Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Znerf Brigitte i D.Vy. buff Żniwiarza! Zmiany w pancerzu!
News

Znerf Brigitte i D.Vy. buff Żniwiarza! Zmiany w pancerzu!

Wraz z nowym eventem weszła nowa aktualizacja!


Nowe wydarzenie sezonowe: Księżycowy Nowy Rok 2019

Przygotujcie się na Rok Świni!

Świętujemy Księżycowy Nowy Rok 2019 specjalnie przystrojoną wersją mapy Pusan do trybu Zdobywanie flagi, drugim sezonem Rywalizacji w Zdobywanie flagi oraz mnóstwem nowych łupów! Odblokujcie nowe elementy sezonowe, w tym legendarne skórki Lü Bu dla Żniwiarza, Guan Yu dla Reinhardta, Zhuge Liang dla Zenyatty, Hong Gildong dla Smugi, Zhang Fei dla Torbjörna oraz Huang Zhong dla Hanzo.

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Ogólne

  • Pancerz
    • Zmniejszono redukcję obrażeń przez pancerz z -5 do -3 punktów.

Komentarz twórców: Przed tą zmianą pancerz zmniejszał wszystkie obrażenia o maksymalnie 5 punktów, osiągając limit w połowie normalnej wartości. Teraz są to 3 punkty, z tym samym limitem. Zmiana będzie najbardziej zauważalna u bohaterów, którzy strzelają szybko lub kilkoma pociskami naraz (np. ze strzelb) i którzy zadają więcej niż 6 punktów obrażeń każdym strzałem. Na przykład każdy atak Ciężkim Karabinem Pulsacyjnym Żołnierza-76 zada 16 zamiast 14 punktów obrażeń opancerzonym przeciwnikom (czyli prawie 15% więcej).

Pancerz był zbyt silny, szczególnie kiedy leczenie odbywało się szybko i często. Zmiana ta pomoże wielu bohaterom w walce z mocniej opancerzonymi przeciwnikami.

Brigitte

  • Natchnienie
    • Maksymalny czas działania wynosi teraz 30 sekund.

Komentarz twórców: Czasami Natchnienie powodowało efekt „kuli śnieżnej” i trudno było poradzić sobie ze zwiększoną ilością zdrowia sojuszników Brigitte przed ponownym naładowaniem przez nią superzdolności. Zmiana ta ograniczy czas działania Natchnienia po pierwszym użyciu i ułatwi jego kontrowanie.

D.Va

  • Matryca Obronna
    • Wydłużono czas odnowienia z 1 do 2 sekund.

Komentarz twórców: Zmiana ta wydłuży przerwę między kolejnym użyciem zdolności i pozwoli wrogom D.Vy lepiej radzić sobie z jej Matrycą Obronną.

Żniwiarz

  • Żniwa
    • Zwiększono wartość kradzieży życia z 30% do 50% zadanych obrażeń.

Komentarz twórców: Pasywna zdolność Żniwiarza pozwala mu na agresywną grę blisko wrogów. Zmiana ta umożliwi mu wywieranie większej presji podczas zadawania obrażeń wrogom. Większa kradzież życia będzie szczególnie skuteczna przeciwko tankom, którzy zadają zazwyczaj mniej obrażeń niż postacie natarcia i przyjmują więcej obrażeń od Piekielnych Strzelb z uwagi na większy obszar trafienia.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Bohaterowie

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który powodował opóźnienie wczytywania bohaterów na ekranie zwycięstwa, jeśli mieli oni złotą broń na wyposażeniu.

McCree

  • Naprawiono błąd, który powodował, że model McCree był zniekształcony, jeśli wykonywał on Przewrót Bojowy w prawo z włączoną skórką Sherlock.

Smuga

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Bomba Pulsacyjna Smugi umieszczona z przodu Bariery Ochronnej Orisy wybuchała po niewłaściwej stronie.

Burzyciel

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Impulsowi Elektromagnetycznemu Sombry wyłączanie min zbliżeniowych Burzyciela.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że złote uzbrojenie Burzyciela wyświetlało się nieprawidłowo w przypadku niektórych skórek.

Rywalizacja

  • Naprawiono błąd w trybie Rywalizacji, który uniemożliwiał przełączenie barw drużynowych na pasku postępów ładunku po zmianie rundy.

Mapy

Nepal

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom zajęcie lub zajmowanie punktu z zewnątrz w etapie Kapliczka na mapie Nepal.

12 komentarzy

Dodaj komentarz

    • Dalej jest grywalna. Żadne nerfy dla niej nie odsuną mnie od niej. Mainuję i będę mainować D.Vę.
      Nie przejmuj się, to tylko dwie sekundy. Da się to przetrwać, jeśli wiesz, co robisz :)

      • Też jestem mainem D.Vy ale po co zwiększać jej czas odnowienia matrycy skoro i tak trzeba czekać długo na jej regenerację jak się ją zużyje całą

        • Może dlatego że matrix jest bardzo silną umiejętnością która całkowicie potrafi skontrować masę ultów w grze i Blizzard chce by ludzie używali tej umiejętności bardziej rozumnie.

          • Ja z kolei uważam, że Blizzard źle podchodzi do nerfa matrycy. Zamiast zwiększać jej cooldown, to powinni zredukować jej rozmiar. Wielkość matrixa należałoby zmniejszyć o połowę, tak tylko, żeby obejmował pole przed samą D.Vą.

  • Ten nerf armora ma być przeciwko GOATSom? Bo jak tak, to trochę się boję, że Zarya (która tym nerfem nic nie oberwała) pociągnie że sobą Reina…

  • fajnie, naprawili blad z EMP na bombach.. a naprawili ten gdzie sombra hakuje ulta orisy a ten z 💀 nad soba dalej boostuje kolegow?

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ