Drzewko umiejętności i odblokowywanie umiejętności. Tak kiedyś wyglądał Overwatch!
Developerzy Overwatch testowali wiele rzeczy, jeżeli chodzi o rozwój i mechanikę gry.
Overwatch w swojej historii miał wiele mechanik, które zostały zmienione lub wycofane. Jedną z nich był system talentów, czy też drzewko umiejętności. Teraz wszystkie umiejętności postaci mamy od razu odblokowane. Kiedyś było zupełnie inaczej.
Drzewka umiejętności, które trzeba odblokować
W czasach testów Overwatch, wchodząc do gry mieliśmy tylko podstawowe wersje umiejętności. Dopiero w miarę zdobywania punktów doświadczenia mogliśmy pozwolić sobie na odblokowanie nowych skilli. Czyli dajmy na to mamy Żniwiarza. W momencie testów tego systemu posiadał w sumie 7 różnych wersji umiejętności. Gracz startował z "pustą" postacią i dopiero po uzbieraniu wystarczającej ilości talentów mógł odblokować wybany skill.
Jak widzicie, mamy osobne talenty i osobne umiejętności. Czyli za zdobywane talenty mogliśmy odblokować umiejętność. Talenty z kolei zdobywaliśmy po prostu grając.








