Strona główna » News » 5 największych buffów w historii Overwatcha
News

5 największych buffów w historii Overwatcha

Przy współpracy z @OverwatchCurios

Prezentujemy pięć największych buffów w historii Overwatcha, które miały kolosalne znaczenie dla gry. 


Wieprzu

Wieprzu jest obecnie dosłownie wszędzie i trudno się dziwić. Duża ilość życia, bardzo duże obrażenia i możliwość leczenia się sprawiają, że jest to idealna maszyna do zabijania. Jednym hakiem jest w stanie zmienić grę. Kiedyś jednak sytuacja wyglądała zupełnie inaczej.

Podczas bety Overwatcha, zabijanie przeciwników Wieprzem wymagało ogromnego wysiłku. Wszystko przez to, że przyciągając wrogich bohaterów za pomocą haka, kończyło się to w większości przypadków po prostu ich ucieczką. Rozwiązaniem tego problemu okazało się wydłużenie czasu unieruchomienia po przyciągnięciu.


Łaska

Łaska podczas bety miała kilka problemów. Jednym z nich było zatrzymywanie się na dosłownie każdej przeszkodzie podczas używania umiejętności „Anioł Stróż”. Blizzard zmienił tę umiejętność w taki sposób, by bohaterka mogła częściowo przenikać przez obiekty. Dodano także możliwość anulowania lotu, zmniejszono czas odnowienia oraz wydłużono zasięg.

Zmieniono także sam blaster, który obecnie przeładowuje się nawet, gdy go nie używamy.


D.Va

D.Va jest jedną z postaci, u których zmiany miały kolosalne znaczenie. Mowa tutaj przede wszystkim o tarczy. Blizzard zmienił umiejętność z normalnym cooldownem na taką, która posiada własną energię a sam czas odnowienia wynosi sekundę, zamiast tak jak poprzedni – 10 sekund.

Samozniszczenie również zostało zmienione. Zdecydowanie zmniejszono czas, po których mech wybucha oraz sprawiono, że sama eksplozja nie zabija D.Vy.


Zenyatta

Jeden z największych buffów w historii Overwatcha. Zdecydowanie jest to bohater, którego bardzo wyraźnie wzmocniono. Kiedyś był maszyną do leczenia z miarę w porządku obrażeniami, jednak bardzo łatwo było go skontrować. Pamiętajmy, że miał tylko 50 HP + 100 HP tarczy. Wystarczyło wziąć Trupią Wdowę, nie trzeba było nawet celować w głowę, by zabijać Zenyattę jednym strzałem.

Blizzard w pierwszej kolejności zwiększył ilość życia o 50 punktów tarczy. Zmniejszono także czas podróży kuli harmonii oraz rozdarcia. Zmiany dotknęły również umiejętności specjalnej, dodano zdecydowanie mobilności i oraz zwiększono leczenie.


Symmetra

Ostatnia na liście jest Symmetra. Nie mogło jej tutaj zabraknąć. Przeszła kompletny rework i w efekcie została przywrócona do gry.

Polub nas na Facebooku i dołącz do naszej grupy!
  • Michas0220

    Anulowanie lotu łaski jest najwspanialszą rzeczą. Korzystam z tego non-stop.
    ______
    Pozdro!

    • Luc78

      Ja swoim życiem mało się przejmuję. Lecę do wszystkich niezależnie od sytuacji.

      • Oho, widzę ktoś z podobnym tokiem myślenia ;-)

      • Fred Polonowski

        Nawet za yolo Reinhardtem charge-ujacym solo w grupe przeciwnikow po tym jak sie mu skonczy tarcza? :P

        • Luc78

          Niech wtedy zginie, skazał się na pewną śmierć. Wskrzesiłbym go tylko, jeżeli miałbym ulta i byłbym obok duszy z resztą drużyny. Sam nie poszedłbym po niego. ;p
          Po co mam ginąć jak mnie drużyna potrzebuje? :V

  • Flesh717273

    No Łaska była słaba jesli chodzi o jej lot

  • Luc78

    U Łaski jeszcze jedno się zmieniło. Poprzednio wskrzeszenie wymagało u niej stanie w miejscu i uniemożliwiało poruszanie się w czasie jego użycia. Powodowało to, że Łaska była zbyt łatwa do zabicia. Obecnie może ona korzystać z ulta w pełnej mobilności.

  • Dodladden

    Nie wiem czy to prawda ,ale jak przeglądałem moje pierwsze filmiki (pierwszy ok tydzień po premierze gry) to zauważyłem ,że Smugą wtedy zadawałem o wiele większe obrażenia niż aktualnie ,a o żadnych nerfach Smugi nie dano mi było usłyszeć.

  • Bumbox

    Ej co dopiero teraz sie dowiaduje ze mozna anulowac lot na mercy xD Ile razy ja przez to przez przypadek padalam ktos powie jak to zrobic?

    • Marcin Kosman

      Klikasz jeszcze raz shifta : D

  • Jasiek

    Ja tam Symmetrę lubiłem od 20 poziomu 😀.

  • FarąGram

    Dva – zminiono czas po ktorych. Nie powinno byc po ktorym?

  • Saphirja

    Jako main Mercy jestem zdecydowanie zadowolona ze zmian w jej „locie”. <3
    PS
    Błąd w ostatnim zdaniu dot. Zenyatty: "Zmiany dotknęły również umiejętności specjalnej, dodano zdecydowanie mobilności i oraz zwiększono leczenie."
    "[…] i oraz […]" Jedno z dwóch. :P Zdecydujta.

  • Kartonowy Dachowiec

    A gdzie buff Any, który spowodował tę nudną jak cholera Tank metę? No bo w końcu macie na obrazku tytul „Buffy, które zmieniły Overwatcha”.

  • poison82

    Zenek faktycznie podskoczył od buffa, teraz w community większy strach przed nim niż przed niektórymi tankami :P
    Jako main D.vy cieszę się, że zdjęli możliwość śmierci od samozniszczenia, ułatwia grę tą postacią zwłaszcza nowicjuszom.

  • mrgee

    A czy o tej współpracy został poinformowany OverwatchCurios ?

    • Maciek Daszkiewicz

      Nawet jak nie zostali poinformowani to dobrze im tak zabrali filmik mniejszemu youtuberowi więcej info o tym tu https://m.youtube.com/watch?v=1lLbboB6sIU

      • mrgee

        Co nie zmienia faktu, że należy zapytać czy można wykorzystać materiał, szczególnie, że napisali o współpracy (która pewnie polega na plagiacie).

  • Damian Bauer

    Ja tam nie marudze tylko korzystam z tego co daja :) ale jeden blad jaki wykrylem w łasce może nie blad ale utrudnienie gdzie lecze kogoś i nagle dostaje obrażenia od biegam i naciskam by mi podleciala do typka dalej w celu ucieczki i trach wraca mi do typa ktorego leczylem wcześniej i padam :/

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...