Te umiejętności gracze chcieliby widzieć w Overwatch! #2
Miesiąc temu stworzyliśmy część pierwszą. Dzisiaj przychodzimy z drugą!Z kolejnym miesiącem mamy zdecydowanie więcej propozycji umiejętności, które mogą zostać wprowadzone do Overwatch. Zaczynajmy!
- Zdecydowanie największą popularnością cieszy się pomysł umiejętności, pozwalającej kontrolować małe stworki. Najlepszym wyjściem byłoby tutaj stworzenie po prostu bohatera, władającego małymi minionkami.
- Umiejętność przyspieszenie określonych członków drużyny,
- Włączenie trybu friendy-fire, gdzie ktoś z drużyny mógłby przypadkowo w ferworze walki zabić swojego sojusznika,
- Tworzenie zasłony dymnej,
- Obszarowe spowolnienie,
- Możliwość podniesienia apteczki i przeniesienia jej do swoich sojuszników,
- Zatruwanie kolejnych bohaterów. Czyli puszczamy jakiegoś wirusa, który zatruwa także pozostałych przeciwników.
Propozycje czytelników
Daniel Lubo podał kilka naprawdę fajnych pomysłów (pisownia oryginalna):- Prowokacja - umiejętność która sprawia że wszyscy w danym obszarze automatycznie atakują bohatera który użył umiejętności, taka prowokacja działałaby gdyby np. przeciwnik goniłby twojego z low hp a ty używasz umiejętności i całą uwagę skupia na ciebie
- Mimic - Umiejętność która sprawi że użyjemy ostatniej użytej umiejętności bohatera, np. postać posiadająca coś w rodzaju nanoboty które skopiują ten cel którego trafił przedtem nas heros.
- Bariera - czyli tworzy się mniejsza wersja bariery Winstona, ale wszystkie pociski które poleciały w barierę zostają wystrzelone z powrotem zadając 50% obrażeń mniej przeciwnikom wokół.
- Klatka - Sprawia że wystrzeliwujemy coś w rodzaju siatki, która unieruchamia trafiony cel wbijając w ścianę, działa słabiej strzelona w podłogę.
- Reset - Umiejętność obszarowa, odnawia wszystkie umiejętności sojuszników (przyśpiesza jednorazowo q wszystkim o 20%), jak i swoje, nie działa to na ta umiejętność
- Ślepiec - sprawia że jeśli trafimy przeciwnika to zostaje oślepiony przez kilka sekund, a jeżeli trafimy w sojusznika to on jako jedyny dostaje coś podobnego do R wdowy
- Mini Jump pad, taki na parę użyć lub na cooldown, przydatny do pozycjonowania dla postaci które nie mają umiejętności takich jak hak wdowy.
- Friendly fire - umiejętność która by sprawiała, że przeciwnicy mogli by siebie nawzajem skrzywdzić, oczywiście, przyda się zbalansowanie, lub to powinno by ultem, ale coś takiego moim zdaniem
- Minionki - Przyzwanie robocików (lub czegoś takiego) by chodziło i dla nas walczyło
- Trzęsienie ziemi(ekranu) - utrudnione celowanie, po prostu trzęsienie się ekranu :)
- Zamknięta strefa(w sumie ult) - zamykało by przeciwników w ograniczonej przestrzeni(nie aż takiej małej, ale jednak) i przez kilka sekund nie mogą się wydostać(na czas działania) ci którzy tam się znajdą, nadal mogą się poruszać, ale brak ucieczki sprawi że będą zdani na naszą łaskę.
- Wysłanie w odchłań - ciemność, ciemność widzisz, dosłownie nic nie widzisz.








