Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Nowa mapa i tryb Deathmatch! Nerfy, buffy i zmiany rankedów!
News

Nowa mapa i tryb Deathmatch! Nerfy, buffy i zmiany rankedów!

Na oficjalnym serwerze pojawiła się aktualizacja 1.14, która wprowadza m.in. nowe tryby Deathmatch i Team Deathmatch, została dodana nowa mapa, pojawiły się zmiany w rankedach i nie zabrakło zmian w balansie!

Nowe tryby i mapa

Nowe tryby są już dostępne wraz z mapą Château Guillard.

Deathmatch Overwatch

Team Deathmatch Overwatch

Nowe tryby pojawią się na mapach:

  • Hanamura
  • Horizon Lunar Colony
  • Temple of Anubis
  • Volskaya Industries
  • Dorado
  • Eichenwalde
  • Hollywood
  • King’s Row
  • (TDM only) Black Forest
  • (TDM only) Castillo
  • (TDM only) Ecopoint: Antarctica
  • (TDM only) Necropolis

Zmiany balansu

Złomiarz

Mina

  • Teraz Złomiarz ma dwie miny

Opona

  • Prędkość poruszania zwiększona o 30%,
  • Nie ma już limitu przy wspinaniu po ścianach.
Orisa

Miotacz fuzyjny

  • Prędkość pocisków zwiększona o 20%.

Bariera ochronna

  • Wielkość bariery zwiększona o 20%,
  • Kształt bariery został zmieniony w taki sposób, by lepiej chronić sojuszników.

Wieprzu

Leczenie

  • Można używać podczas poruszania się,
  • Obrażenia podczas używania umiejętności zmniejszone o 50%.
Trupia Wdowa

Hak

  • Cooldown zmniejszony z 12 sekund do 8 sekund,

Mina

  • Zarażone cele widoczne są teraz przez ściany (tylko dla Wdowy)

Rankedy

  • Sezony będą trwały teraz dwa miesiące zamiast trzech,
  • Zmieniona będzie także liczba zdobywanych punktów rywalizacji. W sezonach będzie ich mniej, natomiast w perspektywie roku liczba powinna być podobna, do tej, którą zdobywacie teraz.
  • Nie trzeba będzie grać już 7 meczów w tygodniu, wystarczy 5,
  • Zmienią się przeliczniki punktów rywalizacji. Gracze mają tracić mniej pkt,
    • 15 punktów za wygraną (wcześniej 10)
    • 5 za przegraną (wcześniej 3)
  • Blizzard wprowadza nowy system placementów, które powinny bardziej oddawać nasze umiejętności i lepiej przyznawać rangę,
  • Na wyższych rangach będzie się czekać dłużej na mecze. Jest to część zmiany systemu matchmakingu, który ma lepiej dobierać gry,
  • Na mapach kontroli gramy teraz do 2 wygranych z 3 rund (3 wygrane z 5),
  • Będziemy tracić mniej punktów za nieaktywność
    • Poprzednio gracze z Diamentu i wyżej tracili 50 punktów na dzień i więcej, teraz zmniejszono to do 25 punktów
    • Nieaktywność będzie liczona 36 godzin od ostatniego meczu (wcześniej 24 godziny).

Jak oceniacie zmiany?

86 komentarzy

Dodaj komentarz

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ