Zmiany balansu, nowe skiny, nowy Salon Gier. Wszystko o Halloween!
Dzisiaj wieczorem w Overwatch wystartuje Halloween. Pora na przybliżenie wszystkiego, czego będziemy mogli doświadczyć.
Oficjalnie potwierdzono, że Halloweenowa Groza rozpocznie się dzisiaj wieczorem. Eventy zawsze ruszają w okolicach 20:00 i zapewne teraz będzie tak samo. Event potrwa na pewno do 4 listopada. Blizzard lubi jednak przedłużać wydarzenia, więc można się spodziewać, że także Halloween zakończy się kilkadziesiąt godzin później. [irp posts="20128" name="Nowy film z Jeffem Kaplanem daje nadzieje na Crossplay w Overwatch"]
Halloween 2019 w Overwatch
Co obecnie wiadomo? Ilość przedmiotów kosmetycznych ma być podoba do tej z ostatniego eventu. Nie spodziewajmy się więcej niesamowitej ilości skórek. Obecnie nie ujawniono wyglądu niczego, poza emotką Zenyatty. Blizzard zdecydował, że postać będzie mogła jednać chodzić, a przynajmniej dotknąć ziemi. https://gfycat.com/thirstythosegoldenmantledgroundsquirrel Niestety, to wszystko, co opublikował Blizzard w kwestii Halloween.Zmieniony Salon Gier
Wiemy także, że wraz z tą aktualizacją, zmian doczeka się Salon Gier. Udostępnionych ma być więcej trybów gry. Jeff Kaplan podzielił się grafiką już jakiś czas temu.
Przecieki, nadal niepotwierdzone
Według przecieków, podczas Halloweenowej Grozy mamy mieć okazję zagrania na nocnej wersji mapy JunkerTown. Nie jest to jednak potwierdzone i bardzo możliwe, że jest to fake. Nie nastawiajcie się więc na więcej nowości, niż same przedmioty kosmetyczne.
Opis aktualizacji
Przypominamy, że z eventami często udostępniane są aktualizacje balansu. Tak będzie też tym razem. Opis aktualizacji znajdziecie poniżej, już w pełni po polsku.Aktualizacje bohaterów
D.Va Matryca Obronna- Zwiększono tempo regeneracji z 12,5% do 16% na sekundę.
- Skrócono opóźnienie przed rozpoczęciem regeneracji z 1 do 0,75 sek.
- Wydłużono czas odnowienia z 9 do 10 sek.
- Zwiększono ilość amunicji z 5 do 6.
- Teraz nie będzie już blokować Haka na Łańcuchu i Trzaśnięcia.
- Skrócono czas trwania efektu grawitacyjnego z 1,2 do 0,9 sek.
- Zmniejszono tempo regeneracji ze 175 do 150 pkt./sek.
- Wycofanie bariery aktywuje czas odnowienia trwający 1 sek.
- Usunięto trwający 0,2 sek. czas użycia.
- Wydłużono czas działania z 6 do 9 sek.
- Zwiększono zdrowie z 600 do 700 pkt.
- Zmniejszono wytrzymałość 250 do 200 pkt.
- Zwiększono premię do szybkości z 20% do 25%.
-
- Zwiększono premię do szybkości z 50% do 60%.
- Zmniejszono premię do szybkości z 40% do 30%.
- Teraz dodatkowe promienie stworzone przez Walkirię przenikają bariery wroga.
- Zmniejszono skuteczność samoleczenia z 30 do 20 pkt./sek.
- Wydłużono czas potrzebny na maksymalne naładowanie z 1 do 1,4 sek.
- Zmniejszono liczbę punktów osłon zdobywanych za każde trafienie z 35 do 30.
- Wydłużono czas odnowienia z 4 do 6 sek.
- Teraz czas odnowienia rozpoczyna się natychmiast po ustawieniu znacznika lub zniszczeniu przez wroga.
- Skrócono czas działania z 15 do 12 sek.
- Zmniejszono wytrzymałość z 5000 do 4000 pkt.
- Zmniejszono ilość obrażeń zadawanych na sekundę z 50 do 40 pkt.
- Teraz gracze trafieni atakiem podstawowym powinni słyszeć głośniejszy dźwięk.
- Zwiększono dystans, po którym obrażenia zostają zmniejszone z 10 do 13 m.
Poprawki błędów
Ogólne- Naprawiono błąd w profilu gracza uniemożliwiający wyświetlanie procenta wygranych bohatera dla sezonów Rywalizacji w Salonie Gier.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Natchnienie korzystało z pola widzenia z perspektywy stóp Brigitte, a nie pola widzenia głowy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że na pozycję Wsparcia wpływał kąt nachylenia celowania gracza.
- Naprawiono błąd, który pozwalał użyć Meteoru przed otrzymaniem obrażeń od Strumienia Grawitacyjnego Sigmy.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał Strumieniowi Grawitacyjnemu ignorowanie ograniczeń pola widzenia w przypadku niektórych sufitów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że na pozycję Impulsu Elektromagnetycznego wpływał kąt nachylenia celowania gracza.
- Naprawiono błąd, który powodował, że bariera generowana przez Emiter Osłony nie odtwarzała spójnie efektu wizualnego zniszczenia.








