Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » [Zaktualizowano] Zmiany kilku bohaterów i nerf Hanzo już na normalnych serwerach!
News ZMIANY BOHATERÓW

[Zaktualizowano] Zmiany kilku bohaterów i nerf Hanzo już na normalnych serwerach!

Ostatnia aktualizacja nie tylko wprowadziła Burzyciela na serwery, ale także zmieniła kilka kluczowych statystyk.


NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY

Nowy bohater: Burzyciel (tank):

Zdolności mechaniczne Burzyciela i jego opancerzony mech czynią z niego groźnego tanka, który może przetaczać się przez pierwsze linie wrogów i robić zadymę na tyłach. Jego podstawowym uzbrojeniem są Poczwórne Działka, dwa zestawy sprzężonych karabinów maszynowych, które rozdzierają na strzępy wrogów znajdujących się na celowniku. Burzyciel nie boi się ataku na żadną drużynę dzięki Adaptabilnym Osłonom, które są tym wytrzymalsze, im więcej wrogów znajduje się w pobliżu i czynią go niezwykle trudnym do zabicia, kiedy wtacza się w sam środek walki. Osłony pozwalają mu też bezpiecznie się wycofać z groźnych sytuacji. Zdolność Kulowrotek powoduje, że Burzyciel chowa mechaniczne odnóża mecha i transformuje się w kulę, co zapewnia większą szybkość maksymalną. Kiedy Hammond korzysta z Pazura, na drodze nie stanie mu żadna przeszkoda – ta zdolność krótkiego zasięgu pozwala chwytać się otoczenia, huśtać po mapie i uderzać we wrogów. Pazur pozwala Burzycielowi osiągnąć również maksymalną prędkość i taranować wrogów, aby zadawać im ogromne obrażenia i odrzucać ich. Kiedy mech jest w powietrzu, Hammond może użyć zdolności Kafar, która powoduje, że spada on prosto na wrogów.

Kiedy Burzyciel maksymalnie doładuje poziom swojej energii, może użyć superzdolności Pole Minowe – powoduje ona rozrzucenie na obszarze min zadających znaczne obrażenia każdemu wrogowi, który w nie wejdzie.

Więcej informacji o Burzycielu znajdziecie na  naszej stronie.

Jak w przypadku wszystkich nowych postaci prosimy pamiętać, że pojawienie się Burzyciela w trybie Rywalizacja zostanie opóźnione o dwa tygodnie.

ZMIANY OGÓLNE

Ogólne

  • Dodano notkę do strony informacyjnej Sombry na temat jej zdolności usuwania własnego Translokatora.
  • Usunięto statystykę Zniszczone Generatory Osłon z profilów kariery graczy.

Wyszukiwanie ekip

  • Dodano przycisk, który pozwala stawać w kolejce do wybranego trybu gry, gdy ekipa się zapełni.
  • Dodano przycisk pozwalający odświeżyć listę ekip w wyszukiwarce, kiedy w danej grupie pojawi się wolne miejsce.

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Ogólne

  • U kilku bohaterów znacznie zmieniono współczynnik zmniejszający obrażenia zależnie od odległości:
    • Bastion
      • Konfiguracja: Wartownik i Konfiguracja: Zwiadowca – Zwiększono minimum obrażeń przy maksymalnym zasięgu z 30% do 50%.
    • McCree
      • Rozjemca – Zwiększono minimum obrażeń przy maksymalnym zasięgu z 30% do 50%.
    • Mei
      • Miotacz Endotermiczny – Usunięto współczynnik zmniejszający obrażenia zależnie od odległości dla alternatywnego trybu ataku.
    • Żołnierz-76
      • Ciężki Karabin Pulsacyjny – Zwiększono minimum obrażeń przy maksymalnym zasięgu z 30% do 50%.
    • Trupia Wdowa
      • Pocałunek Wdowy – Teraz automatyczny atak podstawowy ma współczynnik zmniejszający obrażenia zależnie od odległości (50% przy maksymalnym zasięgu).

Komentarz twórców:Celem tych zmian jest ograniczenie wpływu współczynnika zmniejszającego obrażenia zależnie od odległości na broń średniego zasięgu. Oceniając ogólną mechanikę tego współczynnika, doszliśmy do wniosku, że uzbrojenie krótkiego zasięgu za bardzo zyskało na zmniejszeniu ograniczeń. Znormalizowaliśmy też kilka skrajnych przypadków – np. pocisk Mei miał daleki zasięg i długi czas lotu i był ograniczony współczynnikiem zmniejszającym obrażenia zależnie od odległości, ale automatyczna broń Trupiej Wdowy nie.

Hanzo

  • Strzały Burzowe
    • Skrócono czas działania z 6 do 5 sekund.
    • Wydłużono czas odnowienia z 8 do 10 sekund.

Komentarz twórców: Nowy zestaw zdolności Hanzo okazał się zbyt silny, szczególnie jego Strzały Burzowe. Obniżymy do rozsądniejszego poziomu częstotliwość z jaką ta umiejętność jest dostępna w trakcie rozgrywki.

Sombra

  • Ukrycie
    • Teraz działa nieprzerwanie.
    • Postać nie może już zajmować celów, kiedy jest niewidzialna.
    • Zmniejszono premię do szybkości ruchu z +70% do +50%.
  • Translokator
    • Zwiększono promień oddziaływania.
    • Teraz działa nieprzerwanie.
    • Teraz zdolność można zniszczyć (ma 5 punktów wytrzymałości).

Komentarz twórców: Zmiany te ułatwią Sombrze grę w roli infiltratorki i zwiadowczyni swojej drużyny i zapewnią jej czas potrzebny na wybranie odpowiedniego momentu na ujawnienie się i zaskoczenie wrogów.

AKTUALIZACJE MAP

Ogólne

  • Teraz, kiedy przez wydłużony czas trwają walki o ostatnie cele na mapach innych niż Kontrola, a atakujący mają przewagę liczebną, czas odradzania się obrońców wydłuża się jeszcze szybciej.

Komentarz twórców:W poprzedniej aktualizacji wprowadziliśmy system, który dostosował tempo odradzania się obrońców w sytuacjach, kiedy atakujący mieli przez dłuższy czas przewagę przy ostatnim celu. Podkręcamy ten system, żeby jeszcze bardziej skrócić przeciągające się walki, które mają miejsce, kiedy punkt odradzania się obrońców jest blisko miejsca akcji.

Mapy typu Szturm

  • Skrócono czas zajmowania celów z 5 do 4 minut w każdym punkcie kontrolnym w Szybkiej grze/Salonie gier.

Komentarz twórców: Skróciliśmy ogólny czas gry na mapach typu Szturm w Szybkiej grze/Salonie gier. Gracze mają teraz cztery minuty na zajęcie każdego punktu zamiast pięciu. W niektórych grach punkt A był zajmowany szybciej, co skutkowało długą walką o punkt B, który jest łatwiejszy w obronie, przez co czasami obrońcy mogli odpierać ataki przez cały pozostały czas gry – potencjalnie nawet 8 lub więcej minut. Uznaliśmy, że to zbyt długi impas dla obu drużyn – obrońców i atakujących. Zmiana ta odpowiada sytuacji w trybie Rywalizacji, gdzie zarówno atakujący, jak i obrońcy mają odpowiednią ilość czasu i mamy nadzieję, że sprawi, że gracze nie będą mieć wrażenia, że toczą walkę z czasem, a nie przeciwnikami.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który powodował, że interfejs dowódcy ekipy pokazywał, że anuluje on lub opuszcza tryb oczekiwania na graczy, kiedy korzystał z kontrolera.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom otrzymanie ostrzeżenie o bezczynności, po tym, jak otrzymali informację o odebraniu punktów doświadczenia za brak udziału w walce.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Eliminacja w trybie Rywalizacji pokazywana była jako ostatni mecz w menu Ostatni gracze.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał usuwanie gracza z listy Unikaj jako sojusznika, jeżeli dodano go do listy znajomych.

SI

  • Naprawiono błąd, który powodował, że bot Torbjörna stale próbował ulepszać jego wieżyczkę, kiedy ta stała w niedostępnym miejscu.

Gra dowolna

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ekipom obserwowanie rozgrywki w wybranej grze dowolnej.

Pochwały

  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran informacji o drużynie wyświetlał poziom pochwał gracza, który opuścił grę.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe przyznawanie pochwał.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie poziomu pochwał w menu Okoliczni gracze.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że tekst informujący o pochwale za sportowe zachowanie wylewał się poza pole czatu.

Wyszukiwarka gier i Gry dowolne

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał bohaterom aktywację wielu barier i wieżyczek, kiedy w grze dowolnej zastosowano modyfikator skracający czas odnowienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze czasami pojawiali się w ścianie lub podłodze, kiedy grali w grę dowolną w trybie Deathmatch z włączoną opcją Odradzanie jako losowy bohater.

Bohaterowie

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtwarzanie animacji reakcji bohaterów na trafienie.

Brigitte

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Brigitte ruszenie do przodu z Rąbnięciem Tarczą, kiedy postać została wyrzucona w powietrze przez Podbródkowy Pięści Zagłady.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na portrecie Brigitte widoczny był nieistniejący kucyk, kiedy korzystano ze skórki Brunhilda.

Pięść Zagłady

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Rakietowy Cios Pięści Zagłady zatrzymywał się, kiedy trafiał wieżyczkę Symmetry znajdującą się w powietrzu.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Meteorowi Pięści Zagłady trafienie Reinhardta, kiedy ten skierował swoją Barierę Osłonową w górę.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Rakietowemu Ciosowi Pięści Zagłady anulowanie Cyber-Zwinności Genjiego, Jazda Po Ścianie Lúcio lub Wspinaczki Hanzo.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlenie efektu trafienia Meteoru Pięści Zagłady.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Pięść Zagłady spadał i ginął, jeśli użył Meteoru w piwnicy mapy Château Guillard w trybie Deathmatch.

D.Va

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał tylnemu włazowi mecha D.Vy na połączenie się z resztą maszyny podczas wyświetlania zwycięskiej pozy Pokój.

Genji

  • Naprawiono błąd, który powodował, że nakolannik Genjiego przenikał przez jego nogi, kiedy postać miała aktywną skórkę klasyczną.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kolana Genjiego wyskakiwały, kiedy postać przenosiła swój ciężar z nogi na nogę w animacji bezczynności w menu Bohaterowie.

Hanzo

  • Naprawiono błąd, który czasem powodował, że pocisk Smoczego Strzału Hanzo leciał do tyłu.

Złomiarz

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał granatom z Granatnika Złomiarza zadawanie prawidłowej liczby punktów obrażeń przy trafieniach bezpośrednich.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Złomiarzowi stawianie wielu Potrzasków w grach dowolnych.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał członkom drużyny zobaczenie zegara czasu oczekiwania na odrodzenie, kiedy postać zginęła sterując Mord-Oponą.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom poruszanie kamerą, kiedy Mord-Opona była zamrożona.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że granaty Złomiarza klinowały się w niektórym terenie.

Mei

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Ściana Lodu Mei była niszczona, kiedy hakowała ją Sombra.

Łaska

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Kaduceusz i Blaster Łaski znikały podczas szybkiego ataku wręcz oraz zmiany broni.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Łasce zwiększenie obrażeń niektórych zdolności (np. Smoczego Strzału Hanzo, Samozniszczenia D.Vy i Potrzasku Złomiarza).

Moira

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Kuli Biotycznej Moiry leczenie sojuszniczych botów treningowych na Obszarze treningowym.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Kulom Biotycznym Moiry aktywację wibracji kontrolera.

Reinhardt

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Reinhardtowi ruszenie do przodu z Szarżą, kiedy został wyrzucony w powietrze przez Podbródkowy Pięści Zagłady.

Wieprzu

  • Naprawiono błąd, który pozwalał na przyciągnięcie celu Haka na Łańcuchu Wieprza do nowej lokalizacji, kiedy postać korzystała z Teleportera Symmetry.

Sombra

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał niewidzialnej Sombrze eskortowanie i zajmowanie ładunku.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre elementy Translokatora Sombry były niezniszczalne.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Sombrze dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.

Symmetra

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie u wrogów czerwonego obramowania wieżyczek Symmetry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Zdruzgotanie Reinhardta czasami przenikało przez Barierę Fotonową Symmetry.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał użycie efektów wizualnych Teleportera Symmetry, kiedy ta korzystała ze skórki Oaza.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał zaliczanie Symmetrze osiągnięcia Wielkie teleportowanie, kiedy teleportowała swoje Wieżyczki Strażnicze.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał niszczenie starej Bariery Fotonowej Symmetry podczas stawiania nowej w trybie Deathmatch.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Wieżyczkom Strażniczym Symmetry stawianym na nierównej powierzchni strzelanie do wrogów przez ściany.
  • Naprawiono błąd, który powodował anulowanie zdolności Teleportera, jeśli Symmetra spadła z krawędzi.

Smuga

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Smudze robienie postępów w zajmowaniu punktu, kiedy działała zdolność Powrót.

Zaria

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Działu Cząsteczkowemu Zarii zdobywanie energii, kiedy postać korzystała z Bariery Cząsteczkowej i była atakowana przez znajdującą się za blisko wrogą Symmetrę lub Zarię.

Trupia Wdowa

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Trupiej Wdowie przyczepianie się Kotwiczką do niektórych ścian.

Wyszukiwanie ekip

  • Naprawiono błąd, który powodował wybranie wszystkich trybów gry podczas dodawania gracza do ekipy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wybranie domyślnej roli w menu wyboru ról.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom, którzy byli zawieszeni i nie mogli zmieniać nazw gier dowolnych, otrzymanie wiadomości informującej o tym, dlaczego nie mogą zmienić nazwy wyszukiwanej ekipy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie ikon ról na portretach postaci.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał dwóm graczom dołączenie do kolejki dla tego samego miejsca w narzędziu Wyszukiwania ekip.

Mapy

Junkertown

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne odtwarzanie kwestii Królowej Śmieciarzy.

46 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Co to znaczy „translokator zmniejszono zasięg”? Że rzuca na mniejsze odległości? Czyżby buff zbyt duży?

  • Jedna z lepszych aktualizacji w ostatnim czasie. Zmniejszony spadek obrażeń, nerf Banjo i usunięcie możliwości wzmacniania obrażeń rzucanych umiejętności (nerf, smok, bomba Tracur itp.) przez Mercy. Jeszcze nadchodzące zmiany supportów z nerfem Widow, co powinno spowodować poważne przetasowania w mecie. Czekam z niecierpliwością ;

    • To Łaska nie może już wzmacniać umiejętności i ultów? Czyli wzmacnianie np. ulta McCree, Żniwiarza, Smoka Hanzo/Genji nic nie da? Złomiarz przecież też rzuca granaty albo miny i można było to wzmacniać tylko nie Mord Oponę. Nawet Bastiona jak zmienił się w czołg. Albo Farę jak zaczynała strzelać salwą rakiet to szło wzmocnić tak samo wizjer Żołnierza i mnóstwo innych rzeczy. To do czego teraz to wzmacnianie jest? Miał być nerf leczenia tylko żeby nie mogła leczyć tyle co kiedyś.

      edit: I jeszcze jedno pytanie. Czy jeżeli wzmacniam coś czego i tak nie mogę wzmocnić bo to nic nie da to nadal wyświetla się niebieska ikonka strzałki w górę wzmacniania w tym konkretnym momencie? Bo jeżeli się wyświetla to taki żart jest bo gra pozwala używać zdolności Łaski która i tak nie działa a wyświetla że „wzmacniam”. To dawało czasem dobry efekt bo pozwalało szybciej zniszczyć tarczę lub zabić przeciwnika z pancerzem w kuli Zarii itd.. Powinni wyłączyć ikonę wzmacniania tam gdzie to wzmacnianie nie działa.

      • Niektóre umiejętności w tym patchu dostały blokadę na wzmocnienie – nie działa na nie zarówno wzmocnienie Mercy, jak i nanoboost Any. Z tego co zauważyłem, to nie działa to tylko na smoka hanzo, nerfa D.Vy, bombę Tracer i oponę Junkrata, czyli na umiejętności, które zadają obrażenia bez dalszego udziału bohatera (poza oponą). Reszta jest normalnie wzmacniana. Co do efektów wizualnych, nic się nie zmieniło. W patch notesie, zmiana ta jest określana jako „bug fix”.

        • Z tego co wiem. Wzmacnianie Łaski nie działało na Mord Oponę, Bombę Smugi, na ulta Dva i na Wieżyczkę Torbiorna gdzie sam Torbiorn na przegrzaniu mógł być wzmocniony. Chyba, że w międzyczasie jakieś błędy z tym były i coś naprawili. Na całą resztę działało choć nie wiem do końca jak było ostatnio ze słupkiem Orisy+Walkiria+wzmacnianie i Zamiecią Mei. W sumie nadal nie wiem o co chodzi z tymi (niektórymi zdolnościami) ale mniejsza z tym. Tak czy tak kolejny nerf albo zmniejszenie przydatności Łaski przemycone pod nazwą „naprawa błędów” Mogliby jasno to wszystko opisać konkretnie wypisując zdolności ulty itd. Do tego wziąć pod uwagę Walkirię i zależności tego jeszcze z nano-wzmocnieniem Any. Wiem, że nic nie wiem. Widocznie o to chodzi. Zresztą jak wzmacniają postacią obrażenia na odległość same w sobie to po co umiejętność Wzmacnianie Łaski. Coraz bardziej zaczyna mi się to wszystko „podobać”
          Dzięki za info.

          • W zmianie tej, ogólnie chodziło o osłabienie Hanzo, który po wzmocnieniu przez Mercy samym smokiem mógł wyrżnąć całą przeciwną drużynę siedzącą w gravitonie ;. Ten nerf głównie go zaboli, bo ze wzmacnianiem tych innych umiejętności to faktycznie mógł być bug.

          • Na ulta Dvy działało, na opone i wieżyczki nie ;)
            Ale Blizzard robi to specjalnie, żeby pozbyć się Mercy

          • Z jednej strony podałaś dobre informacje, więc chciałabym ci dać plusa.
            Z drugiej strony podałaś tak subiektywną i nieuzasadnioną opinię, że nie mam zamiaru się pod nią podpisywać. Teraz nie wiem co robić D:

  • Co to znaczy „translokator zmniejszono zasięg”? Że rzuca na mniejsze odległości? Czyżby buff zbyt duży?

  • Jedna z lepszych aktualizacji w ostatnim czasie. Zmniejszony spadek obrażeń, nerf Banjo i usunięcie możliwości wzmacniania obrażeń rzucanych umiejętności (nerf, smok, bomba Tracur itp.) przez Mercy. Jeszcze nadchodzące zmiany supportów z nerfem Widow, co powinno spowodować poważne przetasowania w mecie. Czekam z niecierpliwością ;

    • To Łaska nie może już wzmacniać umiejętności i ultów? Czyli wzmacnianie np. ulta McCree, Żniwiarza, Smoka Hanzo/Genji nic nie da? Złomiarz przecież też rzuca granaty albo miny i można było to wzmacniać tylko nie Mord Oponę. Nawet Bastiona jak zmienił się w czołg. Albo Farę jak zaczynała strzelać salwą rakiet to szło wzmocnić tak samo wizjer Żołnierza i mnóstwo innych rzeczy. To do czego teraz to wzmacnianie jest? Miał być nerf leczenia tylko żeby nie mogła leczyć tyle co kiedyś.

      edit: I jeszcze jedno pytanie. Czy jeżeli wzmacniam coś czego i tak nie mogę wzmocnić bo to nic nie da to nadal wyświetla się niebieska ikonka strzałki w górę wzmacniania w tym konkretnym momencie? Bo jeżeli się wyświetla to taki żart jest bo gra pozwala używać zdolności Łaski która i tak nie działa a wyświetla że „wzmacniam”. To dawało czasem dobry efekt bo pozwalało szybciej zniszczyć tarczę lub zabić przeciwnika z pancerzem w kuli Zarii itd.. Powinni wyłączyć ikonę wzmacniania tam gdzie to wzmacnianie nie działa.

      • Niektóre umiejętności w tym patchu dostały blokadę na wzmocnienie – nie działa na nie zarówno wzmocnienie Mercy, jak i nanoboost Any. Z tego co zauważyłem, to nie działa to tylko na smoka hanzo, nerfa D.Vy, bombę Tracer i oponę Junkrata, czyli na umiejętności, które zadają obrażenia bez dalszego udziału bohatera (poza oponą). Reszta jest normalnie wzmacniana. Co do efektów wizualnych, nic się nie zmieniło. W patch notesie, zmiana ta jest określana jako „bug fix”.

        • Z tego co wiem. Wzmacnianie Łaski nie działało na Mord Oponę, Bombę Smugi, na ulta Dva i na Wieżyczkę Torbiorna gdzie sam Torbiorn na przegrzaniu mógł być wzmocniony. Chyba, że w międzyczasie jakieś błędy z tym były i coś naprawili. Na całą resztę działało choć nie wiem do końca jak było ostatnio ze słupkiem Orisy+Walkiria+wzmacnianie i Zamiecią Mei. W sumie nadal nie wiem o co chodzi z tymi (niektórymi zdolnościami) ale mniejsza z tym. Tak czy tak kolejny nerf albo zmniejszenie przydatności Łaski przemycone pod nazwą „naprawa błędów” Mogliby jasno to wszystko opisać konkretnie wypisując zdolności ulty itd. Do tego wziąć pod uwagę Walkirię i zależności tego jeszcze z nano-wzmocnieniem Any. Wiem, że nic nie wiem. Widocznie o to chodzi. Zresztą jak wzmacniają postacią obrażenia na odległość same w sobie to po co umiejętność Wzmacnianie Łaski. Coraz bardziej zaczyna mi się to wszystko „podobać”
          Dzięki za info.

          • W zmianie tej, ogólnie chodziło o osłabienie Hanzo, który po wzmocnieniu przez Mercy samym smokiem mógł wyrżnąć całą przeciwną drużynę siedzącą w gravitonie ;. Ten nerf głównie go zaboli, bo ze wzmacnianiem tych innych umiejętności to faktycznie mógł być bug.

          • Na ulta Dvy działało, na opone i wieżyczki nie ;)
            Ale Blizzard robi to specjalnie, żeby pozbyć się Mercy

          • Z jednej strony podałaś dobre informacje, więc chciałabym ci dać plusa.
            Z drugiej strony podałaś tak subiektywną i nieuzasadnioną opinię, że nie mam zamiaru się pod nią podpisywać. Teraz nie wiem co robić D:

  • Zawsze naprawiaja błędy u sombry ale nigdy te, które są najgorsze (np zmiana kierunku po teleportacji translocatorem, albo pieprzony hack który raz trwa 2 sekundy, raz 0,5, a raz po niby przerwaniu przez coś po 0,1 jeśli hakujemy ten sam cel. A no i jeszcze przerywanie go przez chuj wie co)

  • Zawsze naprawiaja błędy u sombry ale nigdy te, które są najgorsze (np zmiana kierunku po teleportacji translocatorem, albo pieprzony hack który raz trwa 2 sekundy, raz 0,5, a raz po niby przerwaniu przez coś po 0,1 jeśli hakujemy ten sam cel. A no i jeszcze przerywanie go przez chuj wie co)

  • Ta aktualizacja z Hammondem wprowadziła mnóstwo błędów w interfejsie, wygląda to teraz okropnie -.-

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ