Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Nowa aktualizacja z lekkim buffem dla Sombry!
News

Nowa aktualizacja z lekkim buffem dla Sombry!

Na serwery testowe została wprowadzona nowa aktualizacja.


W nocy na serwery testowe została wprowadzona aktualizacja, której zmiany musieli odgadywać sami gracze. Standardowo dla Blizzarda, kilkaset MB pozostało bez żadnego komentarza. Dzięki graczom (dommafia) wiemy, że:

  • Symmetra otrzymała poprawki wizualne swoich umiejętności
  • Osiągnięcie z myjnią Symmetry zostało zmienione
  • Pojawiły się zmiany w wyświetlaniu poziomów pochwał

Buff Sombry

Co ciekawe, Blizzard chyba wzmocnił Sombrę. Piszę chyba, bo nie jest to potwierdzone i do końca nie wiadomo, co zrobiono. Na ten moment wygląda to tak, jakby Blizzard zwiększył skupienie pocisków w jednym miejscu.

Rozrzut został ten sam, ale więcej pocisków ląduje bliżej środka.

Może potem pojawi się opis aktualizacji, ale raczej bym na to nie liczył :(

26 komentarzy

Dodaj komentarz

    • Też uważam że ta postać powinna być silniejsza i mieć swoje 5 minut i myśle że buffanie rozrzutu to dobry pomysł , osobiście uważam że powinna mieć też troszkę dłuższy skuteczny zasięg , bo nie ma tak dużej mobilności jak np tracer a zasięg jest podobny przynajmniej dla mnie nie grałem dużo sombrą .

      • Jako osoba, która ma 70h+ Sombrą chyba mogę się wypowiedzieć. Pierwsze co trzeba z nią zrobić to naprawić błędy, bo powoli zamienia się w takiego Doomfista. Co do buffa to oczywiście nie narzekam, ale nie wiem czy akurat taki buff jest konieczny. Mam kilka propozycji jak można delikatnie wzmocnić hakerkę.

        1.Dać jej możliwość anulowania translokatora. Dałoby jej to większą mobilność

        2.Zrobić jakiś próg obrażeń. Mam na myśli to, aby Sombra po wejściu w niewidzialność/po rozpoczęciu procesu hakowania nie przerywało jej się gdy dostanie -1hp od D.vy kilka metrów dalej strzelającej sobie byle gdzie. Lepiej zrobić tak, aby Sombra musiała otrzymać konkretną liczbę obrażeń, aby anulować któreś z tych zdolności. Uważam, że najlepiej to tak z 5-10 hp.

        3. (To już jest w sumie buff, który miałby pomagać bardziej sojusznikom) Po zhackowaniu jakiegoś bohatera nad jego głową pokazywałaby się czaszka Calavera (symbol Sombry) podobnie jak jest u apteczek. Dzięki temu Sombra nie musiałaby mówić przez mikrofon, że ten jest zhackowany, tylko byłoby to bardzo dobrze widoczne. (dobrze wiemy, że nie wszyscy gracze potrafią wejść na czat głosowy)

        • Godziny na postaci nie są żadnym wyznacznikiem.

          Odnośnie punktu 3ciego, to zhakowani przeciwnicy są już oznaczeni i było tak zawszem. Mają na sobie takie pomarańczowe paski dookoła czy jak to tam nazwać.

          Co Sombra potrzebuje to więcej dpsa, żeby nie była zmarnowanym slotem jak jest teraz. Także buff w dobrym kierunku.

          Bardzo dobrze, że nie jest to też ogromny zestaw nieracjonalnych buffów jak to było z Mercy, Junkratem i Hanzo, a buffowanie małymi kroczkami.
          Może Blizzard się w końcu nauczył na własnych błędach jak się powinno balansować postacie.

          • Nie do końca się zgadzam. Godziny są w pewnym stopniu wyznacznikiem, ponieważ osoba, która ma 50h na danej postaci na pewno wie o niej więcej i o tym jak się sprawuje w bitwie niż osoba, która ma nią 1h.

            To fakt, że przeciwnicy są oznaczeni, ale co to do cholery za zaznaczenie? Jakieś latające paski wokół postaci na które nikt nie zwraca uwagi podczas walki, dlatego wielka czaszka byłaby lepszym rozwiązaniem.

          • Z jakiego powodu uważasz, że skoro nikt nie zwraca uwagi na paski to nagle zacznie zwracać uwagę na czaszki?
            Te paski są jak najbardziej widoczne. Każdy zhakowany przeciwnik jest doskonale widoczny. Jak ktoś ma problem żeby to ogarnąć to niech l2p. Na ekranie i tak jest już za dużo, żeby jeszcze jakieś jebitne zasłajaniące to co się dzieje czaszki nad głowami umieszczać.

            Co do godzin nie mógłbyś być dalej od prawdy.
            Ktoś kto jest dobry w tę grę i gra na wysokim poziomie, w godzinę więcej i lepiej zrozumie Sombrę, niż random z golda, który przez 500h gra nią źle i tylko powtarza te same błędy.

          • Przykład jaki podałeś w sprawie godzin może i jest słuszny, ale to wyjątkowe sytuacje i nie zawsze tak jest. Ja będąc w platynie i oglądając OWL widziałam jakie błędy popełniał gracz grający Sombrą, a to za wcześnie użył ulta, a to w złym miejscu użył tego ulta itp. I zanim zaczniesz krzyczeć, że to PRO Playerzy i oni bardzo dobrze wiedzą co robią, albo, że to stres ich zeżarł to powiem tyle, daruj sobie tych wymówek. Pro playerzy to nie są bóstwa gry, a Smugą lub Genjim już ich tak „stres nie zżera” i są w stanie zrobić naprawdę ładne zagranie.

            Paski najlepiej widoczne są na tankach, bo w przeciwieństwie do innych postaci to wielkie krowy, ale nie raz miałam taką sytuacje, że ludzie po prostu nie zwracają na to uwagi. Jakby to porównać to lepiej widać jak sojusznik jest zhackowany niż jak jest przeciwnik. Uważam, że bardziej rzucające się w oczy oznaczenie (może niekoniecznie czaszka) „ten tu jest zhackowany” byłoby dość dobrym pomysłem.

          • Wiem dokładnie kim są pro gracze i jaka jest różnica między nimi a normalnymi graczami. Oczywiście, że też popełniają błędy albo są ogrywani, ale są ogrywani i popełniają te błędy grając przeciwko innym pro graczom, którzy doskonale więdzą jak najmniejszy błąd przeciwnika wykorzystać dla siebie, przez co są one tak bardzo widoczne.
            Jak wygląda natomiast pro gracz na tle randomów to miałeś okazję nawet tutaj na tej stronie ostatnio zobaczyć na clipie jak SBB wchodzi na Widow only server.
            Nieminej zrób sobie eksperyment i nagraj swoją grę i ją obejrzyj. Wtedy dopiero zobaczysz ile błędów popełniasz.

            Jak mówiłem, ja jestem przeciwny temu co proponujesz, z tego względu, że na ekranie i tak jest już za dużo informacji, które zasłaniają to co jest faktycznie ważne i co się dzieje.
            Te paski są dyskretne, ale widoczne. Ja je widzę, moi teammaci też je najczęściej widzą. Zwykła kwestia l2p.
            Dla twojej informacji swoje Sombrą też już pograłem ;)

          • Wiem, że ja też popełniam błędy , tak jak każdy na tym świecie w każdej dziedzinie życia. Ja jednak jestem za tym, aby chociaż odrobinkę to polepszyli. Może faktycznie niekoniecznie czaszką czy czymś innym, ale np: delikatnym rozjaśnieniem tych pasków lub delikatną zmianą ich koloru i na tym może skończmy, bo robimy pętlę, której raczej nie rozerwiemy. Życzę miłego dnia :)

            Tak dla informacji, jestem dziewczyną, więc końcówki -aś mile widziane XD

          • No ok, do zmiany kolorów czy jakiś małych zmian, które nie wpłyną na pogorszenie widoczności nie ma nic przeciwko. Przeraził mnie za to pomysł dodawania kolejnych zasłaniających grę elementów interfaceu, których i tak jest już za dużo.

            Ok, wybacz, zapamiętam. Miłego dnia również :p.

          • Jestem mainem sombry i z częścią twojej wypowiedzi się zgodzę, cześć nie ma dla mnie sensu.
            Pewnie powiesz żebym rozwinął ale wtedy wywiaze się bardzo długa dyskusja.
            Nie chce mi się.

        • Jako ktoś kto ma 350+ h Sombrą, wszystkie propozycje na tak. Szczególnie czaszka calavera nad głową i anulowanie, szczególnie że teraz jej zwiększyło czas translocatora. Jakie masz staty i jaka ranga btw?

          • Pytam bo wiesz. Mam te 350h ale jakbym był niżej to by znaczyło że coś że mną nie tak. Ja diament

    • Tak samo xD „Buff Sombry” jak to pięknie brzmi, jak te słowa świetnie ze sobą współpracują tworząc poezję XD

    • Ja od wczoraj ov.pl nie przeglądałem i myślę „dawno mnie nie było, może zbuffowali sombre hehe” :D

  • Eeej będzie mi brakować 6 wieżyczek w jednym miejscu i pięknego śpiewnego tekstu Rozstawiam myjnie… 😂

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ