Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Overwatch na 2 miejscu pod względem toksyczności w grach!
News

Overwatch na 2 miejscu pod względem toksyczności w grach!

Nie ma już złudzeń, Overwatch znalazł się na 2 miejscu pod względem toksyczności.


Choć produkcja Blizzarda wprowadza coraz ostrzejsze kary, to nadal Overwatch znajduje się wśród najbardziej toksycznych gier na rynku.

Według najnowszych badań i ankiet, najmłodsze dziecko Blizzarda niczym nie różni się od:

  • CS:GO
  • League of Legends
  • PUBG

Jest jednak mniej toksyczne od DOTA 2.

Toksyczność w Overwatch

Jak to wygląda w praktyce?

Overwatch znajduje się naprawdę wysoko, co jest dość mocno niepokojące. Blizzard podejmuje działania, by tych negatywnych zachowań było jak najmniej, ale grafiki takie jak te nadal udowadniają, że sytuacja nie jest zbyt kolorowa.

A Wy spotykacie się z toksycznością?

31 komentarzy

Dodaj komentarz

  • ,,Od czasu wprowadzenia systemu pochwał toksyczność spadła o ponad 40%” no chyba widać nie

    • Tak to zapewne była ściema, osobiście nie odczułem różnicy kiedyś a teraz, kojarzę za to jedno, gdy overwatch raczkował jakoś chwilę po premierze a nawet dłużej, nie widywałem toksycznych graczy, dlatego wsiąkłem w tą społeczność :)

  • Ja nie widzę za dużo. Jakieś dwa dni temu jakieś dziecko na oko 8 lat jak przegraliśmy: YOU ALL SUCK! I to by było na tyle.

  • Pojawia się pytanie, jak to interpretować bo jeśli gra wzbudza dużo emocji, to wiele osób reaguje na to nerwami co w dalszej konsekwencji jest toksycznością, czyli emocjonująca gra=toksyczna gra ^^ nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

    • najlepszym rozwiązaniem byłoby gdyby ludzie nauczyli się te emocje kontrolować albo przynajmniej przestać je wylewać w grze na inne osoby bo często błąd jakiegoś zagrania leży w ich stronie, gdyby ludzie bardziej skupili się na szukaniu własnych błędów niż obwinianiu innych za nie to gry online byłby o wiele piękniejsze a tak pozostaje nam mieć w takich ludzi wywalone, ignorować ich, grać swoje i toxiców zostawiać za sobą

      • Najlepiej by było jakby ludzie nabrali do siebie trochę dystansu i nie przejmowali się tym, że jakieś randomowe typki z neta, których najpewniej nigdy w życiu już nie zobaczą, powiedziało coś o nich, co im się nie spodobało. Głupi ludzie będą zawsze i nic na to nie poradzisz. W twojej kwesti jest to czy pozwolisz żeby ci głupi ludzie kontrolowali ciebie i twoje emocje czy nie.

        • patrząc z perspektywy jednostki można dużo mówić, perspektywa ogółu jakim byli ludzie biorący udział w badaniu/ankiecie można dojść do wniosku że to się wyrównuje Ty masz pecha do toxiców w lolu tak samo jak masa osób i jest też kolejna masa osób która ma dokładnie ten sam efekt w overwatchu, grając aktywnie w lola, CSa i overwatcha na własnym przykładzie mogę stwierdzić że najmniej tocixów spotykam w CSie, następnie w lolu a w overwatchu jest to najbardziej widoczne, jaki z tego wniosek? taki że jednostka =/= ogół

          • Jeśli widzę więcej toksyków w Lolu niż Overwatch, to z mojej perspektywy Lol jest bardziej toksyczny…Nie wspominając już o ogólnej polityce Blizzarda fair play, a memicznej już toksyczności lola…

  • To, że 75% reportów w Overwatch jest za toksyczność, nie znaczy że Overwatch ma toksyczną społeczność. Sam bardzo rzadko spotykam się z throwerami, a nigdy nie spotkałem cheatera. Jak już kogoś reportuję to za bycie toksycznym, bo inne przypadki „złego zachowania” rzadko się zdarzają. Overwatch nie ma BARDZO toksycznej społeczności, tylko największym problemem Overwatch’a jest właśnie toksyczność. Większość osób źle interpretuje te statystyki.

  • Jest łatwy sposób, żeby pozbyć się toksyczności w 80%. Skasować czat, a zamiast niego ulepszyć tabelę z komendami głosowymi i tyle. Na rankingowe gry zostawić voice chat.

    • Przecież masz możliwość wyłączenia sobie czatów zarówno pisanych jak i głosowych. To, że tobie się coś nie podoba nie jest powodem żeby zabierać to narzędzie każdemu. Nie chcesz to nie wchodź na chat, ale ja akurat mam na tyle dystansu do siebie, że nijak mnie nie boli, jak randomowy typek z dokładnie taką samą rangą będzie mi mówił, że wg niego źle gram albo powinienem zmienić postać bo on na reddicie przeczytał, że powinienem grać czymś innym. Mam swój rozum.

      • To jest tylko propozycja, na ogólny stan problemu. A nie dla jednostek. OV ma problem przez czat, więc rozwiązaniem była by jakaś ciekawa zmiana dla ogółu.
        Propozycje i pomysły, nic na siłę.

        • Ja doskonale rozumiem, że to jest tylko propozycja. Mój post jest natomiast tylko opinią na temat tej propozycji.

          Wg mnie to droga w zupełnie nie tę stronę. Pozbawianie wszystkich opcjonalnej funkcjonalności, tylko dlatego, że nie podoba się ona komuś, kto woli na nią narzekać zamiast po prostu ją sobie wyłączyć to w mojej opinii bardzo zły pomysł.

  • Toksyczność… Proszę was, niektórzy są tak przewrażliwieni, że jak napisałem „bad game”, to już jeden krzyczał, żebym nie był toksyczny i że mnie reportuje

  • Przecież w lolu co chwila jest jakiś toxic, w każdej grze z jednej z przegrywających drużyn, a w ov jedna gra na sto, przynajmniej ja to tak odbieram.

  • Słaba ta lista bo nie uwzględnia TF2, WoT, Rainbow Six Siege i kilku Call of Duty i Battlefieldów. Nie ufałbym tej liście na 100%

  • Gram w PUBG od wielu miesięcy i jeszcze nie spotkałem się w zasadzie z żadną toksycznością. Co prawda żadko gram z randomami, ale wtedy póki co zawsze losowały mi się albo spoko ziomki albo typy które nic w ogóle nie mówiły. A to, że cię ktoś wyzywa na allchat jak go zabijesz to raczej toksycznością bym nie nazwał, bo to jedyne co to daje to większą satysfakcję z fraga, lel.

  • Ja uważam że i tak nic nie jest tak bardzo toksyczne jak lol, pewnie nie grałam już jakiś czas w overwatcha, ale chcąc nie chcąc fakt że każda śmierć czy stracony cs potęguje siłę przeciwników w lol nie napawa optymizmem dlatego ludzie się tak wyzywają. Dodatkowo obrażanie się w lol to takie błędne koło, ktoś obrazi cb, a potem sam obrażasz. Dodadzą tablice wyników do overwatch dla obu drużyn i trochę się to zmieni ale i tak za każdą śmierć przeciwnik nie dostaje bonusów.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ