8vs8, a może 4vs4, czyli o czym myślał Blizzard
Co by było, gdyby Overwatch nie było 6vs6 a 8vs8? Blizzard testował różne warianty.Początkowo w Overwatchu miały toczyć się walki w ośmioosobowych zespołach. Ten pomysł ostatecznie nie przeszedł, dlaczego? Okazuje się, że szesnaście osób na jednej mapie to zdecydowanie za dużo. Sami testerzy przyznali, że często przy takim zamieszaniu ginęli, nie bardzo wiedząc jak i od czego tak naprawdę. Blizzard sprawdzał również 4vs4, ale tutaj z kolei każdy błąd miał ogromne konsekwencje. Zabicie jednego członka drużyny w większości przypadków decydowało o ostatecznym wyniku meczu. Ostatecznie zdecydowano się na 6vs6 i wygląda na to, że był to optymalny wybór. Na forum pojawiła się także informacja o tym, że obecnie w salonie gier, największą popularnością cieszy się 3vs3. Dlaczego te informacje są istotne? Wiele razy widziałem w komentarzach dyskusje odnośnie liczby graczy. Po wypowiedziach Blizzarda można stwierdzić, że prawdopodobnie nie doczekamy się trybów ani 8vs8, ani 4vs4. Przynajmniej nie na obecnie przygotowanych mapach.








