Matchmaking przejdzie kilka zmian
Gracze zwrócili uwagę na pewne, niezbyt pozytywne aspekty matchmakingu.Społeczność podniosła całkiem obszerną dyskusję odnośnie rankingu MMR i dopasowywania graczy do danego meczu. Blizzard postanowił ustosunkować się do rozmowy, wyjawiając przy okazji swoje plany na przyszłość. Przede wszystkim chodziło o tracenie większej ilości punktów w przypadku przegranego meczu rankingowego i zdobywanie znacznie mniej punktów w przypadku wygranej. Drugą kwestią był sposób dopasowywania członków drużyny. Blizzard wyjaśnił, że obecny system zakłada dopasowywanie osób do gry w taki sposób, by szanse na wygraną meczu były mniej więcej 50%/50%. Oczywiście nigdy nie jest to idealnie pół na pół, ale do tego dąży matchmaking. Tutaj bardzo trudne zadanie ma system, gdy gry szuka cała drużyna, stąd niekiedy bardzo duże różnice w zdobywaniu i traceniu punktów. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że Zamieć planuje zmienić ilość przyznawanych punktów w przypadku wrzucenia do gry, gdzie szansa na wygraną wynosi przykładowo 20%. Wówczas punkty rankingu będą odpowiednio dopasowywane do właśnie tych procentów. W meczach będą się także liczyć pojedyncze umiejętności i wpływ danego gracza na przebieg gry.








