Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » Szczegółowy opis buffów dla postaci!
News PST

Szczegółowy opis buffów dla postaci!

Na serwerze testowym pojawiły się już zmiany kilku postaci. Wiemy, co dokładnie zmieniono!


ZMIANY OGÓLNE

Dźwięk

  • Udostępniono opcję pozwalającą wykorzystać dźwięk przestrzenny w systemie Windows. Funkcję tę można znaleźć w menu Start systemu Windows w części Panel sterowania > Sprzęt i dźwięk > Dźwięk > Urządzenie do odtwarzania > Dźwięk przestrzenny

Komentarz twórców: Od momentu premiery gra obsługiwała Dolby Atmos u graczy korzystających ze słuchawek, a teraz rozszerzamy tę obsługę o implementację dźwięku przestrzennego w systemie Windows 10. Dźwięk przestrzenny jest konfigurowany w ustawieniach dźwięku Windows 10 i będzie miał pierwszeństwo przed ustawieniami w kliencie gry. Udostępni to więcej opcji, w tym ustawienia technologii Windows Sonic i Dolby Atmos dla słuchawek oraz Dolby Atmos dla kina domowego.

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Łaska

  • Walkiria
    • Zmniejszono koszt superzdolności o 15%.
    • Zwiększono skuteczność leczenia z 50 do 60 pkt./sek.

Komentarz twórców: Zmniejszenie w poprzedniej aktualizacji wyjściowej wartości leczenia superzdolności Łaski spowodowało, że zaczęła się trochę za wolno ładować. Obecne zmiany powinny ją nieco wzmocnić i przyśpieszyć ładowanie.

Żniwiarz

  • Piekielne Strzelby
    • Zmniejszono współczynnik losowości rozrzutu o 50%.
  • Żniwa
    • Zwiększono wartość kradzieży życia z 20% do 30% zadanych obrażeń.

Komentarz twórców: Specjalnością Żniwiarza jest walka na bardzo krótki dystans. Zwiększenie wartości leczenia jego zdolności pasywnej oraz regularności wzorca rozrzutu powinno wyrównać jego szanse w walce z wrogami.

Wieprzu

  • Hak na Łańcuchu
    • Opóźnienie przed ściągnięciem celu złapanego hakiem zostało zmniejszone z 0,5 do 0,3 sek.
    • Obecnie cel znacznie wytraca impet po złapaniu hakiem.
    • Teraz czas odnowienia rozpoczyna się od razu, a nie od chwili przyciągnięcia celu.
  • Szmelcownica
    • Zmieniono wzorzec rozrzutu zarówno ataku podstawowego, jak i alternatywnego.
    • Zmniejszono współczynnik losowości rozrzutu o 50%.
  • Wieprznięcie
    • Zwiększono maksymalną prędkość odrzucenia o 25% (z 8 do 10 m/s).
    • Nieznacznie zmniejszono odrzut w poziomie.

Komentarz twórców: Zdolności Wieprza będą w dość istotny sposób zmienione, aby działały bardziej przewidywalnie. Hak na Łańcuchu czasem się zrywał, gdy wróg podskakiwał lub spadał za przeszkodę i dochodziło do kolizji. Obecnie będzie nieco bardziej spowalniał przy trafieniu w powietrzu, a cel będzie ściągany wcześniej. Czas odnowienia tej zdolności nie będzie już zależny od odległości do celu, ponieważ zacznie biec od razu po jej użyciu. Postanowiliśmy też zwiększyć skupienie części pocisków Szmelcownicy, aby poprawić przewidywalność zadawania obrażeń zarówno ataku podstawowego, jak i alternatywnego Wieprza. Wcześniej od dość dawna występował błąd powodujący, że wrogowie trafieni Wieprznięciem byli odrzucani dalej, niż oczekiwano. Zależało nam, aby po naprawieniu tego błędu częściowo zachować jego wpływ na rozgrywkę, więc zwiększyliśmy górną granicę prędkości odrzutu omawianej zdolności..

Symmetra

  • Projektor Fotonowy
    • Teraz wiązka ataku podstawowego ładuje się o 20% szybciej.

Komentarz twórców: Nawet po zwiększeniu zasięgu Projektora Fotonowego Symmetry używanie go nie było łatwe. Przyśpieszenie ładowania ataku podstawowego ułatwi korzystanie z pełnego potencjału zadawania obrażeń tej zdolności i zwiększy skuteczność Symmetry w walce z celami, których atakowanie wymaga naładowania Projektora Fotonowego.

POPRAWKI BŁĘDÓW

SI

 

  • Naprawiono błąd, który powodował, że boty Mei próbowały strzelać w głowę Burzyciela, gdy używał zdolności Kulowrotek i był odporny na ten rodzaj ataku.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że boty blokowały się w pobliżu punktu A na mapie Eichenwalde.

Bohaterowie

Brigitte

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozpoczęcie odliczania czasu odnowienia Trzaśnięcia, jeśli użycie zdolności zostało przerwane przed ściągnięciem łańcucha.

Pięść Zagłady

  • Naprawiono błąd, który blokował animację bezwładności celów zlikwidowanych Rakietowym Ciosem.

Lúcio

  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy sojuszniczy bohaterowie wypowiadali kwestię „Atakują mnie!”, gdy otrzymywali Barierę Dźwiękową.

Wieprzu

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozpoczęcie odliczania czasu odnowienia Haka na Łańcuchu, jeśli użycie zdolności zostało przerwane przed ściągnięciem łańcucha.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wrogowie ściągani do tyłu Hakiem na Łańcuchu nie rozbijali zniszczalnych obiektów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne Wieprznięcia wychodziły poza obszar działania rozrzutu pocisków.

Torbjörn

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtwarzanie kwestii Świętego Pancerkołaja związanych z użyciem superzdolności po użyciu Przegrzania.
  • Naprawiono błąd grafiki, który sprawiał, że cząsteczki magmy Przegrzania pojawiały się w niewłaściwych miejscach podczas używania skórek Rudobrody lub Czarnobrody.
  • Naprawiono błąd animacji, który powodował, że mechaniczne ramię Torbjörna mogło się nagle pojawić po użyciu w krótkich odstępach czasu Dopancerzenia i Przegrzania.

Burzyciel

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne odtwarzanie kwestii w podglądzie bohatera po otwarciu skrzynki z łupami.

Zaria

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał bohaterom bezkarne szarżowanie przez Uderzenie Grawitonowe.

Menu Bohaterowie

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować drżenie nóg niektórych bohaterów.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał obracanie bohaterów przy ukrytym interfejsie użytkownika.

Opcje społecznościowe

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kwestie głosowe niektórych bohaterów kontrolowanych przez wyciszonych graczy były wciąż słyszalne.

Zmiany wyszukiwarki gier i Gier dowolnych

Mapy

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał leczenie atakujących przez ładunek, jeśli zadano im obrażenia, gdy przemieszczali go na mapach typu Szturm/Eskorta i Eskorta.
  • Naprawiono błąd oświetlenia, który powodował, że jeden z wieżowców na linii horyzontu mapy Hollywood był całkowicie zaczerniony.

25 komentarzy

Dodaj komentarz

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ