Dołącz do naszej grupy!
Rocznica 2019!
Strona główna » Aktualizacja » Opis aktualizacji 1.38 na Letnie Igrzyska
Aktualizacja

Opis aktualizacji 1.38 na Letnie Igrzyska

Oto jakie nowości przynosi ze sobą aktualizacja na Letnie Igrzyska 2019!


NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY

Letnie igrzyska 2019

Letnie igrzyska powracają! Rywalizujcie w trzecim sezonie Copa Futbolúcio i pokonajcie upały dzięki takim legendarnym skórkom jak Basenowicz dla Torbjörna, Fala dla Hanzo i Kendoka dla Genjiego. Odblokujcie te i inne nagrody wraz z elementami sezonowymi z poprzednich lat!

Nowa funkcja: napisy

Wybierzcie dla siebie jeden z trzech poziomów napisów: Ważne informacje o rozgrywce, Ważne informacje o rozgrywce + konwersacje lub Wszystko.  Nowa funkcja została stworzona z myślą o poprawie wrażeń płynących z rozgrywki dla graczy niesłyszących lub niedosłyszących, a także dla wszystkich graczy chcących korzystać z napisów.

ZMIANY WARSZTATU

Ogólne

  • Dla projektantów skryptów dodano możliwość mierzenia wydajności serwera w bieżącej instancji gry.
    • Działanie to umożliwiają trzy nowe wartości:
      • Obciążenie serwera – procentowy wskaźnik obciążenia głównego procesora przez bieżącą instancję gry.
      • Średnie obciążenie serwera – procentowy wskaźnik średniego obciążenia głównego procesora przez bieżącą instancję gry w ostatnich dwóch sekundach.
      • Szczytowe obciążenie serwera – procentowy wskaźnik najwyższego obciążenia głównego procesora przez bieżącą instancję gry w ostatnich dwóch sekundach.
    • Kiedy wartości te zbliżają się do lub przekraczają 100, rośnie prawdopodobieństwo, że instancja gry zostanie zamknięta z powodu użycia zbyt dużych zasobów systemowych.
    • Nowe domyślne ustawienia wyświetlają te wartości w postaci bloków tekstowych w lewym górnym rogu ekranu. Reguła może zostać skopiowana ze wstępnego ustawienia do innych skryptów, dzięki czemu można skuteczniej identyfikować problemy z wydajnością.
  • Gdy instancja gry zostanie zamknięta z powodu nadmiernego obciążenia przez skrypt Warsztatu, w oknie czatu zostanie wyświetlony nowy komunikat o błędzie (zamiast komunikatu o wystąpieniu nieoczekiwanego błędu).
  • Wprowadzono dodatkowe stringi.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wybór bohatera w fazie selekcji postaci był anulowany w fazie przygotowania.
  • W trybie widza, typy zdrowia i pancerza są teraz wyświetlane prawidłowo w takiej kolejności, w jakiej znikają podczas otrzymywania obrażeń.
  • Rozróżnianie barw – Naprawiono błąd, który powodował stosowanie nieprawidłowych kolorów domyślnych na interfejsie celu w zależności od tego, kiedy gracz atakował lub bronił, gdy miał ustawiony tylko jeden kolor w zestawie rozróżniania barw.
  • <tylko konsole> Turbodoładowanie Orisy, Pole Nieśmiertelności Baptiste’a i Dynamit Ashe są teraz prawidłowymi celami dla przy wspomaganiu celowania.

Warsztat

  • Naprawiono błąd, który powodował, że komenda „Set Invisible” funkcjonowała nieprawidłowo, gdy Reinhardt korzystał z ataku alternatywnego podczas oglądania gry z perspektywy trzecioosobowej.
  • Gra dowolna: Naprawiono błąd, który mógł spowodować, że boty sterowane przez SI mogły utknąć w drodze do punktu przechwytywania na mapie Oaza: Uniwersytet.
  • Naprawiono działania funkcji „Disable Built-In Game Mode Respawning” oraz „Set Respawn Max Time”.
  • Gra dowolna: Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia zadawane przez Jadowitą Minę Trupiej Wdowy nie zmieniały się pod wpływem skalowania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kontrolery traciły cel, kiedy usuwano regułę, działanie lub warunek, który nie wyświetlał się na ekranie.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlenie informacji „Nieprawidłowe opcje” przy importowaniu niektórych ze starszych kodów udostępnianych z Warsztatu.
  • Wyłączanie niektórych działań nie powoduje już powstania nieskończonej pętli.

Powtórki

  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk pola widzenia nie działał podczas oglądania powtórki.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że otoczka gracza znikała podczas pomijania lub wymazywania przy obserwowaniu konkretnego zawodnika w perspektywie pierwszo- lub trzecioosobowej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty pozostawały na ekranie podczas przewijania w trybie pauzy.

Mapy

Hanamura

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre postacie zacinały się na dachu na zewnątrz punktu B.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał niektórym bohaterom szybowanie między dachami budynków w pobliżu przewężenia w punkcie A.

Hawana (PvP)

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał obrońcom wejście do pomieszczenia startowego atakujących (lewe wyjście, drugie pomieszczenie).

Numbani

  • Zaktualizowano oświetlenie prezentacji zagrań.

Bohaterowie

Baptiste

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Matryca Wzmacniająca Baptiste’a nie wzmacniała skuteczności efektów leczenia.

Pięść Zagłady

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Fala Sejsmiczna mogła nie trafiać wrogów.

D.Va

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Matryca Obronna D.Vy w pewnych okolicznościach nie pochłaniała pocisków zza rogów.

Baptiste

  • Naprawiono błąd graficzny przy wyświetlaniu głowy Baptiste’a podczas korzystania ze skórki Siły Specjalne.

Hanzo

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że łuk martwego Hanzo unosił się nad ziemią w przypadku, gdy ten korzystał ze skórki Kabuki.

Wieprzu

  • Naprawiono błąd, który powodował, że łańcuch Wieprza nie zawsze był wyświetlany podczas korzystania z perspektywy pierwszoosobowej.

Moira

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Koalescencja Moiry nie zawsze była wyświetlana podczas korzystania z perspektywy pierwszoosobowej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Moira przez krótki czas była nadal widoczna po użyciu Zniknięcia.

Sombra

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Translokator Sombry przechodził w czas odnowienia po ponownym pojawieniu się.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wróg mógł czasami korzystać ze zdolności, jeśli Sombra zhakowała go, gdy był już zhakowany przez Impuls Elektromagnetyczny.

Torbjörn

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał użycie Przegrzania i młota Torbjörna jednocześnie.

Winston

  • Naprawiono błąd, który powodował, że plakietka z imieniem i pasek zdrowia Winstona były zasłonięte przez jego ciało, kiedy używał Pierwotnego Szału.

Burzyciel

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał niszczenie min Burzyciela przez toczącego się wrogiego Burzyciela bez otrzymywania obrażeń.

Zenyatta

  • Naprawiono błąd, który powodował, że portrety Zenyatty w grze i prezentacjach zagrań nie wyświetlały jego skórki Zen-nakji.
ZOBACZ NOWĄ STRONĘ