Zmiany Złomiarza i Łaski były pod wpływem naporów graczy? Blizzard opowiada!


Ostatnie zmiany Złomiarza i Łaski były może nie zaskakujące, ale bardzo mocne. Co się na to złożyło?


Blizzard za bardzo słucha graczy – ile to już razy przewijało się to tutaj w komentarzach. Czy aby na pewno te zmiany Łaski i Złomka były podyktowane jedynie tym, czego chciała społeczność?

Zaczęło się od prywantego zdania

Jeff Kaplan przyznaje, że początek tych zmian miał miejsce w jego głowie. Zespół od Overwatch gra bardzo dużo i ich wnioski były dość jednogłośne. Oczywiście, na same zmiany złożyły się też głosy społeczności, które były dość jednoznaczne. Profejsonalni gracze również dorzucili swoje trzy grosze.

Wszyscy zgadzali się, że zdecydowanie te dwie postacie wymagają udoskonaleń. Do tego doszło potwierdzenie w postaci statystyk i już nie było żadnych wątpliwości, w jakim kierunku powinno to pójść.

Istnieje pewne naiwne postrzeganie Overwatch przez społeczność, że idealny balans oznacza, że wszystkimi 26 bohaterami gra się mniej więcej tyle samo czasu. (…) Nie wierzę, że da się to wykonać. Nawet gdyby idealnie wszystko zbalansować, to nie wydaje mi się, żebyśmy widzieli w profesjonalnych meczach wszystkie postacie. To dość naiwne rozumowanie.

Także dość standardowo. Blizzard trzyma się od początku tej samej ścieżki, która już niejednokrotnie była ukazywana, jako trójkąt balansu.

  • Zdanie twórców
  • Zdanie społeczności
  • Statystyki

Myślicie, że rzeczywiście tak było? Czy jednak główne zdanie ma tutaj sama społeczność?

zvr
Twoja reakcja

Cześć!

Zapomniałeś hasła?

Forgot your password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Zamknij
z

Ładowanie...