Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Czas na przejmowanie punktów skrócony!
News

Czas na przejmowanie punktów skrócony!

Czyli zmiana, która mogła umknąć, a o której warto wiedzieć.


Wczoraj wszyscy żyliśmy nowym bohaterem, który okazał się być chomikiem. Zrobiło to tak ogromny szał, że wiele zmian przeszło zupełnie bez echa. Jedna z nich jest szczególnie ważna i warto ją zaznaczyć osobno. Przynajmniej według mnie.

Skrócony czas na przejmowanie punktów

Blizzard postanowił się pochylić nad długością meczów i czasem walki o drugi punkt. Póki co zmiany dotyczą PST.

Mapy typu Szturm

  • Skrócono czas zajmowania celów z 5 do 4 minut w każdym punkcie kontrolnym w Szybkiej grze/Salonie gier.

Komentarz twórców: Skróciliśmy ogólny czas gry na mapach typu Szturm w Szybkiej grze/Salonie gier. Gracze mają teraz cztery minuty na zajęcie każdego punktu zamiast pięciu. W niektórych grach punkt A był zajmowany szybciej, co skutkowało długą walką o punkt B, który jest łatwiejszy w obronie, przez co czasami obrońcy mogli odpierać ataki przez cały pozostały czas gry – potencjalnie nawet 8 lub więcej minut. Uznaliśmy, że to zbyt długi impas dla obu drużyn – obrońców i atakujących. Zmiana ta odpowiada sytuacji w trybie Rywalizacji, gdzie zarówno atakujący, jak i obrońcy mają odpowiednią ilość czasu i mamy nadzieję, że sprawi, że gracze nie będą mieć wrażenia, że toczą walkę z czasem, a nie przeciwnikami.

Faktycznie, niektóre gry były dość sztucznie przedłużane i mieliśmy wrażenie walki w nieskończoność. W końcu bicie się około 8 minut o jeden punkt potrafi doprowadzić do czerwoności nawet najspokojniejszych graczy. Z drugiej strony to spora zmiana, Aż o minutę. Teraz mecze będą się klarować o wiele szybciej. Wydaje mi się, że ta minuta naprawdę dużo zmieni.

Często miałam mecze, w których atakujący brali punkt A w ostatnich sekundach. Teraz nie będzie kilku szans na ładowanie ulta, będziemy musieli działać precyzyjniej i szybciej.

Jak oceniacie tę zmianę?

40 komentarzy

Dodaj komentarz

  • warto próbować. Wrazie czego można zawsze skrócic czas potrzebny na przejęcie punktu by to lepiej zbalansować bo mam takie wrażenie że % wygranych na obronie może całkiem nieźle skoczyć

  • Wydaje mi się ,że dobra zmiana. Bardzo często jest tak, że jak wie się, że się nie wygra, to i tak nie można tego szybko zakończyć, bo to 2cp, I trzeba czekać długi czas

  • Mi się ta zmiana nie podoba, czasem jest tak, że uderzasz głową w mur, gdzieś tam te pushe z początku nie wychodzą i w końcu gdzieś rzutem na taśmę udaje się jednak punkt przejąć. Teraz ten element będzie strasznie ograniczony. Jest to zmiana bardziej pod topkę, bo to na wysokich rangach przeważnie dochodzi do sytuacji, że pierwszy punkt zdobywa się ekspresowo a o drugi punkt trzeba walczyć. Na niższych rangach często zdobycie pierwszego punktu zabiera sporo czasu i tutaj Ci gracze będą mieli go mniej. Postawisz na przejściu Bastiona z Orisa + heal/res i wsparcie, to dla słabszych graczy będzie to skuteczna zapora przez którą pewnie często w ciągu 4 min nie przejdą. Nie podoba mi się. Zamiast skracać czas to powinni zadbać o to by powrót z respa na 2 CP nie był tak szybki jak jest na kilku mapach dajmy przykład zmian na CP2 na mapie Horizon, dobre wydłużenie powrotu z respa i leczenia na respie i to powinno mieć miejsce też na innych mapach jak Hanamura np. Skracanie czasu na przejęcie punktu to idiotyzm.

  • A propo chomika i punktów na mapie volskaya na drugim punkcie wrecking ball może się przyczepić do samego środka i kręcić i praktycznie nie da się wejść na punkt tylko czekać aż na rankedach bastion rozłoży się na ładunku orisa da mu tarcze a chomik będzie się kręcił wokuł payloudu tyle z nim można taktyk wymyślić

  • Guys nie wiem jakim cudem ale nie widzę paska życia nowego chomika a czasem latają jakieś niewidzialne nicki Ps; oraz martwi mnie to że na normalnym serwerze mam 144kl/s lajtowo a na pst w trakcie walki 70-90…

      • Uh , kurde to nie wiem co jest grane . Pozostaje się modlić że na normalnym będzie dobrze jak już wejdzie , a jak nie to będzie powód żeby kupić 1080

        • Ja tam czekam na 1180 :F

          Są „plotki” i „przecieki”, że może się pojawić już 30 lipca czy jakoś tak, a może być tak, że przez pare miesięcy dłużej jej jeszcze nie zobaczymy. Bądź co bądź to i tak jej premiera bliżej niż dalej….

          • O No to jak wyjdzie stanieją 1080 , lub jeśli będzie w normalnej cenie to zdecyduje się na 1180 swoją drogą taka słaba liczba 1180 ,1080 podoba mi się bardziej

          • ale dużo znaczy rozdzielczość i skala. ja gram z 60fps’ami na 3840×2160 na średnich i 70% skalowania a mam 1050Ti

          • ale dużo znaczy rozdzielczość i skala. ja gram z 60fps’ami na 3840×2160 na średnich i 70% skalowania a mam 1050Ti

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ