Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Zmiany balansu, nowe skiny, nowy Salon Gier. Wszystko o Halloween!
News

Zmiany balansu, nowe skiny, nowy Salon Gier. Wszystko o Halloween!

Dzisiaj wieczorem w Overwatch wystartuje Halloween. Pora na przybliżenie wszystkiego, czego będziemy mogli doświadczyć.


Oficjalnie potwierdzono, że Halloweenowa Groza rozpocznie się dzisiaj wieczorem. Eventy zawsze ruszają w okolicach 20:00 i zapewne teraz będzie tak samo.

Event potrwa na pewno do 4 listopada. Blizzard lubi jednak przedłużać wydarzenia, więc można się spodziewać, że także Halloween zakończy się kilkadziesiąt godzin później.

Halloween 2019 w Overwatch

Co obecnie wiadomo? Ilość przedmiotów kosmetycznych ma być podoba do tej z ostatniego eventu. Nie spodziewajmy się więcej niesamowitej ilości skórek.

Obecnie nie ujawniono wyglądu niczego, poza emotką Zenyatty. Blizzard zdecydował, że postać będzie mogła jednać chodzić, a przynajmniej dotknąć ziemi.

Niestety, to wszystko, co opublikował Blizzard w kwestii  Halloween.

Zmieniony Salon Gier

Wiemy także, że wraz z tą aktualizacją, zmian doczeka się Salon Gier. Udostępnionych ma być więcej trybów gry. Jeff Kaplan podzielił się grafiką już jakiś czas temu.

Przecieki, nadal niepotwierdzone

Według przecieków, podczas Halloweenowej Grozy mamy mieć okazję zagrania na nocnej wersji mapy JunkerTown. Nie jest to jednak potwierdzone i bardzo możliwe, że jest to fake. Nie nastawiajcie się więc na więcej nowości, niż same przedmioty kosmetyczne.

Opis aktualizacji

Przypominamy, że z eventami często udostępniane są aktualizacje balansu. Tak będzie też tym razem. Opis aktualizacji znajdziecie poniżej, już w pełni po polsku.

Aktualizacje bohaterów

D.Va

Matryca Obronna

  • Zwiększono tempo regeneracji z 12,5% do 16% na sekundę.
  • Skrócono opóźnienie przed rozpoczęciem regeneracji z 1 do 0,75 sek.

Orisa

Bariera Ochronna

  • Wydłużono czas odnowienia z 9 do 10 sek.

Wieprzu

Szmelcownica

  • Zwiększono ilość amunicji z 5 do 6.

Sigma

Chwyt Kinetyczny

  • Teraz nie będzie już blokować Haka na Łańcuchu i Trzaśnięcia.

Strumień Grawitacyjny

  • Skrócono czas trwania efektu grawitacyjnego z 1,2 do 0,9 sek.

Eksperymentalna Bariera

  • Zmniejszono tempo regeneracji ze 175 do 150 pkt./sek.
  • Wycofanie bariery aktywuje czas odnowienia trwający 1 sek.
  • Usunięto trwający 0,2 sek. czas użycia.

Winston

Emiter Osłony

  • Wydłużono czas działania z 6 do 9 sek.
  • Zwiększono zdrowie z 600 do 700 pkt.

Baptiste

Pole Nieśmiertelności

  • Zmniejszono wytrzymałość 250 do 200 pkt.

Lúcio

Przejście

  • Zwiększono premię do szybkości z 20% do 25%.

Potencjometr

    • Zwiększono premię do szybkości z 50% do 60%.

Jazda Po Ścianie

  • Zmniejszono premię do szybkości z 40% do 30%.

Łaska

Walkiria

  • Teraz dodatkowe promienie stworzone przez Walkirię przenikają bariery wroga.

Moira

Biotyczny Chwyt

  • Zmniejszono skuteczność samoleczenia z 30 do 20 pkt./sek.

Pięść Zagłady

Rakietowy Cios

  • Wydłużono czas potrzebny na maksymalne naładowanie z 1 do 1,4 sek.

Najlepsza Obrona

  • Zmniejszono liczbę punktów osłon zdobywanych za każde trafienie z 35 do 30.

Sombra

Translokator

  • Wydłużono czas odnowienia z 4 do 6 sek.
  • Teraz czas odnowienia rozpoczyna się natychmiast po ustawieniu znacznika lub zniszczeniu przez wroga.

Symmetra

Bariera Fotonowa

  • Skrócono czas działania z 15 do 12 sek.
  • Zmniejszono wytrzymałość z 5000 do 4000 pkt.

Wieżyczka Strażnicza

  • Zmniejszono ilość obrażeń zadawanych na sekundę z 50 do 40 pkt.

Projektor Fotonowy

  • Teraz gracze trafieni atakiem podstawowym powinni słyszeć głośniejszy dźwięk.

Smuga

Pistolety Pulsacyjne

  • Zwiększono dystans, po którym obrażenia zostają zmniejszone z 10 do 13 m.

Poprawki błędów

Ogólne

  • Naprawiono błąd w profilu gracza uniemożliwiający wyświetlanie procenta wygranych bohatera dla sezonów Rywalizacji w Salonie Gier.

Bohaterowie

Brigitte

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Natchnienie korzystało z pola widzenia z perspektywy stóp Brigitte, a nie pola widzenia głowy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na pozycję Wsparcia wpływał kąt nachylenia celowania gracza.

Pięść Zagłady

  • Naprawiono błąd, który pozwalał użyć Meteoru przed otrzymaniem obrażeń od Strumienia Grawitacyjnego Sigmy.

Sigma

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Strumieniowi Grawitacyjnemu ignorowanie ograniczeń pola widzenia w przypadku niektórych sufitów.

Sombra

  • Naprawiono błąd, który powodował, że na pozycję Impulsu Elektromagnetycznego wpływał kąt nachylenia celowania gracza.

Winston

  • Naprawiono błąd, który powodował, że bariera generowana przez Emiter Osłony nie odtwarzała spójnie efektu wizualnego zniszczenia.

17 komentarzy

Dodaj komentarz

  • I wiadomo, że Blizzard nie lubi graczy, kiedy podgłasza jeszcze bardziej najstraszniejszy dźwięk w grze- atak podstawowy Symmetry

  • kurde, zbierałam na smoczą symmetrę, a teraz ją znerfili ._. (jak myślicie do kogo skin będzie lepszy, do symmetry „smoczyca” czy „wiedźma” do mercy?)

  • Jesteście pewni że wszystkie zmiany z ptr wejdą 1:1 live? Bo moim zdaniem nie ma 100% pewności . Czekam na buff tracer, bo po nadchodzącym nerfie doomfista, stwierdziłem że do niej wracam i zgodnie z moimi przeczuciem, nie trzeba jej buffa, radzi sobie świetnie, no ale cóż buffem maina nie pogardzę, przypomina mi się sytuacja z mcree który był już silny a dalej dostawał buffy:)

    • Działania Blizzarda są takie: 1.Wypuszczają zmiane na PTR 2.PTR po dwóch dniach jest pusty 3.Czekamy miesiąc aż zmiany wejdą Live 4.Zmiany okazują się niewystarczające/za duże 5. Powtórzyć proces

      • Zgadza się, ciągle to powtarzam z tych ptr to mają przez ten cały czas tyle statystyk co z normalnego serwera live mieliby w 2 dni max.
        Powinni wrzucać szybciej to na live, ewentualnie bezpieczniejsza wersja, zacząć dawać konkretne nagrody za granie na ptr, może jakieś boosty do expa? żeby to było chociaż trochę oplacalne, grasz 1h na ptr dostajesz boost do expa+50% na 2h :)

        PS. parę dni po wypuszczeniu tych zmian zmian(koło4-5) wszedłem na ptr, żeby sprawdzić jak się gra, kolejka 10 minut na każdą z ról, oczywiście i tak nic nie znalazło :)

    • Bo filozofią Blizza jest nerfienie tego czego nie powinni. Jak były Goatsy to wszystko przechodziło zmiany tylko nie Briggite, dmg poszedł w górę, nerfili Zarię bogu ducha winną, lucio oberwał, a demona za to odpowiedzialnego nic nie ruszali. Teraz jak za double shield jest odpowiedzialny Sigma i Orisa to dają po raz kolejny takie pierdułki jak jedna sekunda więcej na tarczy Orisy, gdzie i tak każdy gracz wie doskonale, że tarcza wystrzelona w niebo automatycznie resetuje cooldown, e wyniku czego Orisie tak na prawdę nie zrobili nic, a Doom obrywa taki potężny nerf, a bogu ducha winny, że jest jedynym co potrafi przebić się przez tarcze … great job dev team :3

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ