Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » Wraz z eventem weszła duża aktualizacja z masą zmian postaci!
News ZMIANY BOHATERÓW

Wraz z eventem weszła duża aktualizacja z masą zmian postaci!

Na normalne serwery została wprowadzona nowa aktualizacja, zawierająca masę zmian.


Blizzard jeszcze nie zaktualizował strony eventowej, więc na zagrania etc. chwilę trzeba będzie poczekać. Natomiast my odkryliśmy pewien miły smaczek. Podobnie jak inni, Polska dostała swój sprej (jednak to ikona, ale nie ma jej w grze, stąd moje zamieszanie).

NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY

Letnie igrzyska 2018

Letnie igrzyska wróciły, aby zapewnić wam jeszcze więcej zabawy w słońcu! W tym roku świętujemy ducha współzawodnictwa na nowej arenie Futbolúcio, w drugim sezonie Copa Futbolúcio i z mnóstwem nowych łupów. Na odblokowanie czeka ponad 50 nowych elementów sezonowych – w tym legendarne skórki takie jak Skuter wodny dla D.Vy, Bejsbolista dla Zenyatty czy Cabaña dla Any – oraz letni sprzęt sportowy z poprzednich lat.

ZMIANY OGÓLNE

Ogólne

  • Zmieniono nazwę skórki Złomiarza, Bukanier, na Korsarz.
  • Dodano kwestię o ataku dla Zenyatty, Lúcio i Moiry.
  • Wszystkie skórki Overwatch League zawierają teraz nazwę miasta lub stanu drużyny.

Wyszukiwanie ekip

  • Ustawienia będą zapisywane po zmianie filtrów na ekranie wyszukiwania ekip.

Menu Bohaterowie

  • Dodano powiadomienie Nowość, które informuje o nowej zawartości do odblokowania.

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Ogólne

  • Teraz niektóre zakończone superzdolności przywracają amunicję u niektórych bohaterów.
    • Zdolności: Smoczy Miecz Genjiego, Mord-Opona Złomiarza, Salwa Fary, Wieprznięcie Wieprza, Transcendencja Zenyatty i Pierwotny Szał Winstona.

Komentarz twórców:Zmiana usuwa potrzebę natychmiastowego przeładowania po użyciu długotrwałej superzdolności.

Ana

  • Nanowzmocnienie
    • Teraz dodatkowo natychmiastowo leczy cel, przywracając 300 punktów zdrowia.
    • Zwiększono zasięg z 30 do 40 metrów.

Komentarz twórców: Zmiany te powinny pomóc zwiększyć przydatność Nanowzmocnienia Any w wielu różnych sytuacjach. Wcześniej zdolność była wykorzystywana praktycznie tylko w kombinacjach, tuż przed użyciem superzdolności przez inne postacie. Dzięki zmianie Nanowzmocnienie może teraz służyć również do ratowania sojusznika od śmierci w trakcie dużych starć.

Brigitte

  • Rąbnięcie Tarczą
    • Wydłużono czas odnowienia z 6 do 7 sekund.
  • Pakiet Regeneracyjny
    • W menu Opcje > Sterowanie > Brigitte dodano opcję czułości celowania dla Pakietu Regeneracyjnego.

Komentarz twórców: Rąbnięcie Tarczą Brigitte to jedna z jej najsilniejszych zdolności, a jej krótki czas odnowienia utrudnia jej kontrowanie. Wydłużenie czasu da przeciwnikom więcej szans w obronie. Dodaliśmy też opcję kontrolowania czułości celowania Pakietem Regeneracyjnym Brigitte, która pozwoli graczom zmniejszyć szerokość pola wyszukującego zdolności. Jest to przydatne, kiedy chcemy wycelować w konkretnych sojuszników w trakcie walki.

Pięść Zagłady

  • Rakietowy Cios
    • Nie oddziałuje już na Teleporter Symmetry.
    • Teraz Pięść Zagłady niszczy wieżyczki strażnicze Symmetry bez zatrzymywania się.

Komentarz twórców: Zmiany te poprawiają komfort gry Pięścią Zagłady podczas interakcji z obiektami stawianymi przez Symmetrę.

Hanzo

  • Wypad
    • Wydłużono czas odnowienia z 4 do 5 sekund.

Komentarz twórców: Wypad Hanzo pozwala mu trochę zbyt łatwo unikać wrogów, dlatego wydłużamy czas odnowienia zdolności, aby ułatwić przechwytywanie postaci.

Lúcio

  • Przejście
    • Zwiększono promień aury z 10 do 12 metrów.
  • Bariera Dźwiękowa
    • Zwiększono siłę zapewnianych tymczasowo osłon z 500 do 750 punktów.

Komentarz twórców: Zwiększenie siły pancerza zapewnianego przez Barierę Dźwiękową Lúcio powinno ułatwić obronę przed gwałtownymi obrażeniami. W poprzedniej zmianie znacznie zmniejszono promień zdolności Przejścia, aby to zrekompensować. Chociaż ogólnie zmiana ta pomogła, to promień był tak mały, że czasami trudno było pozostać w zasięgu sojuszników w trakcie walki, nawet wtedy, kiedy wydawało się, że są blisko. Zwiększenie promienia zdolności powinno temu zaradzić.

Łaska

  • Kaduceusz
    • Zmniejszono wartość leczenia zapewnianego przez wiązkę z 60 do 50 punktów zdrowia na sekundę.

Komentarz twórców: Wcześniej Łaska leczyła tak skutecznie, że była niezastąpiona w większości składów. Nawet po tych zmianach będzie w stanie zapewniać leczenie lepiej niż jakikolwiek inny bohater wsparcia. Zmiana powinna jednak spowodować częstsze wybieranie innych uzdrowicieli.

Moira

  • Biotyczny Chwyt
    • Zwiększono pasywne tempo regeneracji energii z 2 do 2,4 punktu na sekundę.

Komentarz twórców: Zmiana ta powinna pomóc Moirze w sytuacjach, kiedy w zasięgu zdolności nie ma żadnych przeciwników, ale drużyna potrzebuje leczenia. Postać nadal musi wysysać energię z wrogów, aby zachować pełną skuteczność zdolności, ale zmiana pomoże w rzadkich sytuacjach, kiedy akurat toczy się walka na dystansie i Moira nie może wziąć w niej udziału.

Reinhardt

  • Pole Osłonowe
    • Insygnia ozdobne nie wystają już ponad powierzchnię tarczy.

Komentarz twórców: Dzięki wygładzeniu Pola Osłonowego Reinhardta będzie on w stanie lepiej blokować wrogie zdolności i pociski (np. granaty Złomiarza), które czasami przenikały osłonę wbrew zamierzeniom twórców.

Sombra

  • Ogólne
    • Zmniejszono rozmiar pola wyznaczającego trafienie Sombry w głowę.

Komentarz twórców: Jest to głównie poprawka błędu – pole trafienia w głowę było nienaturalnie duże, szczególnie przy atakach z tyłu. Wcześniej, kiedy atakowało się postać od tyłu, w górny odcinek kręgosłupa, można było zaliczyć trafienie w głowę. Teraz pole trafienia w głowę jest dokładniejsze.

Symmetra

  • Projektor Fotonowy
    • Zwiększono zasięg ataku podstawowego z 10 do 12.

Komentarz twórców: Podstawowy tryb ataku Symmetry potrafi zadawać dużo obrażeń, ale trudno się go ładuje z powodu krótkiego zasięgu i wolnego tempa ładowania. Zwiększamy zasięg, aby zapewnić postaci więcej okazji do użycia zdolności, szczególnie przeciwko barierom wroga.

Trupia Wdowa

  • Kotwiczka
    • Wydłużono czas odnowienia z 8 do 10 sekund.

Komentarz twórców: Wydłużenie czasu odnowienia nieznacznie zmniejszy możliwość zmiany pozycji przez Trupią Wdowę. To pozwoli kontrować ją lepiej zwinnymi bohaterami takimi jak Winston i Genji.

Zaria

  • Energia
    • Zmniejszono tempo zużycia z 2 do 1,6 punktu energii na sekundę.
  • Uderzenie Grawitonowe
    • Zmniejszono promień z 8 do 6 metrów.

Komentarz twórców: Mniejszy promień Uderzenia Grawitonowego sprawia, że wrogowie mogą je lepiej kontrować poprzez rozproszenie się. Zmusza to Zarię do zajęcia lepszej pozycji, która umożliwi objęcie superzdolnością jak największej liczby graczy. Celem tych zmian nie jest jednak zmniejszenie ogólnej siły Zarii, dlatego też zmniejszamy jej zużycie energii, co powinno utrzymać ją na ogólnie wyższym poziomie i pozwolić postaci zadawać więcej obrażeń i szybciej ładować superzdolność. Odbiera jej to trochę mocy i przenosi ją na inne zdolności, co pozwala lepiej kontrować Zarię.

ZMIANY WYSZUKIWARKI GIER I GIER DOWOLNYCH

Bohaterowie

  • Teraz Pakiet Regeneracyjny Brigitte posiada minimalny czas odnowienia równy 1,5 sek. bez względu na ustawienia gry.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie nieprawidłowego licznika ostrzegającego o bezczynności i powodował wyrzucenie graczy z meczu, jeżeli byli bezczynni więcej niż raz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kamera gracza pokazywała nieprawidłowe miejsce przed przełączeniem na widok z pierwszej osoby po zakończeniu fazy doboru drużyny.

SI

  • Naprawiono błąd, który powodował, że bot Torbjörna strzelał bez przerwy ze swojej broni, jeżeli jego wieżyczka została teleportowana przez grającego Symmetrą.

Rywalizacja

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracze tracili poziom pochwał, jeśli opuścili mecz przed jego zakończeniem, ale po tym, jak ubiegł czas na powrót.

Bohaterowie

Brigitte

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał pociskom i obrażeniom rozpryskowym przebijanie Tarczy Osłonowej Brigitte, kiedy postać szarżowała naprzód z aktywną zdolnością.

D.Va

  • Naprawiono błąd, który powodował, że pistolet świetlny D.Vy znikał, jeśli Wieprzu użył na niej Haka na Łańcuchu, kiedy korzystała z emotki.

Genji

  • Naprawiono błąd graficzny, który uniemożliwiał wyświetlanie prawidłowej liczby shurikenów Genjiego na krótko po aktywacji Smoczego Miecza.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ręce Genjiego odłączały się od jego ciała, kiedy patrzył w dół podczas wspinania się na krawędzie.

Hanzo

  • Naprawiono błąd, który powodował, że ręce Hanzo odłączały się od jego ciała, kiedy patrzył w dół podczas wspinania się na krawędzie.

Złomiarz

  • Naprawiono błąd, który odnawiał amunicję Złomiarza, jeśli nie udało się użyć Mord-Opony.
  • Naprawiono błąd, który odnawiał amunicję Złomiarza, kiedy postać próbowała użyć Mord-Opony w powietrzu.

Lúcio

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Lúcio zdobywanie ładunku superzdolności, jeśli Bariera Dźwiękowa była aktywna, gdy został zhakowany

Orisa

  • Naprawiono błąd, który powodował, że pasek Bariery Ochronnej Orisy znikał, kiedy korzystała z Turbodoładowania.

Reinhardt

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie pęknięć na otrzymującym obrażenia Polu Osłonowym Reinhardta, kiedy postać nosiła skórkę Overwatch League drużyny gości.

Wieprzu

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Wieprzowi cofnięcie Haka na Łańcuchu, jeżeli zdolność została przerwana.

Sombra

  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne u Sombry były ciemniejsze, niż zamierzono.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał niszczyć Translokator Sombry po teleportowaniu się do niego.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Translokator Sombry krwawił, kiedy zaatakowali go przeciwnicy.

Smuga

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Bomba Pulsacyjna Smugi przyczepiała się ze złej strony barier, kiedy cel poruszał się szybko.

Burzyciel

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Burzycielowi używanie graffiti, kiedy był w trybie Kulowrotka.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Kafarowi przesuwanie Mei, kiedy ta korzystała z Kriostazy.

Zaria

  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne Uderzenia Grawitonowego Zarii przekraczały promień działania zdolności.

Menu Bohaterowie

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał obracanie modeli bohaterów ze skórkami Overwatch League.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał działanie panelu komunikacji podczas aktywowania graffiti, kwestii lub emotki ze skrzynki z łupami.

Wyszukiwanie ekip

  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre grupy nie mogły dołączyć do kolejek trybów gry.

Mapy

Eichenwalde

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wrota zamku Eichenwalde zapadały się w ziemię, kiedy zostały zniszczone przez ładunek.

140 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Bagietka nerf za mały, hanzo to samo moira(blizzardowi się pomylilo mieli nerfić nie buffać), resztę przełknę. Ciesze się z zmiany Any i lucio chyba najbardziej, może wkońcu zaczną pojawiać się częściej.

      • Nie zwracają uwagi na Moirę bo nie jest za silna. Logiczne postępowanie każdej grupy balansującej, w każdym studiu gier.

      • Nigdy nie była za silna tylko meta była inna jak na jej widok na solo srasz w gacie i nie umiesz w nią wcelować to bij ją w grupie

  • Reaper ultem przebija sie przez shield Reinh’s, Winston itp ale jak briggitte postawi swój shield to nie ma szans ani 1 dmg nie przechodzi przez shield SMIESZNE

  • Bagietka nerf za mały, hanzo to samo moira(blizzardowi się pomylilo mieli nerfić nie buffać), resztę przełknę. Ciesze się z zmiany Any i lucio chyba najbardziej, może wkońcu zaczną pojawiać się częściej.

      • Nie zwracają uwagi na Moirę bo nie jest za silna. Logiczne postępowanie każdej grupy balansującej, w każdym studiu gier.

      • Nigdy nie była za silna tylko meta była inna jak na jej widok na solo srasz w gacie i nie umiesz w nią wcelować to bij ją w grupie

  • Reaper ultem przebija sie przez shield Reinh’s, Winston itp ale jak briggitte postawi swój shield to nie ma szans ani 1 dmg nie przechodzi przez shield SMIESZNE

  • A szukałem po odpaleniu gry naszego portretu i nie znalazłem, ja to jestem ślepy, może mi już wypadł a ja szukałem w nieodblokowanych, na razie problemy z serwerami, na start dostałem 2 skrzynki (chyba dlatego że wbiłem wczoraj drugi poziom pochwał) i mam już tego nowego winstona

    • Nerf Mercy był zasłużony i każdy normalny gracz umie to uargumentować, ale mainy mercy jak ich postać nie jest Op to już płaczą.

      • Zgadzam się z tobą Wiktorze Mercy zawsze była takim trochę przydupasem i te nerfy były zasłużone, wydaje mi się że teraz Mercy będzie bardziej zbalansowana po tych nerfach *które są od roku XD*

  • No niestety. Chyba najbardziej taki tendencyjny nerf Łaski wchodzi do gry. To tylko uprzykrzy grę nią a i tak niczego nie zmieni. Dzięki Blizzard. Nie będę wybierała innych lekarzy by ci pokazać, ża Łaska nadal ma się świetnie. Więc możesz już pracować nad kolejnym nerfem a nie zmianą której się boisz jak ognia po wtopie z OP Walkirią w wersji 1.0. I za ten bardzo skromny event przy okazji też dziękuję.

    • Hmmm ciekawe czemu znerfili mercy… Może dlatego, że ciągle była tak silna że nie było nawet po co pickować Any?Swoją drogą to trochę dziwne że support wymagający 1000 razy więcej umiejętności jest 1000 razy gorszy.Poza tym ten nerf to jakiś żart tylko 10hp na sekundę no cmn Blizzard.Ale dobrze że nerfią bo nerfik zasłużony jak nic!

    • Ludzie wciąż „biją” Blizzarda za znerfienie najsilniejszego healera, który średnio outhealował innych healerów xD „Nawet po tych zmianach będzie w stanie zapewniać leczenie lepiej niż
      jakikolwiek inny bohater wsparcia. Zmiana powinna jednak spowodować
      częstsze wybieranie innych uzdrowicieli.” ~Blizzard. Nawet Blizzard wie, że to niewiele zmieni.

  • Fajnie że jest Polski akcent. Mam nadzieję że będzie w przyszłości coś więcej (polski bohater).

  • mam nadzieje że to takie puszczenie oczka dla polskich graczy z tą flagą może będzie jakaś mapa Polska albo bohater

  • A szukałem po odpaleniu gry naszego portretu i nie znalazłem, ja to jestem ślepy, może mi już wypadł a ja szukałem w nieodblokowanych, na razie problemy z serwerami, na start dostałem 2 skrzynki (chyba dlatego że wbiłem wczoraj drugi poziom pochwał) i mam już tego nowego winstona

    • Nerf Mercy był zasłużony i każdy normalny gracz umie to uargumentować, ale mainy mercy jak ich postać nie jest Op to już płaczą.

      • Zgadzam się z tobą Wiktorze Mercy zawsze była takim trochę przydupasem i te nerfy były zasłużone, wydaje mi się że teraz Mercy będzie bardziej zbalansowana po tych nerfach *które są od roku XD*

  • No niestety. Chyba najbardziej taki tendencyjny nerf Łaski wchodzi do gry. To tylko uprzykrzy grę nią a i tak niczego nie zmieni. Dzięki Blizzard. Nie będę wybierała innych lekarzy by ci pokazać, ża Łaska nadal ma się świetnie. Więc możesz już pracować nad kolejnym nerfem a nie zmianą której się boisz jak ognia po wtopie z OP Walkirią w wersji 1.0. I za ten bardzo skromny event przy okazji też dziękuję.

    • Hmmm ciekawe czemu znerfili mercy… Może dlatego, że ciągle była tak silna że nie było nawet po co pickować Any?Swoją drogą to trochę dziwne że support wymagający 1000 razy więcej umiejętności jest 1000 razy gorszy.Poza tym ten nerf to jakiś żart tylko 10hp na sekundę no cmn Blizzard.Ale dobrze że nerfią bo nerfik zasłużony jak nic!

      • Frajerski blizz zmusza mnie do grania innymi postaciami ktore nie przypadly mi do gustu. Czas przestac tracic czas na te gre.

      • Frajerski blizz zmusza mnie do grania innymi postaciami ktore nie przypadly mi do gustu. Czas przestac tracic czas na te gre.

          • Czemu reszta z 28 postaci nie przypadła ci do gustu?Bo w przeciwieństwie do Mercy wymagają umiejętności i celowania?

          • Gram Aną , Zenem i Moirą. Takze ten. Mercy tez wymaga pewnych umiejetnosci. Od samego poczatku tylko ona (ew Ana) przypadla mi do gustu do tego stopnia , ze ta gra sprawiala mi przyjemnosc. To samo moge powiedziec o reaperach. Ten to napewno duzo umiejetnosvi gracza nie potrzebuje ;)
            Innymi tez gram jesli sytuacja tego wymaga.

          • No Reaper nie potrzebuje, ale nie ma przeżywalności takiej jak mercy… poza tym leczenie mercy sprowadza się do klikania jednego przycisku i nie wymaga celowania.Wszystkie jej abilitki też nie są trudne w użyciu tak jak ult więc nie wiem w czym ta postać wymaga umiejętności.Sam mam na niej 40h i to 40h zmarnowałem na wciskanie LPM i shifta, co jakiś czas E i w teamfight’ach Q.Problem z nią to to, że ta łatwa postać wyparła wszystkie trudniejsze z mety bo jest zwyczajnie za mocna.Ale Mainy mercy oczywiście płaczą, że jak to znowu nerf!!!!Ale jeśli postać cały czas jest za silna to co mają robić.Nawet ten nerf jej prawie nic nie zrobił wybieralność ma i tak większą od Any.

          • 40 h. lol. ja mam ponad 600 wiec roznice czuje.
            Mercy nie jest taka latwa jak Ci sie wydaje. Ta postac ma kijowa samoobrone, musisz wiedziec kiedy wejsc a kiedy wiac, w jakim momencie i dla kogo poswiecic ewentualnie swoje zycie wskrzeszajac sojusznika. Bo przezywalnosc mercy podczas wskrzeszenia jest tragedia. Sam na sam z tankiem lub gownianym reaperem…. (nie mowie tu teraz o noobkach, bo noobka zdejme w mgnieniu oka) jestem bez szans. Chyba ze nagle gdzies sie ktos pojawi i pomorze. A uwierz sytuacji takich mialam od froma i jeszcze troche

            Sa mainy sombry, reina… wiec daruj sobie szufladkowanie graczy Mercy. Dla ciebie to tylko przelaczanie przyciskow . Dpa mnie to bardzo inteligentna i wymagajaca postac .

          • Jeśli podlot do soujsznika co 2 sekundy to dla ciebie słaba samoobrona to nie wiem czego oczekujesz, wiedzieć kiedy wejść to rzecz którą się nauczy w 15 minut.Kiedy się poświęcać też nauczyć się da w minutę.Przeżywalność mercy podczas wskszeszenia powinna być taka jaka jest nie wiem czego ty oczekujesz, niezniszczalności?Szansę podczas walki sam na sam nie masz i nie powinnaś mieć bo jesteś Supportem.Poza tym popatrz na to
            Ana-Wymaga celowania,Dobrego rzeczy granatem (nie tylko pod siebie),sleepowania wrogów i dobre informowanie o miejscu wroga,wyczucia kiedy healować a kiedy zadawać deamage, i nie ma dużej mobilności.Mercy Wymaga-leczenia którym nawet nie musisz trafiać,rezowania które wymaga tylko tego żeby zobaczyć czy wrogów nie ma w pobliżu, wciśnięcia Q podczas teamfightu,samohealing którego u aby brak i jej mobilność jest wielka.Poza tym czemu Blizzard nerfi?Bo Mercy ma pick rate w OWL ok 100% a Ana ok 10? Trochę patologia, że trudniejszy bohater ma mniejsze możliwość niż łatwiejszy, prawda?I czy mógłbym się dowiedzieć jaka ranga?

    • Ludzie wciąż „biją” Blizzarda za znerfienie najsilniejszego healera, który średnio outhealował innych healerów xD „Nawet po tych zmianach będzie w stanie zapewniać leczenie lepiej niż
      jakikolwiek inny bohater wsparcia. Zmiana powinna jednak spowodować
      częstsze wybieranie innych uzdrowicieli.” ~Blizzard. Nawet Blizzard wie, że to niewiele zmieni.

  • Wszystkie zmiany są spoko, zwłaszcza te Mercy i Lucia. Mercy w końcu nie będzie outhealować każdego innego healera, a Lucio w końcu będzie mógł blokować jakieś burst ulty całkowicie, a jego aury będą stabilniejsze. Moira nie będzie musiała być tak ostrożna jeśli chodzi o soczek w sytuacjach gdzie nie ma przeciwników. Ana fajny buff, może uratować komuś tyłek, a nawet zbaitować i zapewnić kilka eliminacji. Co do zmian Zarii trochę się zdziwiłem, ale wydaje mi się, że wyjdą one na dobre. Jej ulti nie będzie już takie opresyjne, ale biorąc pod uwagę to, że jej obrażenia na dłuższą metę będą większe, będzie też dostawała swojego grawitona ociupinkę szybciej. Hanzo, to dużo nie zmieni, wciąż silny chociaż meta wydaje się zmieniać i Hanzo też staje się tym samym trochę słabszy. Brigitte nie będzie tak opresyjna dla flankerów, chociaż nie powinno to mocno zmienić jej pozycji w mecie. Buff Symmetry to niby tylko te 2m, ale w praktyce jest o wiele łatwiej o nabicie kolejnych poziomów jej broni, co zwiększa jej dmg na dłuższą metę. Wdowa zasłużyła, chociaż to wciąż ta sama Wdowa z takimi samymi headshotami, które mogą wywrócić walkę, a nawet grę do góry nogami.

  • Fajnie że jest Polski akcent. Mam nadzieję że będzie w przyszłości coś więcej (polski bohater).

  • przecież Polska nie dostała żadnej ikony. Ta strona wychodzi na zgraje albo debili, albo łykających pelikanów.

  • mam nadzieje że to takie puszczenie oczka dla polskich graczy z tą flagą może będzie jakaś mapa Polska albo bohater

  • Wszystkie zmiany są spoko, zwłaszcza te Mercy i Lucia. Mercy w końcu nie będzie outhealować każdego innego healera, a Lucio w końcu będzie mógł blokować jakieś burst ulty całkowicie, a jego aury będą stabilniejsze. Moira nie będzie musiała być tak ostrożna jeśli chodzi o soczek w sytuacjach gdzie nie ma przeciwników. Ana fajny buff, może uratować komuś tyłek, a nawet zbaitować i zapewnić kilka eliminacji. Co do zmian Zarii trochę się zdziwiłem, ale wydaje mi się, że wyjdą one na dobre. Jej ulti nie będzie już takie opresyjne, ale biorąc pod uwagę to, że jej obrażenia na dłuższą metę będą większe, będzie też dostawała swojego grawitona ociupinkę szybciej. Hanzo, to dużo nie zmieni, wciąż silny chociaż meta wydaje się zmieniać i Hanzo też staje się tym samym trochę słabszy. Brigitte nie będzie tak opresyjna dla flankerów, chociaż nie powinno to mocno zmienić jej pozycji w mecie. Buff Symmetry to niby tylko te 2m, ale w praktyce jest o wiele łatwiej o nabicie kolejnych poziomów jej broni, co zwiększa jej dmg na dłuższą metę. Wdowa zasłużyła, chociaż to wciąż ta sama Wdowa z takimi samymi headshotami, które mogą wywrócić walkę, a nawet grę do góry nogami.

  • przecież Polska nie dostała żadnej ikony. Ta strona wychodzi na zgraje albo debili, albo łykających pelikanów.

  • wszedłem, kupiłem skina do łaski z zeszłego roku bo śliczny i odinstalowałem, ogrzewany event i kolejny raz ten sam już nudny tryb, skiny męskie na jedno kopyto oh well teraz tylko czekać i mieć nadzieje że kolejny event będzie lepszy przynajmniej jeśli chodzi o projekt skinów

  • Skąd niby ta informacja o polskim spreju/portrecie?! Czy tak sobie wymysliliscie żeby były wyświetlenia?….

  • A mogło być tak pięknie … już myślałem że fajnie będzie event i wogóle ale nie Blizz musiał popsuć dzień swoimi głupimi zmianami. Nie za to płaciłem ponad 150 zł. Myślałem że będzie fun i dobra gra a co dostałem? Nerf main-a (Mercy) , buff kontr ( dla Fary lubie od czasu do czasu nią pograć), nową symetrę (która co 3 praktycznie mecz jak na złość rozstawia te swoje pieprzone wieżyczki i wprowadza chaos barierą- R.I.P Tracer) a no i oczywiście całą gamę trashowych anty-funowych postaci (bagieta, sombra, itd). Niech Jeff i reszta jego bandy pójdzie na emeryturę i przestanie szkodzić.

    • Dbanie o balans i świeżość gry jest w pakiecie z grą. Widziały gały, na co wydawały 150 zł. Poza tym to chyba nie winna Jeffa i ekipy, że ktoś potrafi grać tylko jedną broken postacią i po jej nefie już nic nie może.

      • Ale z balansem wszystko było dobrze a Blizz niepotrzebnie „naprawia” postacie które tego nie potrzebują. Poza tym czy ja mówię że gram TYLKO jedną postacią ?(nie wiesz co znaczy main?) Mówie też ogólnie o działalności Blizzarda i chyba nie powiesz mi że OW zmieniło się na lepsze? (to już jest wina ekipy).

        • No to graj inną postacią. Nie widzę w takim razie jaki masz problem. A czy zmieniło się na lepsze to nie wiem, to nigdy nie jest czarno-biała kwestia czy jest lepsza czy gorsza,

          • No jasne po prostu graj czym innym. Tak jak wspominałem main-uje Mercy a innymi postaciami „pogrywam” zresztą dlaczego mam grać czym innym -bo jakiś pro-idiota jest zły że jego ana ssie w porównaniu z Mercy i teraz wszycy co grają Mercy muszą się dostosować ? Dalej będe grał Mercy zaciskając zęby bo po prostu będzie mniej fajna do grania ale dalej będzie must-pickiem (co powoduje taki wielki ból dupy)na przekór Jeffowi, „pro-playerom” i tym podobnym tworom. A czy OW jest lepszy niż dawniej? Nie , możesz sprawdzić to nawet samodzielnie najpierw zagraj przeciwko normalnym postaciom a potem spróbuj swoich sił przeciwko takim perełkom Blizzarda ja bagieta , sombra, złomiarz… zobaczymy która gra bardziej ci się spodoba.

          • No ale skoro dalej chcesz grać mercy i nie masz z tym problemu, to o co ci właściwie chodzi xD A na mercy to narzeka każdy, wbrew pozorom nawet jej gracze widzą jak broken umiejętnością jest rez. Co jednak nie zostało zmienione, bo blizzard znerfił healing który broken wcale nie był. Bagieta jest lekko op ale ją już nerfią więc kwestia roku, sombra jest zbalansowana, a złomiarz jest małym problemem w porównaniu do hanzo.

  • Skąd niby ta informacja o polskim spreju/portrecie?! Czy tak sobie wymysliliscie żeby były wyświetlenia?….

    • Chodzi o gry dowolne. Niezależnie od ustawionej wartości czasu cooldownu zawsze będzie on wynosić 1,5 sekundy.

  • A mogło być tak pięknie … już myślałem że fajnie będzie event i wogóle ale nie Blizz musiał popsuć dzień swoimi głupimi zmianami. Nie za to płaciłem ponad 150 zł. Myślałem że będzie fun i dobra gra a co dostałem? Nerf main-a (Mercy) , buff kontr ( dla Fary lubie od czasu do czasu nią pograć), nową symetrę (która co 3 praktycznie mecz jak na złość rozstawia te swoje pieprzone wieżyczki i wprowadza chaos barierą- R.I.P Tracer) a no i oczywiście całą gamę trashowych anty-funowych postaci (bagieta, sombra, itd). Niech Jeff i reszta jego bandy pójdzie na emeryturę i przestanie szkodzić.

    • Dbanie o balans i świeżość gry jest w pakiecie z grą. Widziały gały, na co wydawały 150 zł. Poza tym to chyba nie winna Jeffa i ekipy, że ktoś potrafi grać tylko jedną broken postacią i po jej nefie już nic nie może.

      • Ale z balansem wszystko było dobrze a Blizz niepotrzebnie „naprawia” postacie które tego nie potrzebują. Poza tym czy ja mówię że gram TYLKO jedną postacią ?(nie wiesz co znaczy main?) Mówie też ogólnie o działalności Blizzarda i chyba nie powiesz mi że OW zmieniło się na lepsze? (to już jest wina ekipy).

        • No to graj inną postacią. Nie widzę w takim razie jaki masz problem. A czy zmieniło się na lepsze to nie wiem, to nigdy nie jest czarno-biała kwestia czy jest lepsza czy gorsza,

          • No jasne po prostu graj czym innym. Tak jak wspominałem main-uje Mercy a innymi postaciami „pogrywam” zresztą dlaczego mam grać czym innym -bo jakiś pro-idiota jest zły że jego ana ssie w porównaniu z Mercy i teraz wszycy co grają Mercy muszą się dostosować ? Dalej będe grał Mercy zaciskając zęby bo po prostu będzie mniej fajna do grania ale dalej będzie must-pickiem (co powoduje taki wielki ból dupy)na przekór Jeffowi, „pro-playerom” i tym podobnym tworom. A czy OW jest lepszy niż dawniej? Nie , możesz sprawdzić to nawet samodzielnie najpierw zagraj przeciwko normalnym postaciom a potem spróbuj swoich sił przeciwko takim perełkom Blizzarda ja bagieta , sombra, złomiarz… zobaczymy która gra bardziej ci się spodoba.

          • No ale skoro dalej chcesz grać mercy i nie masz z tym problemu, to o co ci właściwie chodzi xD A na mercy to narzeka każdy, wbrew pozorom nawet jej gracze widzą jak broken umiejętnością jest rez. Co jednak nie zostało zmienione, bo blizzard znerfił healing który broken wcale nie był. Bagieta jest lekko op ale ją już nerfią więc kwestia roku, sombra jest zbalansowana, a złomiarz jest małym problemem w porównaniu do hanzo.

          • Będe dalej grać Mercy a problem jest taki że przez kretyńskie pomysły Blizzarda będe miał po prostu mniej fun-u (nie tylko ja zresztą). Wielu ludzi mówi że ult Mccre jest najgorszy w grze że świeci się , porusza się bardzo wolno… brzmi znajomo tak samo jest z rezem – Mercy wkrótce po próbie użycia osuwa się na ziemię martwa -i tyle by było z broken umiejętności. A co do gadania o balansie to co z tego że jest jeśli wszystkie zbalansowane postacie są wkurwiające i granie przeciwko nim rujnuje przyjemne doświadczenia z meczu. Złe priorytety masz…

    • Chodzi o gry dowolne. Niezależnie od ustawionej wartości czasu cooldownu zawsze będzie on wynosić 1,5 sekundy.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ