Zmiany Eichenwald. Bastion strzelał przez ściany. Czy twórcy czerpali z TF2? Jeff odpowiada!
Jeff Kaplan, twórca gry odpowiedział na parę pytań społeczności. Jest to coś w rodzaju krótkiego AMA.Ostatnio twórcy Overwatch często odpowiadają graczom. Jest to naprawdę super sprawa, bo w końcu mamy więcej informacji i możemy wam przekazywać ciekawe informacje. Właśnie tak jest tym razem. Jeff Kaplan, czyli człowiek stojący za OW na reddicie odpowiedział na kilka pytań.
JEST TO ZAKTUALIZOWANY NEWS!
Wstęp
Dowiedzieliśmy się, że Jeff nigdy nie myślał o tym, że będzie pracował jako twórca gier. Dopiero, gdy dobijał do trzydziestki to zupełnie zmienił swoje życie, rzucił wszystko i postawił na gry. Nieźle co? Powtórzone zostało to, co już słyszeliśmy. Overwatch zrodził się z zamkniętego projektu. . Jeff razem z zespołem miał jedynie 6 tygodni, by spiąć wszystkie aspekty anulowanej produkcji. Gdyby "góra" powiedziała nie, to cały zespół byłby zamknięty i przeniesiony do innych gier. Czyli praca pod presją pełną parą Pierwszą postacią, która została zaimplementowana do Overwatcha była Smuga. Pamiętacie co kiedyś pisaliśmy, początkowo strzelała laserami z oczu! Jeff nie ma ulubionej postaci. Gra każdą po trochu i mimo tego, że praktycznie zna OW na wylot to co tydzień odkrywa nowe aspekty danych bohaterów. Najlepszym aspektem pracy w Blizzardzie są... Ludzie. Praca z tak kreatywnymi jednostkami naprawdę podnosi morale. Ulubioną grą Jeffa oprócz Overwatcha jest Zelda: Breath of the Wild.Całe "AMA" dostępne jest tutaj.
Jeff o Team Fortress
Jeff nie ukrywa pewnych zależności i podobieństw pomiędzy Team Fortress 2 i Overwatch. TF2 jest jedną z jego ulubionych gier. Gdy Blizzard chciał wypuszczać informacje o Overwatchu podczas BlizConu, cały zespół został zaciągnięty do roboty, byleby mieć tych 12 bohaterów i kilka map. W innym przypadku każda postać byłaby porównywana z tymi, znanymi z TF2.Bastion mógł strzelać przez ściany!
Bastion był zdecydowanie najczęściej zmienianym bohaterem. Początkowo miał granaty, sterowaną minę i mógł... Strzelać przez ściany. To nie żart. Zdecydowanie pomysłów na ostateczny kształt postaci było niesamowicie dużo.O projekcie Titan:
Titan był tworzony od 2007 roku. Kilka koncepcji z tamtej gry możemy spotkać w Overwatchu.- Są to między innymi umiejętności Smugi, która kiedyś była "Jumperem",
- Żniwiarz w zasadzie w całości został przeniesiony, podobnie było z Trupią Wdową, która kiedyś była "Rangerem", z resztą tak samo, jak Bastion oraz Żołnierz,
- Symmetra i Torbjorn to przerobiony "Architect",
- Reinhardt kiedyś był gościem o nazwie "Juggernaut",
- Genji/Hanzo wytowrzyli się z klasy "Assassin".








