Overwatch okazuje się prawdziwym arcydziełem, gdy przyjrzymy się bliżej!
Czasem trafiam przypadkowo na taki materiał, jak ten i po prostu nie mogę się z nim nie podzielić.Przy okazji chodzenia po internetach natrafiłem na bardzo ciekawy filmik, który zupełnie mi umknął. Pokazuje on super dokładnie, jak Blizzard przeniósł osobowość postaci na sposób poruszania się. To tak w skrócie. Materiał jest niesamowicie ciekawy i pozwala dostrzec rzeczy, na które normalnie nie zwracamy uwagi. Bo kto normalny patrząc na broń dojdzie do wniosku, że:
- Broń Żołnierza jest bardzo precyzyjna, każdy ruch jest szybki, precyzyjny i bez żadnych zacięć,
- Postawmy to przy broni Złomiarza, która ewidentnie jest zrobiona niedbale, poklejona taśmą. Sposób poruszania się wskazuje, że pojedyncze elementy nie bardzo do siebie pasują, ale jakimś cudem to wszystko działa. Cała giwera się trzęsie, a części nie współgrają ze sobą. Wszystko zrobione jest w szalony sposób,
- Broń Bastiona troszeczkę się porusza, zupełnie jak starsze maszyny. W momencie podskoczenia całość się trzęsie. Zupełnie, jakby jego pistolet maszynowy miał już kilkadziesiąt lat i stracił pierwszą świeżość,
Nawet, gdy postać kompletnie się nie rusza, to jej sylwetka i to co widzimy na ekranie oddaje osobowość bohatera. Przykładowo:
- Złomiarz cały czas trzyma palec niedaleko spustu i wydaje się, że zaraz go naciśnie. Jest gotowy do walki i dość chaotyczny w ruchach,
- Genji jest bardzo spokojny, równo oddycha, przygotowany do ataku we właściwym momencie,
- Poruszanie się Symmetry jest mega delikatne. Mamy wrażenie, że niemalże wisi w powietrzu,
- Chwyt McCree jest pewny i praktycznie bez ruchów. Widać, że łowca nagród nie robi tego pierwszy raz,
- Broń u Mei wyślizguje jej się z rąk, troszkę podskakuje, uroczo i dziewczęco.
- D.Va zaciska dłonie na joystickach, zupełnie jak prawdziwa gamerka, skupiona na zadaniu i nieco zdenerwowana.
- Ana oddycha bardzo płytko. Jej broń porusza się delikatnie i powiedziałbym, że nieznacznie,
- Złomiarz jedzie na pełnym oddechu. Jego granatnik chodzi niemalże po całym ekranie,
- U D.Vy nie zobaczymy żadnego oddychania, bo przecież widzimy jej mecha, który stoi stabilnie.
Poruszanie się w walce również oddaje osobowość danego bohatera
To wszystko jest piękne, gdy zaczniemy na to zwracać uwagę.- Reinhardt kroczy pewnie. Gdy stawiamy krok, cały ekran się trzęsie dając uczucie ciężkiego pancerza,
- Genji z kolei porusza się bardzo szybko, wręcz na paluszkach,
- Zenyatta płynie zanurzony w swojej medytacji,
- U D.Vy nie widzimy wielkiego ruchu przy jej rękach, natomiast zewnętrzna część mecha trzęsie się o wiele bardziej. Zupełnie, jak miałoby to miejsce w rzeczywistości.








