Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » Torbjorn przejdzie rework po Symmetrze!
News

Torbjorn przejdzie rework po Symmetrze!

Torbjorn następny w kolejce do reworku!


Oj posypały nam się te wielkie zmiany w postaci reworków. Torbjorn jest jednym z tych bohaterów, którzy są bardzo sytuacyjni, raczej widujemy go rzadko. Często uważany jest nawet za troll-picka.

Blizzard postanowił coś z tym zrobić

Obecnie studio pracuje bardzo mocno nad Symmetrą. Dowiedzieliśmy się, że kolejnym bohaterem będzie właśnie Torbjorn. Sam jego rework zapowiadany był już jakiś czas temu i nie jest sensacją, jednak cieszy fakt, że niedługo zobaczymy jego nową wersję.

Czasem przyglądamy się starszym bohaterom i widzimy, że mogliby pasować do gry zdecydowanie lepiej, jeżeli wprowadzilibyśmy znaczne zmiany, a nie tylko lekkie poprawki.

Pomysłów na zmiany jest cała masa. Niejednokrotnie pisaliśmy o tym, co można by było zrobić. Jeden z ostatnich postów – KLIK

Jak myślicie, w którym kierunku pójdzie Blizzard z Torbem?

39 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Zamiast klasy „obrona”, której nazwa niewiele ma wspólnego z obroną, powinna być klasa „specjaliści”. Mamy tu snajperów Wdowę i Hanzo, budowniczych Torbjorn i wkrótce Symmetra. Ta z kolei oprócz teleportera powinna mieć możliwość zbudowania do wyboru albo mostu, albo windy. Mamy jeszcze grenadiera Złomiarza. Bastion, taki półmobilny CKM i Mei… Która też powinna być budowniczym i oprócz ściany powinna mieć jeszcze jakąś konstrukcję z lodu, a nie mrozić pół teamu na raz… W końcu sam cinematic pokazał, że jest konstruktorem swojej broni i sama naprawiła antenę w swojej bazie.

    Trochę się obawiam reworku Symmetry i Torbjorna, żeby nie wyszła z tego jakaś rak meta. Już teraz mapy typu Anubis, Volskaja i inne 2cp są okropne, gdy gra się przeciwko Mei, Brigicie i do tego Złomiarz. Mówię o tym z pozycji tank maina. Ostatnio Blizz dość skutecznie odebrał mi przyjemność grania tankami.

  • Zamiast znerfić Moirę, Bagietę i Junkrata to robią rework trollpicków. Pewnie Torb będzie chodzić po ścianach jak prawdziwy Genji czy Handsoap.

  • Niewiem po co w nim coś zmieniać może tylko w ataku wydaje się słaby ale w obronie jest mocno op wieżyczka z aimbotem która robi mi gold dmg kiedy ja bawię się emotkami a jak już sam wejdzie do akcji to strzał w głowę zabiera około 140 HP a na bliska z prawego może zabić większość postaci na hita

  • Tak! Nareszcie! Lubię torbjorna i uważam że zasługuję na więcej uwagi :) Moim zdaniem nie może być czegoś takiego, że postacie będą wiecznie sytuacyjne, bo to je w większości przypadków wyklucza, zwłaszcza z tak dużą ilością postaci uniwersalnych.

    Pamiętam parę pomysłów, jak posiadanie kilku wieżyczek naraz w zamian za zmniejszenie ich obrażeń lub szybkostrzelność ewentualnie HP i przede wszystkim tego ile razy trzeba je wstukać młotkiem, żeby to było tak, że można postawić 3 wieżyczki(oczywiście trzeba przeczekać cooldown :3) zamiast 14 obrażeń z wieżyczek które zadają na strzała zadawały by tylko 7, zrobienie z niej wieżyczki lvl2 zajęłoby 3 walnięcia młotkiem. I tak jak powiedziałem. max 3 wieżyczki. Co oznacza, że z 3 wieżyczkami mamy jakby razem 21 obrażeń, ale oczywiście rozdzielały by się pomiędzy poszczególne postacie prawda? Nie mogłyby załóżmy kierować się na tą samą postać naraz, no chyba że nie ma nikogo innego na widoku :3

    Nie wiem, może przesadziłem. Pancerze wydają mi się ok, poza tym, że się nie przemieszczają oraz, że niektóre samoluby zachowują je dla siebie. Może rework bardziej w strone, prawie że bezużyteczności młotka przeciw bohaterom(bo zasięg nie teges) oraz rivet gun co mógłby strzelać szybciej, chociaż rozumiem że w ultimate jest szybki, jednak zrobiłbym tak, aby miał trochę szybkostrzelność jak w ulcie, zmniejszyłbym trochę obrażenia i podczas ulta, tylko sprawił nieskończoną amunicję(w związku z tym, żę ona wręcz płonie więc jak mu niby brakuje tego topionego metalu :3?)

    Ale to tylko opcje, a wiem, że blizz, załatwi to inaczej, pewnie lepiej, może sprawi, że wieżyczki będą mobilniejsze? Że będzie można np wysyłać je do poszczególnych miejsc helikopterkiem, aby doleciały i się tam zbudowały?

    • Torbjorn to nie standardowy atakujący skaczący wszędzie z zawrotną prędkością. Jest jak Engi z TF’a, trzeba dobrze znać mapy i wiedzieć gdzie pozycjonować wieżyczkę, tak by przeciwnik miał utrudniony dostęp do niej i jej zniszczenia, a także by wieżyczka miała miejsce gdzie strzelać. W TFie najczęściej to były różne zakręty i wyżej postawione miejsca, wieżyczek prawie nigdy nie umieszcza się na otwartej przestrzeni. Szczerze byłbym zadowolony gdyby Torb dostał coś w stylu dispensera Engiego, który by raz powiedzmy na te 15-20s wypluwał pancerz albo małe apteczki. Wieżyczka sama w sobie też potrzebuje jakiegoś buffa, bije jedynie gdy przeciwnik się na niej nie skupia, w innym wypadku jest natychmiast niszczona, jednak gdyby była bardziej wytrzymała, albo zadawała większy dps co by wpływało na rozgrywkę miałaby na pewno większy CC (crowd control), przeciwnicy musieliby się na niej bardziej skupić, a w tym czasie reszta drużyny mogłaby zachodzić przeciwny team od drugiej strony.
      Nawet znów odnosząc się do TFa, wieżyczki Engiego prawie nigdy nie rozwalał Skaut (odpowiednik Tracer), zwykle był to Heavy z Medykiem (Tank z healerem), albo przeciwnicy mogący zadać większy dmg z większego dystansu Soldier (Phara), Demo (Junkrat), czy czasami jak ktoś źle wypozycjonował to nawet Sniper (Wdowa).
      Chociaż może rzeczywiście, Overwatch jest trochę zbyt dynamiczny, by dodawać/kombinować z postaciami/umiejętnościami typu CC.

  • ii bardzo dobrze.

    ta postac ma mase problemow.
    nadaje sie glownie na obrone pierwszego puktu na paru mapach i do tego jedynie do pierwszej smierci, bo potem sie go zmienia na cos co szybciej potrafi dojsc na punkt ;/

    • „nadaje się głównie na obronę pierwszego punktu na paru mapach” Podobnie jak kiedyś Symmetra.
      Od 2.0 ona nadaje się na oba punkty, lecz nadal jej czegoś brakuje, by pozostać na nich dłużej.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ