Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Wskaźnik niskiego zdrowia zmieniony! Niewymieniona przez Blizzarda zmiana!
News

Wskaźnik niskiego zdrowia zmieniony! Niewymieniona przez Blizzarda zmiana!

Blizzard albo zapomniał, albo stwierdził, że tej informacji nie warto umieszczać w opisie aktualizacji.


Do tej pory wskaźnik niskiego zdrowia w postaci pulsującej obwódki ekranu pojawiał się przy określonej ilości życia u wszystkich postaci. Gdy nasze zdrowie zeszło poniżej 75, na krańcach ekranu widoczne było czerwone zabarwienie.

Okazuje się, że najnowsza aktualizacja trochę to pozmieniała. Oczywiście na plus. Teraz pojawienie się dźwięków z niskim stanem zdrowia i wspomnianej obwódki uzależnione jest od maksymalnego zdrowia bohatera. Gracze jeszcze wszystkiego nie sprawdzili, ale jak podaje społeczność, teraz wskaźnik pokazuje się po stracie około 1/3 zdrowia. Przykładowo:

  • ~200 dla D.Vy
  • ~130 dla Orisy
  • ~100 dla Bastiona

To dobra zmiana, która na pewno pozytywnie wpłynie na Overwatch. Zastanawia tylko, dlaczego Blizzard zdecydował się o tym nie wspominać. Może to miało wejść kiedy indziej? Cóż, na pewno to nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek.

Jak sądzicie, dobra zmiana, czy niepotrzebna?

18 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Nie wiem, nie doświadczam niskiego zdrowia, bo zawsze mam 3 najlepszych supportów EU w teamie. Tak to żart, miłego dnia ! ;D

      • Mówisz o rozgrywkach ? O rankedach się nie wypowiem lecz qp to jest istne sniper VS sniper, praktycznie w każdym meczu albo u mnie( jeśli nie gram z teamem ) albo w enemy jest 2-3 snajperów np Ashe, Hanzo, Wdowa, mimo że jestem main Ashe zaczyna mnie irytować ta kompozycja . Nie wiem czemu ludzie pchają się na snajpera, skoro zazwyczaj nie zrobią połowy tego co ja, zamiast szukać własnej roli w której będą soboe radzić , wciskają sobie na siłę snajpera myśląc że będą cool. To samo tyczy się mnie w roli supporta/tanka, tez zbytnio się nie nadaje, owszem umiem nim grać ale nie potrafię nim zrobić gry tak jak dps.

          • tak, kiedyś tak robiłem, teraz gram zazwyczaj ze znajomkami wiec nie jest do niczego potrzebny, zresztą przejechałem się na tym że wybraliśmy swoje role dostaliśmy team, wygraliśmy następny mecz dwójka wyszła a tej dwójce która weszła nie dało się przetłumaczyć ze nie możemy zmienić roli ( to były początki tego systemu) możesz dać znać jak jest teraz może zacznę korzystać .

          • Jak po meczu widzisz, że ktoś wyszedł z grupy to jako leader wychodzisz całym party do menu i klikasz ‚find more players’ czy coś takiego i szuka ci nowych graczy z odpowiednimi rolami na miejsce tych co wyszli, po czym dopiero queue.
            Jak masz 6 premade którym wiesz, że możesz ufać to spoko. Ale ja takiego party nie mam, więc jak gram to zawsze przez group finder, bo inaczej kończy się właśnie taką pajacerką.

          • Wiesz gorzej jak ktoś wyjdzie w połowie/na początku meczu tak jak to było w tym przypadku.

    • I chyba o to chodziło, żeby teraz było to jaśniej komunikowane. Pytanie tylko, dlaczego nikt tego nie wymienił w opisie…

  • Ekran że zdrowiem u dołu wg mnie powinien migać gdy Hp zniża się do krytycznego poziomu dzieki temu oko prędzej tam spojrzy i ogarnie że tak troszkę albo masz zgona albo uciekaj

  • Jak myślicie, dobra zmiana, czy zla?
    [insert reklama world of tanks]

    to wyglądało jak część reklamy

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ