiast Żniwiarz może się zaśmiać pod nosem swoim ponurym głosem, bo tak oto dostał buffa. I to nie byle jakiego!

Brigitte

  • Natchnienie
    • Teraz ma maksymalną długość trwania – 30 sekund

Według Blizzarda, umiejętność zbyt mocno osiągała efekt kuli śnieżnej i była ciężka do grania przeciwko. Wiem, w ogóle to nie brzmi po polsku. Po prostu była za mocna.

D.Va

  • Matryca Obronna
    • Zwiększono czas odnowienia z 1 sekundy na 2 sekundy

W sumie to tak samo, skill według Blizzarda był za mocny i granie na niego było po prostu słabe. To ma dać więcej możliwości przeciwnikom D.Vy na zniszczenie jej mecha.

Żniwiarz

Umiejętność pasywna

  • Life steal zwiększony z 30 na 50%

Umiejętność pasywna miała być jedną z najmocniejszych stron Żniwiarza, stąd developerzy postanowili wzmocnić jej siłę i pozwolić postaci na jak najdłużej naciskach przeciwników, gdy jest w pobliżu. Żniwiarz ma być efektywniejszy przeciwko tankom.

Jak oceniacie?

54 komentarze

Dodaj komentarz

  • Ile w takim razie normalnie trwał natchnienie, skoro teraz zostało skrócone o 30 sekund? Czy chodzi o to że ta zdolność trwa mniej niż 30?

    • Ja to rozumiem tak, że to co wcześniej zrobiła ultem w 10 sekund, teraz robi w 30. Jest 3 razy dłuższy i daje pancerz 3 razy wolniej.
      Ps. Źle zrozumiałem. Pancerz z ulta utrzymuje się przez 30 sekund. Nie 30 sekund po zakończeniu ulta, tylko po dostaniu go.

  • Nerf D.vy nie wiem po co (fajnie się będzie teraz robiło pixela), nerf Brigitte już kompletnie bez sensu jeśli dobrze zrozumiałem, a na temat buffa Żniwiarza się nie wypowiem, bo ostatnio staram się nie przeklinać.

    • Czyli, totalnie nie zrozumiałeś całego patcha :3 Wszystko co w nim jest sprytnie uderza w Goatsy, jednocześnie nie zabijając postaci samych w sobie :3

      • Ja przed wyjściem patcha już wiedziałem że będzie celowane w Goats, wszystko co piszesz się zgadza .

    • Zgadzam się, gram obecnie tą postacia i walczac w zwarciu, jestem praktycznie nie do zabicia, jedynie postacie typu wdowa, hanzo itp są wstanie mnie zabić.
      Masz mało HP podejdz to tanka strzel i masz full HP. Teraz to już w ogóle nie będę potrzebował wsparcia.

        • Dobry reaper, nie podchodzi do McCreego jak debil i nastawia się na stuna. Jeśli fara nie gra z łaską to bez problemu da się ją zabić. Już nie raz mi się to udawało. Ze snajperami się z Tobą zgodzę. Często idąc gdzieś na swoich tyłach idzie łatwo wyrwać heada od wdowy. Dlatego też, albo robisz taktyczne teleportacje, albo prosisz drugiego dpsa z teamu by pomógł trochę z tą wdową – ewentualnie winstona czy D.ve jeden rush we wdowe i reaper ma przejścia na plecy otwarte.

          • Eeeem, „dobry Reaper nie podchodzi do McCree” problem w tym że Reaper stojąc dalej niż 2 metry od przeciwnika nie robi kompletnie nic.
            „Jeśli fara nie gra z łaską to bez problemu da się ją zabić” – w przypadku gdy Fara umie grać to Reaper nie ma szans jej nawet uszkodzić.
            A ogólnie jest słaby bo
            – podatny na cc bo musi podchodzić BARDZO blisko
            – 0 utility dla teamu
            – teleport jest beznadziejną zdolnością
            – masa postaci może go po prostu zabić z daleka gdy chce podejść
            – 0 mobilności, masa postaci może mu po prostu uciec (wtedy patrz punkt wyżej)
            Po co go pickować? Każdy normalny dd oferuje dużo więcej niż On

  • Niech Blizzard zrobi coś w stylu ,,Skarbca” z fortnite i niech przeniesienie Bagietę (niech się nazywa totalna izolacja)

  • probuja zabić goats-y. I wszystko fajnie tylko buffy jednej postaci -anti-tank nie jest rozwiazaniem na wszystkie problemy świata…

  • Troszkę hardkor u reapera, jednak idą w złą stronę, ślepy blizzard nie widzi że w wielu meczach reaper nie ma szans porządnie zajść przeciwników, bo ma głowę wielkości lodówki, zanim się do nas dostanie to hanzo/ashe/wdowa już dawno go zdejmie. On nie ma problemu w całym teamfighcie, tylko z mobilnością, robią z niego hybrydę tanko-dps lel.

    • Dokładnie. Powinien dostać nowe E, bo teraz jest przydatne jedynie przy wyjściu ze spawna. Jak dla mnie wystarczyłoby żeby to E miało poprawiony system celowania + teleport nie byłby jak teraz, że znika i pojawia się całkowicie bezbronny w innym miejscu. Chciałbym żeby teleport Reapera wyglądał w ten sposób, że wybierasz miejsce w które chcesz lecieć i on tak jakby leci na Shifcie, przeciwnicy mogą cię widzieć, jednak możesz przelatywać na highground, jesteś nieśmiertelny i od razu po dotarciu na miejsce jesteś w pełni sprawny, a nie upośledzony przez pół sekundy żeby akurat wdowa zdążyła dać Ci headshota. Ale według blizzarda lepiej zostawić bezużytecznego Doomfista, a z Reapera zrobić tankopodobne monstrum.

    • Za mocna postać? Jest jedną z gorszych postaci w grze. (I piszę to z bólem, bo bardzo go lubiłem, jednak jest bezużyteczny)

      • Jak nie umiesz nim grać to jest bezużyteczny. Mainuje tę postać i jest już i tak za mocna. Chociaż samo podejście Blizzarda jest tutaj złe, bo powinni mu zmienić całkowicie to E na coś albo lepszego do mobilności, albo coś typu bomba dymna.

        • Reaper za mocny przed tym buffem? Nie rozsmieszaj mnie. Jest świetną kontrą na goatsy, ale nie jest w ogóle mobilny i dopóki nie ma 2 pocket healerow to nic nie zrobi. Reaper jest po prostu zbyt łatwy do kontrowania, a kontruje go chyba wszystko co nie jest winstonem

  • Czyli to okej, że Doomfist jest praktycznie niegrywalny i Lucio na ataku robi więcej od niego używając leczenia jedynie do selfheala, ale Reaper, którego problemem nie jest mało zdrowia, a najgorsze E w grze został zbuffowany zamiast dostać reworka. Wszystko ma sens

    • Buffy fajne tylko boli mnie zapomnienie orisy w tym wszystkim. Nikt tak jak ona nie polega na dodatkowym pancerzu. Nawet wzmocnienie działa tak, że powinno się je odpalać kiedy orisa jest w pełni zdrowia bo redukcja się wtedy stackowała. Fajnie, że celują w Goats’y ale Orisa nigdy do nich nie należała, a też obrywa.

  • Tanki są za przeproszeniem ruchane przez DPS i istnieją jedynie jako bateria na ulty? Zbuffujmy najsilniejszego tank bustera w grze tak żeby niemożliwe było dla tanka zabicie go w 1vs1 nawet jakby tankiem był jakiś pros

    • Ty chciałeś, żeby tank solował reapera? Już Roadhog taki był, to każdy płakał, że na hak zabił wszystko, a po zmianach ŁOO jaka kozak postać. Przychodzi co do czego to teraz tanki useless, bo nic nie mogą zrobić na dpsy.

      Co do buffa reapera to się z Tobą zgadzam, bo sam jestem jego mainem i przy tak drastycznym zwiększeniu self heala to jest po prostu tworzenie potwora z tej postaci.

  • Dobra, czas porzucić Brigitte, bo to nie na sensu. Popsuli tę postać, więc trzeba trzymać się Moiry i jeszcze kogoś, może Zenka.

  • no i nie wspomniano jeszcze o nerfie armora z redukcji -5 na redukcje -3. Spora zmiana!

    a co to oznacza?

    Że armor bedzie pochłaniał tylko 3 obrazne zamiast 5ciu.
    Efekt szczegolnie widoczny przy takich postaciach jak smuga, sombra, dva, zniwiarz czy roadhog, natomiast nie zrobi roznicy dla takich co daja jednorazowo duze obrazenia jak hanzo, wdowa, mccree.

    a więc nerf:
    D.va 200 armor
    Orisa 200 armor
    Winston 100 armor
    Chłomik 100 armor
    Bastion 100 armor
    Brigitte 50 armor + 100 ze skila
    Torbjorn 150 armor (ze skila)

    Ogolnie ten patch uderza mocno w goatsy i w bagiete, ktora w duzej czesci polega na pancerzu.
    Oberwie tez pirate ship, słabsza orisa i bastion ktorzy sa kluczowi w tej kompozycji.
    Najlepiej wypada tu klasyczne dive, ktore mimo osłabienia 2ch kluczowych tankow (dva + winston) zyskuje duzo na ataku.

    poczekamy zobaczymy :)

    Dpsy close range zyskuja sporo na ataku, dpsy range bez zmian, tanki nerf, heale tez posredni nerf (lepiej sie leczy armor)

  • Gdzieś wam wcięło najistotniejszą zmianę tego patcha:
    For all heroes: Damage reduction from armor reduced from -5 to -3

  • Ja rozumiem, że można nerfić brigitte itd., ale buffowanie czegoś co jest mocne to jest już lekka przesada. Zresztą, mainuje reapera, to ja tam jestem zadowolony. Podchodzą do tego źle. Reaper jest w stanie wysolować każdego. (oczywiście mowa tu o dobrym reaperze, a nie kimś kto ma na nim przegrane 15 godzin)

  • Moim zdaniem bardzo dobra zmiana- reaper powinien być tym dla tanków czym phara dla reapera-powinien ich miażdżyć

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ