Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Zmiana działania ultów! Zmiany w dopalaczach D.Vy! Aktualizacja serwera testowego!
News

Zmiana działania ultów! Zmiany w dopalaczach D.Vy! Aktualizacja serwera testowego!

Na serwer testowy trafiła nowa aktualizacja.


Serwer testowy został zaktualizowany do wersji 1.16.0.40011, ale dobra, nikogo nie obchodzi wersja. Zmiany!

Zmiany ogólne

  • Ładowanie umiejętności specjalnej będzie rozpoczynane tuż po aktywacji ulta.

Tutaj pokuszę się o małe wyjaśnienie. Pewnie niejednokrotnie mieliście taką sytuację, że zabiliście przeciwnego na przykład Genjiego, gdy ten sekundę wcześniej aktywował ulta. Do tej pory było tak, że ult mu zostawał naładowany, bo rejestrowanie jego użycia działało z opóźnieniem. Mieli tak Genji, Reinhardt i kilku innych bohaterów. Z tym koniec!

Aktualizacje bohaterów

D.Va

  • Dopalacze
    • Pojawiła się nowa opcja. Gracze mogą teraz przytrzymać przycisk, by użyć dopalaczy przez określony czas. Puszczenie przypisanego przycisku spowoduje zakończenie używania umiejętości. Opcje można włączyć w ustawieniach.

Interfejs

Szturm

  • Pasek postępu podczas zajmowania punktu został podzielony na 3 części. Zajęcie każdej części będzie powodować odpalenie się dźwięku i animacji, czy jakoś tak.
  • Ilość broniących będzie teraz wyświetlana pod paskiem postępu.

Obserwator

  • Kolory drużyn będą wyświetlane w pasku postępu na mapach Szturmu, Eskorty i Hybrydach.

Naprawy błędów

Standardowo zostawiam po angielsku. Nic ciekawego.

Ogólne

  • Fixed a bug that allowed muted players to become unmuted after leaving and rejoining the same match

A.I.

  • Fixed a bug that caused bots to get trapped in a movement loop after taking the tunnel under the capture point on the University section of Oasis

Rankedy

  • Fixed an issue that caused matches to end in a draw when both teams won their first attacking rounds in overtime on Hanamura, Horizon Lunar Colony, Temple of Anubis, or Volskaya Industries

Bohaterowie

  • Fixed a bug that prevented D.Va’s Projectile Speed slider from appearing in Custom Game settings
  • Fixed a bug that caused Lúcio’s soccer ball to fly off in the wrong different direction when activating his Juggle emote at 30 FPS
  • Fixed a bug that caused Roadhog’s chest to deflate when his Tuckered Out emote was activated while the Mako or Sharkbait skins were equipped
  • Fixed a bug that prevented the sound effects on Symmetra’s turrets from being heard by teammates
  • Fixed a bug that prevented Torbjörn’s weapon-draw animation from being played when turret placement was canceled

Mapy

  • Fixed a bug on King’s Row that caused a dark box to appear if you stared into the robot city for too long
  • Fixed a bug that allowed Sombra to reach unintended locations on Volskaya Industries

30 komentarzy

Dodaj komentarz

    • Nie o to chodzi czy jest limitowany czy nie… chodzi o „mechanikę”. Coś jak ustawienia Shifta Mercy – możesz trzymać i jak puścisz to Mercy ląduje, a możesz ustawić, że naciskasz, a jak chcesz szybciej wylądować to naciskasz drugi raz.
      O co tu się pienić ._.

  • Nareszcie zwrócili uwagę na genjiego, raz mi się zdarzyło że pro gengu 3 razy odpalił tego samego ulta bo 2 razy go zabiliśmy jak odpalał.

    • Ustawienia;sterowanie;bohaterowie;wybierasz dve;poscrolluj troche i tam gdzies będzie

      ale to tylko na pst

  • Bardzo drażni mnie to że, gdy puszczasz umiejętność i pół sek. później giniesz umiejętność zostaje anulowana.
    Np. Puszczasz rakiety hellix , Genji cię odrazu zabija, jest animacja i … i nic się nie dzieje.

    • Wczoraj rzuciłem minę za wroga,u mnie leżała normalnie już na podłodze i zginąłem od razu a na killcamie nawet tej miny nie rzuciłem

    • Bo wg. informacji na serwerze ten Genji zabi cię zanim zdążyłeś odpalić te heliksy. Naturalnie spowodowane jest to tym, że informacje pomiędzy serwerem a klientami (komputerami graczy) są wymieniane z małym opóźnieniem (ping).

        • Ale ping to zależy od twojego łącza internetowego a nie komputera ;p. Liczba klatek na sekundę (fps) w wymianie informacji pomiędzy serwerem a klientami znaczenia akurat nie ma :p

          • Musiałam palnąć jakąś głupotę xD Tak to jest jak się jest zmęczonym i już nie myśli dobrze :P Zamień komputer na router, bo to miałam na myśli, a przynajmniej tak mi się wydaje. Mój aktualny ma słabiutką przepustowość, a że znajduje się blisko komputera, to poplątałam myśli.

  • SUPER! W takiej opcji D.Va nie może puszczać swoich ultów z dopalaczami! Lecący meka D.Vy zatrzymuje się wtedy od razu po użyciu i nie leci dalej, GJ Blizz

  • > „Ładowanie umiejętności specjalnej będzie rozpoczynane tuż po aktywacji ulta.”

    NARESZCIE! o/

    btw: Takie właśnie dobre zmiany zachodzą jeśli Blizzard słucha kogo trzeba!
    Tak tylko odnośnie wczorajszego tematu ;).

  • Jeszcze bardziej mobilna D.Va ? Jak dla mnie spoko xD A idnośnie zmiany w ultach to jest to jak najbardziej na + w końcu te posrane gengi nie bd miały kolejnej szansy po zrypaniu jej.

  • Wszystko fajnie i w ogóle, ale przez to włączenie dopalacze nie działają już po odpaleniu ulta. Niech to zmienią i będzie super.

  • „Ładowanie umiejętności specjalnej będzie rozpoczynane tuż po aktywacji ulta.” Z tego co kojarzę, gdy oglądałam jakiś mecz e-sportowy (co nie zdarza się zbyt często) byłą niesamowita akcja, gdzie Ana uśpiła dashującego Genjiego zaraz po odpaleniu ulta. Zrobiła to tak zręcznie, że aż szczena opada. A chwilę później Genji się obudził z gotowym do aktywacji ultem :c Jak dla mnie zmiana na plus! :D

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ