Obrażenia od upadku w Overwatch? Blizzard odpowiada!
Jeden z graczy zaproponował, by postacie w Overwatch otrzymywały obrażenia od upadku. Co na to Blizzard?
Wedug gracza o nicku Spirit, dodanie mechaniki upadku bardzo mocno, ale też pozytywnie wpłynęłoby na Overwatch. Za przykład na potwierdzenie tej tezy podaje Złomiarza, który rozsądniej musiałby używać swoich min, Farę, która ostrożniej by latała i Winstona, który miałby skończyć ze skakaniem "bez pomyślunku".
Co na to Blizzard?
Okazuje się, że na początku gry były obrażenia od upadku. Natomiast rodziło to dodatkowy stres i niepotrzebną frustrację. Szczególnie problematyczne były takie postacie, jak Trupia Wdowa, Żniwiarz czy Fara. Trupia Wdowa dostawała się w miejsca, z których potem nie mogła zejść bez utraty zdrowia, lub nawet życia. Powodowało to śmieszne sytuacje, gdzie znaczny czas Wdowa próbowała skądś zejść, pokonując kolejne stopnie mapy. Podobnie było z Farą - nie mogła latać zbyt wysoko, bo groziło to przykrymi konsekwencjami. Żniwiarz to już kompletna klapa. Teleportował się do miejsc, które gwarantowały potem likwidację.
Początkowo postacie dzieliły się na te, które dostają obrażenia od nagłego zetknięcia się z podłogą i na te, które kompletnie tej mechaniki nie miały. Blizzard dziwnie się czuł decydując o tym, więc postanowiono usunąć obrażenia kompletnie.
A jak Wy sądzicie, byłoby to spoko rozwiązaniem, czy kompletnie nietrafiony pomysł?







