Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Sombra będzie miała nieskończoną niewidzialność! Znamy szczegóły jej zmian!
News

Sombra będzie miała nieskończoną niewidzialność! Znamy szczegóły jej zmian!

Blizzard ujawnił szczegóły zmian do Sombry. Oj będzie ciekawie.


Sombra już kolejny raz została wzięta na warsztat. Społeczność bardzo dopytywała i tak oto Geoff Goodman ujawnił kilka szczegółów „reworku”.

Nieskończone Ukrycie / Translokator

  • Przede wszystkim Blizzard testował, jak daleko może się posunąć z czasem trwania niewidzialności i translokatora. Ostatecznie studio doszło do wniosku, że postać będzie miała nieskończony czas na tych umiejętnościach.
  • To jednak nie jedyna zmiana. Sombra będzie mogła zniszczyć translokator poprzez spojrzenie w jego kierunku i naciśnięcie odpowiedniego przycisku.
  • Bonusowa prędkość przy ukryciu została zmniejszona do 50% z 75%.
  • Postać nie będzie już mogła przejmować punktu na niewidzialności.

Jak myślicie, takie zmiany się sprawdzą?

96 komentarzy

Dodaj komentarz

      • Yep masz racje ja przeczytałem dobrze ale zdanie jest źle sformułowane powinno być ” bonusowa prędkość przy ukryciu została zmniejszona z 75% do 50%” nie wiem jak najebany ktoś musiał być żeby napisać to tak jak jest w artykule .

        • Kopiuj-wklej. Polscy tłumacze od Blizzarda często używają takich zwrotów, nauczyłem się z Diablo 3 (zresztą, nie tylko oni tak piszą)

  • Jeśli wraz z takim wzmocnieniem wejdą odpowiednie osłabienia to jak najbardziej się przyjmie. Dodałbym do tego ‚ostrzeżenie’ dla przeciwnika, że gdzieś w zasięgu kręci się ‚niewidzialny przeciwnik’ – coś podobnego do tego co ma właśnie Sombra, np. czerwony wykrzyknik tak oczojebny i jak najdalej od centrum HUDa by niczego nie zasłaniał ale był jednocześnie widoczny.

    • Po co coś wzmacniać i jednocześnie osłabiać by wyjść na zero w sumie? Zmniejszyli jej prędkość na niewidzialności a szkoda bo powinna zostać taka jak była. Żadnego też dodatkowego informowania o jej obecności przeciwnika kiedy jest niewidzialna. W końcu robią z tej postaci to czym powinna być od początku. Cichą zabujczynię-łowczynię. Trudną ale mocną postać. Moim zdaniem translokator oprócz nieskończonego działania i możliwości anulowania opcjonalnie powinno dać się przyczepiać do powierzchni np. do sufitu by nie był łatwo widoczny. On się powinien przyklejać jeżeli tego chcemy. Teraz żaden medyk nie będzie bezpieczny jak Zenek, Łaska, Ana i częściowo Lucio i Moira. Wyłączam tu Bagietę bo jej Sombrą nie idzie w pojedynkę szybko zabić. Ona może teraz łatwiej przedostać się na tyły i tam sobie działać. Eliminować niedobitki zająć się apteczkami itd. Bardzo dobre wzmocnienie. Nareszcie jakaś postać „ataku” może być bardzo niebezpieczna. Zabijać czy hakować strategiczne cele bez martwienia się o translokator a nieskończona niewidzialność może pomóc się łatwiej zakraść by zrobić zamieszanie i w odpowiednim momencie EMP wyłączyć przeciwny zespół. Ja widzę ją w roli zabójcy medyków teraz bardziej. Może być bardzo upierdliwa. Dobrze. Według mnie powinni jej też lekko wzmocnić broń. Ale lekko. Dlatego, że Sombra jako jedyna postać „dps-ataku” nie ma żadnej bardzo mocnej czy automatycznej zdolności do zadania dużych obrażeń w krótkim czasie jak mają to wszelkie inne postacie tego typu. Mnie się jej zmiany podobają bo to ciekawa postać wymagająca sprytu i myślenia podczas gry. Pomysłu na grę by się przydać naprawdę zespołowi jako Sombra.

      • zgadzam się z tobą tylko chcę zauważyć że jej pistolecik zadaje mniej/więcej tyle dmg co pistoleciki smugi

        • Ale smuga ma bomby kture zadają duże obrażenia a sombra nie ma takiej umiejętności więc według mnie to dobry pomysł żeby wzmocnić troszkę jej broń

          • Najlepiej dać jej lufę jak u bastiona. Dodać też latanie oczywiście, nieskończona niewidzialność to za mało.

          • Niewidzialność podlega pewnym zależnością. To wie każdy gracz który grał Sombrą dłużej niż 15 minut. Przy zderzeniu z wrogą postacią Sombra staje się widzialna. Często widać jej „ducha” albo zostaje „zdemaskowana”. Do tego niewidzialność tworzy problem. Musisz z niej wyjść będąc i tak w ukryciu lub dobrym miejscu bo jest po wyjściu z niej zdradzający cię dźwięk i czasem nawet „hola!” do tego nie możesz od razu używać broni. Walcząc Sombrą z medykami czy inną postacią ataku 200hp1vs1 podczas starć bardzo często medyk lub postać wychodzi z tego na kreseczce życia ponieważ Sombra ma relatywnie słabą broń. Teraz to się zmieni bo możesz zająć bardziej strategiczną pozycję przed atakiem nie martwiąc się o translokator i niewidzialność. Nawet hakowanie które w założeniu ma rekompensować braki broni trochę przeszkadza i nie możesz w tym czasie używać tej broni. Sombra jest bardzo trudną postacią. Zdecydowanie bardziej niż Smuga. Ma zbyt wiele możliwości które odciągają gracza od zadań jakie ma Sombra. Sombra jest dpsem wbrew temu co wielu myśli. Nieco innym ale jest nim. Teraz nowy translokator i niewidzialność da jej szansę. Być przeciwnym ulepszeniom Sombry to jak promować Złomiarza, Brigitte czy inne postacie które są bardzo łatwe i efektywne nawet w rękach słabych graczy. Kwestia broni Sombry jest tak stara jak Sombra. Ostatnie jej ulepszenia w skupianiu strzałów nie wnosi zbyt wiele dla ludzi którzy i tak trafiali. A Twój pomysł z lataniem jest ok. Jestem za :)

        • Zadaje trochę mniej bo ma 1 spluwę i zauważalnie dłużej strzela. A same obrażenia moim zdaniem są duże 3razy miałem potg nią i fajnie.

      • „Dlatego, że Sombra jako jedyna postać „dps-ataku” nie ma żadnej bardzo mocnej czy automatycznej zdolności do zadania dużych obrażeń w krótkim czasie jak mają to wszelkie inne postacie tego typu.”
        Nie za bardzo podoba mi się twój tok myślenia. Owszem, postacie ataku muszą zadać jak najwięcej obrażeń, jednak pamiętaj, że u wszystkich bohaterów nacisk jest na coś innego. Sombra jako jedyna postać może „wyłączać” umiejętności innych bohaterów, więc wrogom nie pozostaje nic, prócz broni/ataku wręcz. Pamiętajmy też, że jej broń zadaje spore obrażenia. Nie uważasz to za ogromną przewagę? Każdy bohater zadaje duże obrażenia, o ile umie się daną postacią dobrze grać.

        • Niżej pod Twoim pomysłem o latającej Sombrze masz moją odpowiedź. Myślę, że zrozumiemy problem Sombry. Blizzard go zrozumiał. W końcu. O co prosiło wielu graczy.

        • Tu bym się nie zgodził że Sombra jako jedyna może wylączać,np. taki McCree jak walnie flashbangiem to też nie możesz nic zrobić, NAWET bronić się normalną bronią.

  • O tak! Będzie zabawa :) już widzę te wszystkie team deathmecze kiedy cały enemy team szuka jednego cienia przez pół rozgrywki XD

  • Blizzard robi wszystko żeby ujebać wszystkie tarcze jakie są możliwe ( czytaj zmiany hanzo , symmetry oraz sombry wydaje mi się że nowa postać to będzie tank który nie posiada tarczy i blizzard chce aby się dobrze przyjął w mecie . Mnie się podoba , może niekoniecznie nowa postać bo chciałbym balans tych co już mamy .

  • Sombra jako predator na nieskończonej niewidzialności? Powiem szczerze, że totalnie mi się ten pomysł nie widzi pomimo tego, że uwielbiam grać tą postacią. To nie to, że blizzard na początku planował, by Sombra była cały czas niewidzialna, by potem zarzucić ten pomysł, bo sam doszedł do wniosku, że byłoby to zbyt OP.

    • Z jednej strony byłbym zadowolony z drugiej nie , nie wiem czy nieskończony translokator nie wystarcza aby Sombra odżyła , potrafię się tylko domyśleć jak wkurwiajaca mogłaby być wg mnie powinno być tak niewidzialność – wydłużyć o 3-4 sek ściszyć lub usunąć efekt wychodzenia i powinnismy od razu móc strzelać a nie ta durna animacja , translokator powinien być w chwili rzucania niewidzialny dla wrogów dopiero jak wyląduje powinno być go widać – No i zmiana nieskończoność usuwanie translokatora na + dla mnie myśle że w zupełności postawiłoby to sombre bardzo wysoko .

      • Zgadzam się
        Pomysł by translokator był widoczny tylko po wylądowaniu.

        Co do nieskończonej niewidzialności, nie wydaje mi się by było to OP(oczywiście jak nie będzie przejmować punktu), bardziej będzie irytujące. Dużo graczy będzie siedziało w tej niewidzialności tak długo aż nie nadarzy mu się okazja by zapolować na kogoś z małą ilością HP. Czyli innymi słowy dużo osób zostanie camperami.
        I pal licho, jak im się to będzie udawać, jak nie to będziesz miał drużynę 5-osobowa i jednego debila co siedzi w ukryciu pod apteczką czekając na ofiarę.

      • Gdyby translokator był niewidzialny do czasu aż wyląduje … Prawie każde znaczące EMP nawet w OWL polega na translokacji w powietrze. Zobaczenie translokatora w powietrzu i odpowiednio szybka reakcja to jedyna szansa na uchronienie się. Nie jestem pewien czy jest to dobra droga.

        • Wg mnie bardzo bardzo dobra , ostatnio jak grałem i nie wiedzieć czemu nie zobaczyłem gdzie Sombra rzuca translokator i to zaskoczenie które we mnie wywołała po raz pierwszy skryta zabójczyni sprawiło że od razu pomyślałem o takim buffie .

    • To coś czego się nie spodziewałem i jak mówił Narcyzek, i się cieszę i nie. I mówiąc szczerze nie wiem co o tym myśleć a mam na sombrze 350h+… Wydaje się to op ale może zmienić mniej niż się wydaje. Za to translocator bez czasu i możliwość usunięcia. Oj zeniu, zeniu, ale masz teraz przejebane… (kto translocatorem zmuszał zena do ulta ten wie)
      Druga sprawa zamiast perma invi lepsze było by bezglosnie wchodzenie i wychodzenie z invi. (Słowa za dlugie) lub usunięcie animacji. Strasznie kombinują

      • Yep masz racje ja przeczytałem dobrze ale zdanie jest źle sformułowane powinno być „ bonusowa prędkość przy ukryciu została zmniejszona z 75% do 50%” nie wiem jak najebany ktoś musiał być żeby napisać to tak jak jest w artykule .

        • Kopiuj-wklej. Polscy tłumacze od Blizzarda często używają takich zwrotów, nauczyłem się z Diablo 3 (zresztą, nie tylko oni tak piszą)

  • „jak daleko może się posunąć z czasem trwania nieskończoności”, nieskończoność to jakiś nowy skill sombry czy co?

  • Zmiany oczywiście podobają mi się, tylko właśnie w tym problem, że potem będą wychodzisz bohaterowie kontrujący Sombrę, ale pożyjemy zobaczymy. :P

  • Nieskończona niewidzialność ale bez przejmowania punktów i mniejszą szybkością+ niszczenie translokatora ok.

    PS: Czy jestemtylko jedyną osobą która raz na ruski rok wykorzystuje więcej niż 15 sekund translokatora?

  • Jeśli wraz z takim wzmocnieniem wejdą odpowiednie osłabienia to jak najbardziej się przyjmie. Dodałbym do tego ‚ostrzeżenie’ dla przeciwnika, że gdzieś w zasięgu kręci się ‚niewidzialny przeciwnik’ – coś podobnego do tego co ma właśnie Sombra, np. czerwony wykrzyknik tak oczojebny i jak najdalej od centrum HUDa by niczego nie zasłaniał ale był jednocześnie widoczny.

    • Po co coś wzmacniać i jednocześnie osłabiać by wyjść na zero w sumie? Zmniejszyli jej prędkość na niewidzialności a szkoda bo powinna zostać taka jak była. Żadnego też dodatkowego informowania o jej obecności przeciwnika kiedy jest niewidzialna. W końcu robią z tej postaci to czym powinna być od początku. Cichą zabujczynię-łowczynię. Trudną ale mocną postać. Moim zdaniem translokator oprócz nieskończonego działania i możliwości anulowania opcjonalnie powinno dać się przyczepiać do powierzchni np. do sufitu by nie był łatwo widoczny. On się powinien przyklejać jeżeli tego chcemy. Teraz żaden medyk nie będzie bezpieczny jak Zenek, Łaska, Ana i częściowo Lucio i Moira. Wyłączam tu Bagietę bo jej Sombrą nie idzie w pojedynkę szybko zabić. Ona może teraz łatwiej przedostać się na tyły i tam sobie działać. Eliminować niedobitki zająć się apteczkami itd. Bardzo dobre wzmocnienie. Nareszcie jakaś postać „ataku” może być bardzo niebezpieczna. Zabijać czy hakować strategiczne cele bez martwienia się o translokator a nieskończona niewidzialność może pomóc się łatwiej zakraść by zrobić zamieszanie i w odpowiednim momencie EMP wyłączyć przeciwny zespół. Ja widzę ją w roli zabójcy medyków teraz bardziej. Może być bardzo upierdliwa. Dobrze. Według mnie powinni jej też lekko wzmocnić broń. Ale lekko. Dlatego, że Sombra jako jedyna postać „dps-ataku” nie ma żadnej bardzo mocnej czy automatycznej zdolności do zadania dużych obrażeń w krótkim czasie jak mają to wszelkie inne postacie tego typu. Mnie się jej zmiany podobają bo to ciekawa postać wymagająca sprytu i myślenia podczas gry. Pomysłu na grę by się przydać naprawdę zespołowi jako Sombra.

      • zgadzam się z tobą tylko chcę zauważyć że jej pistolecik zadaje mniej/więcej tyle dmg co pistoleciki smugi

        • Ale smuga ma bomby kture zadają duże obrażenia a sombra nie ma takiej umiejętności więc według mnie to dobry pomysł żeby wzmocnić troszkę jej broń

          • Najlepiej dać jej lufę jak u bastiona. Dodać też latanie oczywiście, nieskończona niewidzialność to za mało.

          • Niewidzialność podlega pewnym zależnością. To wie każdy gracz który grał Sombrą dłużej niż 15 minut. Przy zderzeniu z wrogą postacią Sombra staje się widzialna. Często widać jej „ducha” albo zostaje „zdemaskowana”. Do tego niewidzialność tworzy problem. Musisz z niej wyjść będąc i tak w ukryciu lub dobrym miejscu bo jest po wyjściu z niej zdradzający cię dźwięk i czasem nawet „hola!” do tego nie możesz od razu używać broni. Walcząc Sombrą z medykami czy inną postacią ataku 200hp1vs1 podczas starć bardzo często medyk lub postać wychodzi z tego na kreseczce życia ponieważ Sombra ma relatywnie słabą broń. Teraz to się zmieni bo możesz zająć bardziej strategiczną pozycję przed atakiem nie martwiąc się o translokator i niewidzialność. Nawet hakowanie które w założeniu ma rekompensować braki broni trochę przeszkadza i nie możesz w tym czasie używać tej broni. Sombra jest bardzo trudną postacią. Zdecydowanie bardziej niż Smuga. Ma zbyt wiele możliwości które odciągają gracza od zadań jakie ma Sombra. Sombra jest dpsem wbrew temu co wielu myśli. Nieco innym ale jest nim. Teraz nowy translokator i niewidzialność da jej szansę. Być przeciwnym ulepszeniom Sombry to jak promować Złomiarza, Brigitte czy inne postacie które są bardzo łatwe i efektywne nawet w rękach słabych graczy. Kwestia broni Sombry jest tak stara jak Sombra. Ostatnie jej ulepszenia w skupianiu strzałów nie wnosi zbyt wiele dla ludzi którzy i tak trafiali. A Twój pomysł z lataniem jest ok. Jestem za :)

          • „Teraz to się zmieni bo możesz zająć bardziej strategiczną pozycję przed atakiem nie martwiąc się o translokator i niewidzialność. ”
            Oj zmieni się, zmieni. Nie znam gry, w której byłaby Sombra, a drużyna przeciwna nie narzekałaby na nią. Moim zdaniem zmiany te nie są potrzebne. Sombra zawsze miała duży impact. Tym bardziej po ostatniej zmianie. Obrażenia zadaje ogromne z bliska, więc trzeba nią grać trochę jak Reaperem. Nie ma na co narzekać.
            Blizzard zaczyna ją buffować. Za kilka tygodni/miesięcy zobaczysz i się zdziwisz, że Sombra przechodzi rework.

          • Popatrz na skuteczność Sombry w przedziale diament-master oraz brak tej skuteczności w przedziale srebro-platyna. Sombrą trzeba umieć grać by być przydatnym. A nie bawić się w hakowanie Genjiego, bo tak albo wyskakiwanie z kapelusza za plecami Łaski by zaraz uciec. Sombra to przeszkadzajka w większośi gier i jest głupio grana. Ze względu na stopień skomplikowania tej postaci. Trzy gwiazdki. Przy niej Smuga to ultra mobilny banał zadający non stop obrażenia równe Bastionowi jeżeli gra się nią ofensywnie. Sombrą tak nie idzie grać cały czas choć musi podejść blisko by zabić. Te zmiany pozwolą zrobić z Sombry drugą Smugę częściowo. Wiele zespołów wybierających Sombrę przegrywa. To o czymś świadczy. A to co będzie to nie wiem ponieważ Blizzard żadnych zmian nie wprowadza ot tak sobie. Być może nowa postać będzie miała związek ze wzmocnieniem Sombry. Moim zdaniem Sombra od wprowadzenia jej do gry może mieć swoje 5 minut. Zasługuje na to bo to ciekawy dps typu zaskoczenie z ukrycia plus atak albo niespodzianka z jej ulta.

          • Podobnie napisałam wyżej i się powtórzę.
            Sombra ma ogromny impact nawet teraz. Cieszę się, że się ze mną zgadzasz, że trzeba umieć nią grać, żeby coś nią zrobić, ale nie podoba mi się to, że niestety w społeczności Ow przeważa grupa (tak jak ty napisałaś) „srebro-platyna”, dla której Sombra to kosmos i nią nie grają. Blizzard widzi jej małą aktywność i buffują byle co, byle jak, ale żeby jej popularność po prostu wzrosła. Tak jak u Mei.

          • Tak. Masz rację. Ale Sobra będzie nadal trudną postacią wymagającą strategii i myślenia podczas gry a nie tylko czystego stawania w dobrej pozycji i trafiania. Sombrą trzeba robić wszystko bardzo szybko. Według szybko ułożonego planu. Jej ult wymusza komunikację i perfekcyjne zgranie z drużyną jak żaden inny by nie został zmarnowany gdzie w niskich rangach jest z tym różnie. Sombra służy graczom do zabawy. Latają nią po mapach bez składu i ładu a plaga chcących zdobyć słodziaka potrafi wykończyć nerwowo. Cieszy mnie to wzmocnienie ale nie widzę w nim nic co może sprawić, że Sombra stanie się OP w rękach każdego gracza. Raczej tutaj „syndrom Hanzo” nam nie grozi ;)

        • Zadaje trochę mniej bo ma 1 spluwę i zauważalnie dłużej strzela. A same obrażenia moim zdaniem są duże 3razy miałem potg nią i fajnie.

      • „Dlatego, że Sombra jako jedyna postać „dps-ataku” nie ma żadnej bardzo mocnej czy automatycznej zdolności do zadania dużych obrażeń w krótkim czasie jak mają to wszelkie inne postacie tego typu.”
        Nie za bardzo podoba mi się twój tok myślenia. Owszem, postacie ataku muszą zadać jak najwięcej obrażeń, jednak pamiętaj, że u wszystkich bohaterów nacisk jest na coś innego. Sombra jako jedyna postać może „wyłączać” umiejętności innych bohaterów, więc wrogom nie pozostaje nic, prócz broni/ataku wręcz. Pamiętajmy też, że jej broń zadaje spore obrażenia. Nie uważasz to za ogromną przewagę? Każdy bohater zadaje duże obrażenia, o ile umie się daną postacią dobrze grać.

        • Niżej pod Twoim pomysłem o latającej Sombrze masz moją odpowiedź. Myślę, że zrozumiemy problem Sombry. Blizzard go zrozumiał. W końcu. O co prosiło wielu graczy.

        • Tu bym się nie zgodził że Sombra jako jedyna może wylączać,np. taki McCree jak walnie flashbangiem to też nie możesz nic zrobić, NAWET bronić się normalną bronią.

  • O tak! Będzie zabawa :) już widzę te wszystkie team deathmecze kiedy cały enemy team szuka jednego cienia przez pół rozgrywki XD

  • Blizzard robi wszystko żeby ujebać wszystkie tarcze jakie są możliwe ( czytaj zmiany hanzo , symmetry oraz sombry wydaje mi się że nowa postać to będzie tank który nie posiada tarczy i blizzard chce aby się dobrze przyjął w mecie . Mnie się podoba , może niekoniecznie nowa postać bo chciałbym balans tych co już mamy .

  • Nieskończone używanie translokatora? Już widzę te latające po mapie Sombry, jak w customowych grach XD

  • Sombra jako predator na nieskończonej niewidzialności? Powiem szczerze, że totalnie mi się ten pomysł nie widzi pomimo tego, że uwielbiam grać tą postacią. To nie to, że blizzard na początku planował, by Sombra była cały czas niewidzialna, by potem zarzucić ten pomysł, bo sam doszedł do wniosku, że byłoby to zbyt OP.

    • Z jednej strony byłbym zadowolony z drugiej nie , nie wiem czy nieskończony translokator nie wystarcza aby Sombra odżyła , potrafię się tylko domyśleć jak wkurwiajaca mogłaby być wg mnie powinno być tak niewidzialność – wydłużyć o 3-4 sek ściszyć lub usunąć efekt wychodzenia i powinnismy od razu móc strzelać a nie ta durna animacja , translokator powinien być w chwili rzucania niewidzialny dla wrogów dopiero jak wyląduje powinno być go widać – No i zmiana nieskończoność usuwanie translokatora na + dla mnie myśle że w zupełności postawiłoby to sombre bardzo wysoko .

      • Zgadzam się
        Pomysł by translokator był widoczny tylko po wylądowaniu.

        Co do nieskończonej niewidzialności, nie wydaje mi się by było to OP(oczywiście jak nie będzie przejmować punktu), bardziej będzie irytujące. Dużo graczy będzie siedziało w tej niewidzialności tak długo aż nie nadarzy mu się okazja by zapolować na kogoś z małą ilością HP. Czyli innymi słowy dużo osób zostanie camperami.
        I pal licho, jak im się to będzie udawać, jak nie to będziesz miał drużynę 5-osobowa i jednego debila co siedzi w ukryciu pod apteczką czekając na ofiarę.

      • Gdyby translokator był niewidzialny do czasu aż wyląduje … Prawie każde znaczące EMP nawet w OWL polega na translokacji w powietrze. Zobaczenie translokatora w powietrzu i odpowiednio szybka reakcja to jedyna szansa na uchronienie się. Nie jestem pewien czy jest to dobra droga.

        • Wg mnie bardzo bardzo dobra , ostatnio jak grałem i nie wiedzieć czemu nie zobaczyłem gdzie Sombra rzuca translokator i to zaskoczenie które we mnie wywołała po raz pierwszy skryta zabójczyni sprawiło że od razu pomyślałem o takim buffie .

    • To coś czego się nie spodziewałem i jak mówił Narcyzek, i się cieszę i nie. I mówiąc szczerze nie wiem co o tym myśleć a mam na sombrze 350h+… Wydaje się to op ale może zmienić mniej niż się wydaje. Za to translocator bez czasu i możliwość usunięcia. Oj zeniu, zeniu, ale masz teraz przejebane… (kto translocatorem zmuszał zena do ulta ten wie)
      Druga sprawa zamiast perma invi lepsze było by bezglosnie wchodzenie i wychodzenie z invi. (Słowa za dlugie) lub usunięcie animacji. Strasznie kombinują

  • „jak daleko może się posunąć z czasem trwania nieskończoności”, nieskończoność to jakiś nowy skill sombry czy co?

  • Dajcie jej możliwość hakowania wieżyczki torbiorna podczas niewidzialności i mi nic więcej do szczęścia nie będzie potrzebne u sombry

  • he sombra to ewnement to jedyna postać oprócz renia która jest zbagowana myśle że może to się przyda

  • Zmiany oczywiście podobają mi się, tylko właśnie w tym problem, że potem będą wychodzisz bohaterowie kontrujący Sombrę, ale pożyjemy zobaczymy. :P

  • Myśle że to bardzo dobre zmiany z translokatorem nie będzie problemów typu czas mi się skończył i jestem wdupie
    Niewidzialność też spoko nieraz nie zdąrzyłem zakraść się na tyły i mnie zauwarzono może się to wydawać trochę op ale przecierz aby zrobić coś sensownego będzie musiała wyjść z niej pozatym teraz nie będzie mogłaa na niej kontestować

  • Nieskończona niewidzialność ale bez przejmowania punktów i mniejszą szybkością+ niszczenie translokatora ok.

    PS: Czy jestemtylko jedyną osobą która raz na ruski rok wykorzystuje więcej niż 15 sekund translokatora?

  • Dajcie jej możliwość hakowania wieżyczki torbiorna podczas niewidzialności i mi nic więcej do szczęścia nie będzie potrzebne u sombry

  • he sombra to ewnement to jedyna postać oprócz renia która jest zbagowana myśle że może to się przyda

  • Myśle że to bardzo dobre zmiany z translokatorem nie będzie problemów typu czas mi się skończył i jestem wdupie
    Niewidzialność też spoko nieraz nie zdąrzyłem zakraść się na tyły i mnie zauwarzono może się to wydawać trochę op ale przecierz aby zrobić coś sensownego będzie musiała wyjść z niej pozatym teraz nie będzie mogłaa na niej kontestować

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ