Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Celownik Any nie znika podczas strzelania Quickscope!
News

Celownik Any nie znika podczas strzelania Quickscope!

@reddit

Spora, naprawdę spora zmiana weszła na serwer testowy.


Może się wydawać, że to zmiana bez większego znaczenia, tymczasem naprawdę ułatwia sprawę przy szybkim strzelaniu. Nie ma sensu tłumaczyć o co chodzi, więc najłatwiej będzie pokazać:

Live

PST

Osoby, które korzystają z tego sposobu strzelania, a zapewne jest to większość graczy Any zdecydowanie docenią to usprawnienie. Choć nadal nie wiadomo, czy jest ono celowe, bowiem nigdzie w opisach aktualizacji nie ma o tym żadnego śladu.

Przyda się?

26 komentarzy

Dodaj komentarz

  • 10 minut wczytywania tych gifów… Znajdźcie jakiś inny sposób na pokazywanie nagrań

    • na telefonie? na telefonie to normalne, jeśli na kompie to powinienieś sobie znależć lepszego dostawcę

      • To najgłupsza możliwa odpowiedź, strona ma być dla każdego, a jak są ograniczenia to lepiej je zgłaszać

    • O dziwo te wczytały mi się natychmiast ale to prawda że długo się czytują. Jeśli masz adblocka to wyłącz na chwilę i zobacz czy pomogło.

    • Skrypt jest zepsuty, ‚gif’ jest w mp4 i webm. Nie mam zielonego pojęcia na jakiej zasadzie wybiera który ma się załadować ale mp4 się ładują bez problemu a webm standarodwo tnie bo nie nadaje się do przesyłania strumieniowego.

  • Ja nic nie rozumiem, zamiast dodawać małe rzeczy to dodawać np. Nowe skiny itp. Albo USUNĄĆ GRAFITI, ONE TYLKO MARNUJĄ MIEJSCE W SKRZYNIACH!!!!

    • „zamiast dodawać małe rzeczy”
      To nie jest taka mała rzecz. Pocisk Any bez lunety leci z mniejsza prędkością, niż z lunetą, dlatego bardziej opłaca się robić quickscope’y, niż strzelać normalnie. Wcześniej celownika z lunety w tak krótkim czasie widać nie było, co (przynajmniej mi) utrudniało zadanie.

    • Balans jest też ważny a musza przedmioty o niskiej wartości w skrzynkach bo inaczej jaki sens miały by legendy ?

    • Zdajesz sobie sprawę, że za takie rzeczy jak polepszenie quickscopowania Any i robienia nowych skórek odpowiadają dwa inne zespoły? Więc, podczas gdy zespół balansujący robi te „małe” rzeczy, drugi zespół tworzy skiny.

  • Przyda?! CZY SIE PRZYDA?! TAK!!! taka mała rzecz a cieszy!!! ?? Pomagają mojej Anie ?❤️

  • Nie wiem w czym to ma pomóc. W innych grach, gdzie snajperem, bez przycelowania strzelimy sobie w stopę, quickscope ma sens. W OV nie ma różnicy. I tak trzeba nacelować na cel wcześniej i żadna różnica, czy się przyceluje, czy nie, bo bez przycelowania, i tak strzeliłoby się w cel.

    • Sęk w tym, że Ana bez lunety to projectile. Potrzebuje trochę czasu, żeby dolecieć do celu. Ana celująca z lunety to hitscan. Pociski dolatują odrazu. Dlatego quickskope’y są takie przydatne

      • Szczerze? Nie widzę różnicy w prędkości pocisków bez i z celowaniem. Może jestem ślepy, ale serio tego nie zauważam.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ