Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » Lagi w Overwatchu i balans map
News

Lagi w Overwatchu i balans map

Lagi są chyba zmora każdego gracza, Jeff Kaplan już niejednokrotnie wypowiadał się na ten temat, ale problem nadal istnieje. Główną zmora graczy (chyba jak w przypadku każdej gry FPS) jest to iż po schowaniu się za ścianą gracze otrzymują obrażenia niemal z sekundowym opóźnieniem. Problem jest po stronie klienta, który dba o to, aby osoby z wyższym pingiem mogły pograć na podobnym poziomie, jednak owa modyfikacja sprawia, że trafianie przeciwników na Hanzo nie należy do najprostszych zadań.

Na chwilę obecną serwery odświeżają informacje 64 razy na sekundę, a klient tylko 20, więc możemy zobaczyć strzałę przeciwnika lecącą obok nas, a mimo to zginiemy.

Aktualnie twórcy nie wypowiadają się otwarcie na ten temat prawdopodobnie będzie pojawiał się niezwykle często, ze względu na to że rozgrywka mogłaby być bardziej płynna.

Strona atakująca

Strona atakująca z Overwatch wydaje się być cięższa, co też potwierdzają niektórzy gracze twierdząc, że przegrywają na niej aż 75% gier. Jeff Kaplan postanowił zaprezentować małe sprostowanie.

[blizzardquote]Czytając fora doskonale wiemy jak gracze postrzegają percepcje do wygrania podczas ataku i obrony. Jednak statystyki pokazują coś zupełnie innego. Przykładowo mapa Temple of Anubis jest uznawana za najcięższą podczas ataku. I jest to częściowo prawdą.

(Jest to moje przybliżone podsumowanie, ponieważ nie chce wrzucać całego wykresu)

  • Osoby niedoświadczone wygrywają (w przybliżeniu) 38-40% gier
  • Osoby na średnim poziomie wygrywają 40% gier
  • Osoby na poziomie średnio-zaawansowanym wygrywają 45-50% gier
  • Osoby na poziomie wysoko zaawansowanym wygrywają 50-60% gier

Pracowaliśmy nad zmianami w balansie i chyba udało rozwiązać się niektóre z tych problemów. Niemniej jednak problem nie jest aż tak drastyczny jak często jest to sugerowane w informacji zwrotnej.[/blizzardquote]

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ