Trupia Wdowa (Widowmaker) - Poradnik, jak grać
Trupia Wdowa to jedna z najbardziej niedocenianych postaci. Zdecydowanie warto napisać o niej kilka słów, by uzmysłowić obecnym graczom, jak silna i przydatna potrafi być Widowmaker. Poradnik bazuje na doświadczeniach redakcji. Częstymi jego elementami są subiektywne uwagi. Jesteśmy otwarci na sugestie, co do zmiany treści.Miłej lektury.
Umiejętności
Pocałunek wdowy - Uniwersalny karabin snajperski Trupiej Wdowy doskonale nadaje się do eliminowania odległych celów. Jeżeli cel zbliży się na średni zasięg, karabin snajperski można przełączyć w pełny tryb automatyczny.
Naszą główną bronią jest karabin snajperski, fantastyczna broń, zarówno na dalekie dystanse, jak i na bliską odległość. Należy pamiętać, że przy celowaniu, nasza broń się ładuje. Niekiedy warto chwilę poczekać, żeby broń się naładowała do 100% a następnie wyeliminować jednym, celnym strzałem nasz cel. Wiele osób nie docenia siły tej broni, jeżeli chodzi o tryb automatyczny, to duży błąd. Nie bójmy się podbiec do kogoś, uderzyć go karabinem i dobić w trybie automatycznym. Często w bliskich zwarciach warto użyć również miny.
Kotwiczka - Trupia Wdowa wystrzeliwuje hak w wybrane miejsce – jeśli trafi na powierzchnię, po której można się wspinać, zostanie zamocowany i przyciągnie Wdowę. Dzięki zwiększeniu pola widzenia łatwiej jest jej unikać przeciwników i atakować z zaskoczenia.
Kotwiczka pozwala nam wskakiwać w trudno dostępne dla innych miejsca. Szczególnie przydatna na początku gry, gdy możemy zająć bardzo dobrą pozycję i spokojnie eliminować wrogów. Oprócz jej standardowej funkcji, przydaje się także do dogonienia kogoś (przyciągamy się do ściany, podłogi, sufitu), bądź do ucieczki - szybki skok i przyciągnięcie się do najbliższej krawędzi. Przy ucieczce należy pamiętać, by próbować piąć się w górę. To utrudni zadanie przeciwnikom.
Jadowita mina - Trupia Wdowa może przymocować szybko uzbrajającą się jadowitą minę do niemal dowolnej powierzchni. Kiedy cel znajdzie się w zasięgu jej czujnika ruchu, mina wybuchnie, otaczając pobliskich przeciwników chmurą toksycznego gazu.
Mina niejednokrotnie może uratować nam życie. Zazwyczaj używana jest defensywnie. Znajdujemy dogodne miejsce do strzelania, kładziemy pułapkę i strzelamy. To najbardziej podstawowa forma użycia tej umiejętności. Warto jednak pamiętać, że można ją stosować także ofensywnie. Szczególnie przydatna w przypadkach walki na bliski dystans. Często przeciwnicy widząc uciekające im HP wycofują się, nie patrząc na wartości. Widzimy przeciwnika, strzelamy w niego karabinem w trybie automatycznym i rzucamy taktycznie minę. W 90% przypadków wrogi bohater zostanie zatruty i będzie starał się uciec.
Infrawizja - Wizjer zwiadowczy Trupiej Wdowy umożliwia jej widzenie obrazów cieplnych w podczerwieni. Dzięki temu jest w stanie przez pewien czas śledzić swoje cele mimo przeszkód blokujących pole widzenia (np. ściany i inne obiekty). Zdolność ta obejmuje również sojuszników Wdowy.
Masz, używaj. To dosłownie legalny wallhack, daje wizję nie tylko nam, ale również wszystkim sojusznikom. Przydatna umiejętność podczas pojedynków snajperskich, wówczas idealnie widzimy ruchy przeciwnika i po jego wyeliminowaniu, możemy zająć się pozostałymi. Jeżeli chodzi o używaniu drużynowe, warto wcisnąć "Q", pod koniec walki. Dając wizję bardzo ułatwiamy zadanie naszej drużynie.








