Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » 1000 punktów różnicy to za dużo, by pozwalać grać ze sobą?
News

1000 punktów różnicy to za dużo, by pozwalać grać ze sobą?

Gracze Overwatch choć w większości doceniają blokadę ról, to mają zdecydowanie duże obawy względem różnicy SR.


Obecnie Blizzard pozwala wejść do drużyny osobom, pomiędzy którymi jest do tysiąca punktów rankingowych różnicy. Oznacza to tyle, że kumpel ze srebra może grać z diamentem.

Według społeczności jest to niezbyt szczęśliwe rozwiązanie.

Za duża różnica?

W internecie pojawiają się głosy, że przy okazji blokady ról należałoby się zastanowić nad maksymalną dopuszczalną różnicą. Gracz o nicku hawknasty13 na reddicie napisał, że trafienie w meczu na DPSa ze srebra przeciwko dwóm postaciom ataku z diamentu praktycznie zawsze skończy się przegraną drużyny ze srebrnym graczem.

Natomiast obecnie wydaje się to być kwestią dyskusyjną. Blizzard przestał się wypowiadać w takich sprawach publicznie, więc nie ma co liczyć na odzew. Być może zostanie to zmienione, być może nie.

Sezon z pełną blokadą ról rusza już 1 września o 02:00, czyli w sumie za kilkanaście godzin.

Co Wy na to?

Tagi

12 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Nie wiem jak to obliczyliście, ale mi w żadnym wypadku nie może wyjść, że silver mógłby grać z diamentem w ekipie. Skoro najwyższe srebro to 1999, a najniższy diament to 3000, to różnica wynosi 1001. Jedyna możliwa wersja to gdy panu z wyższej rangi się trochę spadnie i jedyne co mu zostanie po diamencie to ładny znaczek.

    • Przypuszczam, że ci diamentowi gracze już dawno swoją rangą zbliżają się do srebra tylko ich duma nie pozwala im się z tym pogodzić i gadają głupoty o tym że przydziela im słabszych sojuszników i mocniejszych przeciwników.

    • Oprócz ładnego znaczka także 1000 punktów rankingowych do 31 złotej broni 😞.
      Gram już rok i mam 2500 puntów i zero złotych broni.

    • Znaczek diamentu nie spada od razu. Gracz jaki spadł z diamentu zachowuje swój znaczek przez jeszcze kilka gier, jeśli nadal przegrywa, to dopiero wtedy znaczek zmienia mu się na adekwatny do obecnej rangi. Dlatego ludzie mogą źle to interpretować, to, że mając silvera grasz przeciwko gościowi co ma znaczek diamentu, nie znaczy, że on ma rangę 3000+ po prostu koleś nie dawno spadł z przedziału 3k i ma w okolicach diamentu. Mówicie tutaj tak jakbyście nie wiedzieli jak funkcjonują obecnie rangi w Overwatch.

      • Wiem o tym, o to chodziło z ładnym znaczkiem, który zostaje po diamencie.
        Jeśli dana osoba spadnie z diamenta, może grać z wysokimi silverami, jednak wtedy nie jest już diamentem, tylko wysoką platyną.

  • Zastanawia mnie jak osoby piszące artykuły na overwatch pl ukończyły szkołę podstawową jeżeli 3000 – 1999 < 1000. Nie wspomnę już o umiejętności (a raczej jej braku) tłumaczenia angielskich wypowiedzi na język polski. Jeżeli jednak chodzi o temat artykułu to ile wy byście chcieli żeby gracze natarcia czekali w kolejkach? sześć godzin. Zwiększając wymagania systemu dobierających graczy będziemy musieli jeszcze dłużej czekać na mecz. Podsumowując pomysł jest tak bez sensowny, że aż zmarnowałem czas na pisanie tego komentarza.

  • Dosłownie wczoraj miałam mecz gdzie w mojej drużynie było srebro i 5 goldów a w drużynie przeciwnej diament, 2 platyny i 3 goldy. Oczywiście nie mieliśmy za bardzo szansy nawet wyjść z respa… To był totalnie nie sprawiedliwy mecz bo gdzie nasz silver dps może się równać z diamentowym mccreem? 😐

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ