Koniec najnudniejszej mety w historii Overwatcha? W końcu?
Najnowsza aktualizacja na serwerze testowym prawdopodobnie zakończy okres najnudniejszej mety w Overwatchu.Obecnie w Overwatchu dominuje zestawienie trzech, czasem nawet czterech tanków. Każdy mecz wygląda podobnie, z tym samymi bohaterami i bardzo zbliżonymi taktykami. Każdy topowy gracz ma przegrane najwięcej godzin albo Wieprzem, albo D.Vą. Najnowsze zmiany, które zawędrowały na serwer testowy zdają się zwiastować ogromne zmiany w mecie.
Obecna meta
Zobaczmy obecną popularność na scenie profesjonalnej:- S Tier (>=95% meczów): Reinhardt (96%)
- A Tier (>80% meczów): Lucio (92%), Ana (91%)
- B Tier (>50% meczów): D.Va (78%), Zaria (68%), Wieprzu (66%)
- C Tier (>20% meczów): Smuga (25%), Żołnierz-76 (23%)
- D Tier (>5% meczów): Genji (15%), Mei (10%), Zenyatta (10%), Fara (6%), Sombra (6%)
- E Tier (<5% meczów): Symmetra (3%), Żniwiarz (3%), Hanzo (3%), McCree (2%), Torbjorn (2%), Winston (1%), Złomiarz (0%), Bastion (0%), Łaska (0%), Trupia Wdowa (0%)
Aktualizacja 1.7 - Zmiany
Przypomnijmy jeszcze zmiany, jakie są obecnie na serwerze testowym: Ana- Granat biotyczny
- Boost leczenia zmniejszony o 50%
- Czas trwania Granatu Biotycznego zostanie zmniejszony do 4 sekund z 5
- Zdrowie zwiększone z 200 do 400
- Armor zmniejszony z 400 do 200
- Działka fuzyjne
- Zmniejszone obrażenia pocisku z 3 do 2
- Ilość pocisków na strzał zwiększona z 8 do 11
- Hak na Łańcuchu
- Hakowanie
- Zmniejszono czas potrzebny do zhakowania przeciwnika z 1 sekundy do 0.8 sekundy








