Reset cooldownów u Hanzo! Wiemy, co testował Blizzard!
Wcześniej mieliśmy niepotwierdzone informacje, teraz Blizzard ujawnia oficjalnie część ze swoich pomysłów.Potwierdza się, że Blizzard bardzo mocno przygląda się Hanzo i zdecydowanie szuka jakiegoś zamiennika dla Strzały Rozpryskowej.
Strzała Przeszywająca zamiast Rozpryskowej
Pierwszą koncepcją była zmiana Strzały Rozpryskowej na taką, która przechodzi przez kilka celów oraz barier.Było to całkiem fajne rozwiązanie, bo można było czasem zabić daleko siedzącą Trupią Wdowę, albo Farę, lub po prostu pomagać drużynie z większej odległości.Po jakimś czasie okazało się, że jest to zbyt irytująca umiejętność. Każdy by się wkurzył, gdyby dostał headshota stojąc za barierą.
Zmiana samej strzały
Drugim ujawnionym pomysłem jest zmiana samej umiejętności. Nowa wersja miałaby zdecydowanie szybszy lot i mogłaby się odbić tylko raz, wyłączając z tego podłogę. Sam rozrzut byłby znacznie mniejszy. Ten koncept całkowicie usunął to, czego większość nienawidzi, czyli "scatter pod nogi". Jednocześnie za sprawą zwiększonej prędkości pocisków, dało się całkiem sprawnie zdejmować przeciwników.Było to całkiem zabawne, ale trudne do powtarzalnego używania. Na niektórych obszarach map mogliśmy tego spokojnie używać, ale w większości nie było dobrych miejsc, by wykorzystać strzałę.Ostatecznie ten pomysł również odrzucono.
Reset cooldownów
Najciekawsze zostawiłem na koniec. Blizzard miał też pomysł wprowadzenia czegoś, co nazwali roboczo "Reload key". Była to umiejętność, która miała animację (2-3 sekundową), po której resetowały się cooldowny. Oznaczało to tyle, że jeżeli poświęciło się kilka normalnych strzałów, to można było zresetować sobie inne skille. Studio widziało w tym duży potencjał, szczególnie w połączeniu z tą Przeszywającą strzałą. Finalnie okazało się, że skill zrobił się "szalony" w połączeniu ze Strzałą Soniczną.Pomysł sam w sobie nie był zły, ale chyba odłożymy go póki co na półkę.Ciekawie, prawda?








