Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Matth rezygnuje z grania w reprezentacji Polski, a my poznajemy cały skład na World Cup 2018!
News

Matth rezygnuje z grania w reprezentacji Polski, a my poznajemy cały skład na World Cup 2018!

Wczorajszy dzień miał być tylko przyjemnością, spowodowaną ogłoszeniem polskiego składu na Overwatch World Cup 2018. Niestety, jest też smutna wiadomość.


Oficjalny skład na Overwatch World Cup 2018

Poprzednio podaliśmy 12 graczy, którzy zostali zakwalifikowani do ostatniego etapu. Trochę się pospieszyłam pisząc, że to już finalny skład, za co bardzo przepraszam. Teraz już nie ma wątpliwości i oto przed Wami 7 graczy, która będzie reprezentować polskie barwy!

By: https://www.facebook.com/OWTeamPoland/photos/a.1625330384246329.1073741829.1624426404336727/1668625426583491/?type=3&theater
  • Danye
  • Redziok
  • Duku
  • Xyzano
  • Setrox
  • DXTR
  • Matwoj

Oficjalny komunikat od naszego komitetu:

Długo kazaliśmy na to Wam czekać, ale już oficjalnie możemy się podzielić naszym składem  nasz los w ich klawiaturach!
Z tego miejsca też chcemy podziękować graczom, którym nie udało się, ale byli w tryoutach: jesteście świetni, grajcie dalej a za rok to Wasz nick może się tu pojawić!

Art husarii by Mariusz Kozik 

Smutny akcent na koniec

Niestety, nie obyło się bez smutnego akcentu. Jeden z czołowych zawodników ogłosił, że przez wzgląd na polską społeczność, rezygnuje z udziału w Mistrzostwach Świata.

Ciężko to skomentować, bo doskonale rozumiemy, jak ciężkie może być uporanie się z presją i jednoczesne zachowanie zimnej głowy w sprawach, które są najważniejsze.

Będzie komu kibicować!

31 komentarzy

Dodaj komentarz

  • W nocnych godzinach (dzisiaj/jutro) strona może być czasowo niedostępna. Wprowadzamy nową erę na stronę. Pora odsłonić karty i ujawnić, dlaczego ostatnie newsy są niekiedy pisane na szybko.

  • I bardzo dobrze ża matt odchodzi, gosc nie byl za bardzo nastawiony na gre zespołową, z nowym składem moze coś się uda. Taki lone wolf z mega skilem bez wiekszego sensu w ow.

    • I dlatego gra teraz w contendersach gdzie w pierwszym meczu bardzo dobrze zagrali przeciwko zwycięzcom poprzedniego sezonu, nie patrząc też że grał najwięcej drużynowo ze wszystkich Polaków ;)

      • Zapamietalem go z tego ze jak ginie to ma pretensje to wszystkich innych tylko nie do siebie, mam nadzieje ze nauczyli go tam co nie co.

        • Wątpie, zresztą i tak to nie ma znaczenia bo prawdopodobnie niedługo poleci z teamu/całkiem z contenders.

  • Szczerze nie dziwię się Matthowi, gracze z reprezentacji których kojarzę to naprawdę toksyczni gracze ;) a i tak szanse są zerowe, nie ma co tracić włosów na głowie

    • Szkoda tylko, że prawda jest zupełnie inna i to Matth był tym najbardziej toksycznym graczem i to był 1 z kilku powodów dlaczego „odszedł”.

      • Nie, nie jest najbardziej toksycznym graczem. Też często bywa toksyczny ale na tyle ile miałam doświadczenia z kilkoma innymi osobami to bez porównania xd

    • Danye z kolegami chodzi po streamach na twitchu i obraża streamerów razem z kolegami bez powodu. Nawet dziewczyny. Wstawiają nawet jakieś nazistowskie znaki. Nwm co wgl taki ktoś robi w reprezentacji polski

  • W nocnych godzinach (dzisiaj/jutro) strona może być czasowo niedostępna. Wprowadzamy nową erę na stronę. Pora odsłonić karty i ujawnić, dlaczego ostatnie newsy są niekiedy pisane na szybko.

    • Ok, miło wiedzieć że jak przez jakiś czas newsy mają niższy poziom to nie dlatego iż wam się nie chce tylko macie jakiś ważny powód.

  • I bardzo dobrze ża matt odchodzi, gosc nie byl za bardzo nastawiony na gre zespołową, z nowym składem moze coś się uda. Taki lone wolf z mega skilem bez wiekszego sensu w ow.

    • I dlatego gra teraz w contendersach gdzie w pierwszym meczu bardzo dobrze zagrali przeciwko zwycięzcom poprzedniego sezonu, nie patrząc też że grał najwięcej drużynowo ze wszystkich Polaków ;)

      • Zapamietalem go z tego ze jak ginie to ma pretensje to wszystkich innych tylko nie do siebie, mam nadzieje ze nauczyli go tam co nie co.

        • Wątpie, zresztą i tak to nie ma znaczenia bo prawdopodobnie niedługo poleci z teamu/całkiem z contenders.

  • Szczerze nie dziwię się Matthowi, gracze z reprezentacji których kojarzę to naprawdę toksyczni gracze ;) a i tak szanse są zerowe, nie ma co tracić włosów na głowie

    • Szkoda tylko, że prawda jest zupełnie inna i to Matth był tym najbardziej toksycznym graczem i to był 1 z kilku powodów dlaczego „odszedł”.

      • Nie, nie jest najbardziej toksycznym graczem. Też często bywa toksyczny ale na tyle ile miałam doświadczenia z kilkoma innymi osobami to bez porównania xd

    • Danye z kolegami chodzi po streamach na twitchu i obraża streamerów razem z kolegami bez powodu. Nawet dziewczyny. Wstawiają nawet jakieś nazistowskie znaki. Nwm co wgl taki ktoś robi w reprezentacji polski

    • XD Lepiej, żeby drużyna była zagrana a nie z jednym dobrym mechanicznie graczem który narzeka na innych samemu nic nie wnosząc.

  • serio to jesteśmy w dupie math jest zdecydowanie najlepszym graczem to nie człowiek

    • XD Lepiej, żeby drużyna była zagrana a nie z jednym dobrym mechanicznie graczem który narzeka na innych samemu nic nie wnosząc.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ