Po wczorajszym streamie z Overwatcha pokusiliśmy się o podsumowanie wszystkich informacji, którymi podzielili się deweloperzy. Niektórych pytań starali się unikać jednak i tak sporo dowiedzieliśmy się o grze.
Ogólne
- Nie będzie kampanii jednoosobowej
- Gra nie jest deathmatchem, dlatego będą pojawiać się różnego rodzaju osiągnięcia po zakończeniu rozgrywki (więcej informacji poniżej).
- Niektórzy bohaterowie z Overwatch mogą pojawić się w Heroes of the Storm.
Mapy
- Dorado jest nową mapą, na której można zagrać trybie Ładunek (Paylord).
Beta
- Nie wiedzą ile osób zostanie zaproszonych do bety.
- Chcą aby wystarczająco dużo ludzi zaangażowało się w testy gry i oczekują opinii.
- Stress testy będą odbywać się w zredukowanej wersji gry.
- Brak informacji o rozpoczęciu beta testów w Europie.
- Brak informacji o płatnościach.
Kosmetyczne
- W grze mogą pojawić się skórki.
- Osiągając wyższy poziom na bohaterze, otrzymujemy dodatkowe portrety.
- Pojawi się oznaczanie punktów na mapie.
Rozgrywka
- W grze dostępne będą emoty do lepszej komunikacji z drużyną. Można będzie poprosić sojusznika o uleczenie.
- Zabójstwa nie będą się liczyć jeżeli zostaniemy wskrzeszeni.
Techniczne
- Twórcy nie są gotowi na ogłoszenie minimalnych wymagań, cały czas pracują nad optymalizacją gry.
- Pojawi się wsparcie dla kontrolerów, póki co Blizzard nie myśli wypuszczać gry na konsole.
- Blizzard będzie hostować wszystkie serwery, nie będzie można kupić własnych.
Wskazówki w grze
W grze będą pojawiać się podpowiedzi zaraz po tym jak się odrodzimy.
Osiągnięcia
W pierwszych wersjach gry po zakończeniu rozgrywki pojawiała się tabela z wynikami, twórcy poszli o krok dalej i widzieć będziemy karty z osiągnięciami w danej grze. Wyróżnionych będzie 4 bohaterów, którym udało się osiągnąć najwięcej zabójstw, obrażeń, leczenia, przyjęte obrażenia itp. Każdy bohater może mieć własne osiągnięcia. Pozostali gracze mają możliwość polubienia osiągnięcia danego bohater, wtedy taka osoba zostaje MPV i prawdopodobnie otrzymuje bonusy w postaci punktów doświadczenia.
Levelowanie bohaterów
Na każdym bohaterze będziemy mogli osiągnąć wyższy poziom, mechanizm możemy znać z gier takich jak Heroes of the Storm czy League of Legends. Wyższy poziom nie daje nam przewagi w postaci większych obrażeń.
Niektóre elementy gry nie są ostateczne i mogą różnić się od finalnej wersji gry.
https://www.youtube.com/watch?v=fDBPNu6N8OY
Dodaj komentarz