Overwatch Polska

Aktualizacja Overwatch 02.09.2016 - Sezon 2 wystartował!

Sezon 2 wraz z innymi nowościami w grze wystartował! Twórcy zapowiadali rozpoczęcie sezonu 6 września ale stało się to nieco wcześniej. W grze dostępna jest już nowa mapa Eichenwald wraz z nowymi skórkami Reinhardta oraz nowymi emotkami! Aktualizacja została oznaczona numerem 1.3 i waży nieco ponad 900MB. W skrócie:
  • Sezon 2 wystartował!
    • Zmiany w ocenie umiejętności
    • Dodano tiery rankingowe
  • Dodano mapę Eichenwald
    • Dostępna jest rozróba, na której możemy zagrać tylko na nowej mapie
  • Reinhardt otrzymał dwie nowe skórki!
  • Każdy bohater otrzymał dwie nowe emotki
  • Zmiany w balansie bohaterów
    • Drobne osłabienie D.Va
    • Zmiany w Hanzo
    • Wzmocnienie Mei
    • Zmiany McCree
    • Wzmocnienie Łaski
    • Osłabienie Genjiego
    • Osłabienie Lucio
    • Zmiany Wieprza
    • Zmiany skupienia pocisków u Żołnierza: 76
    • Osłabienie Zenyatty
Po raz kolejny przyszedł czas, wystawić na próbę swoje umiejętności gry w Overwatch – dziś rozpoczyna się drugi sezon Rywalizacji! Zanim rozegracie mecze klasyfikacyjne, chcieliśmy zaprezentować wam małe podsumowanie zmian, które weszły w życie w tym sezonie.

ZMIANY W RANGACH UMIEJĘTNOŚCI

Na potrzeby sezonu drugiego nieco inaczej skalibrowaliśmy system rangi umiejętności. Pomiar umiejętności graczy będzie się odbywać na skali od 1 do 5000 (zamiast od 1 do 100). Dzięki takiej rozbudowanej skali gracze będą mogli z dużo większą dokładnością obserwować, jak z meczu na mecz zmienia się ich ranga umiejętności. Ranga umiejętności będzie teraz zanikać w miarę upływu czasu. Gracze o randze powyżej 3000 będą musieli pozostawać aktywni, aby zachować swój status. Jeśli nie będą w stanie ukończyć przynajmniej jednego meczu w Rywalizacji na 7 dni, będą tracić 50 rang umiejętności co 24 godziny. Zanik zatrzyma się w chwili rozegrania pełnego meczu w Rywalizacji, a ranga umiejętności nie może spaść poniżej 3000.

KATEGORIE RANKINGOWE

W sezonie 1 wokół rangi umiejętności toczyły się niemal wszystkie dyskusje dotyczące Rywalizacji. Ponieważ był to jedyny system mierzący względny poziom umiejętności graczy, i ponieważ wartość rangi umiejętności zmieniała się przez cały czas trwania sezonu, wahanie się tego wskaźnika mogło być frustrujące dla wielu osób. Nie chcieliśmy, by rywalizujący gracze skupiali się wyłącznie na pojedynczej liczbie, więc w bieżącym sezonie wprowadzamy siedem odrębnych kategorii rankingowych. W zależności od zdobytej rangi umiejętności gracze zostaną podzieleni na siedem grup, przy czym możliwy jest awans do wyższej kategorii, jeśli tylko wykażą się umiejętnościami. Oto omówienie tych kategorii: Ssn02-SkillRating_OW.png Każda z kategorii rankingowych posiada własną ikonę, która będzie wyświetlana obok nazwy gracza, więc będziecie w stanie na pierwszy rzut oka ocenić, z kim macie do czynienia. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych kategorii, progów punktowych i wymaganych rang umiejętności można uzyskać po kliknięciu przycisku „Informacje” poniżej przycisku Rywalizacji. Ssn02-InformationButton-Animated_OW_JP.gif W przypadku większości kategorii gracze nie mogą spaść niżej w czasie trwania sezonu, jeśli awansowali już do wyższej kategorii (nawet gdyby ich ranga umiejętności spadła poniżej wymaganego poziomu). Jednak gracze w kategoriach mistrzowskiej oraz arcymistrzowskiej muszą zachowywać minimalną wymaganą rangę umiejętności, aby utrzymać się w swojej kategorii.

OGRANICZENIA DOTYCZĄCE EKIP

W celu zachowania warunków fair play na wszystkich poziomach umiejętności wprowadzamy w Rywalizacji ograniczenia dotyczące tworzenia ekip. W większości kategorii gracze nie będą mogli dołączyć do jednej ekipy, jeśli różnica w ich rangach umiejętności przekracza 1000. W przypadku kategorii mistrzowskiej i arcymistrzowskiej ta różnica musi wynosić mniej niż 500. Gracze w kategorii diamentowej i powyżej nie mogą tworzyć ekip z graczami, którzy rozgrywają swoje mecze klasyfikacyjne.

TRYBY GRY

W tym sezonie usunęliśmy decydujące starcie oraz wprowadziliśmy na mapach typu Szturm/Eskorta oraz Eskorta ulepszoną wersję systemu banku czasu, z którego korzystaliśmy dotychczas na mapach typu Szturm. Dla niezorientowanych nakreślimy pokrótce działanie tego systemu. Przez cały mecz gra śledzi, ile czasu zostało na zegarze każdej z drużyn. Kiedy mecz w Rywalizacji zakończy się remisem po tym, jak obie drużyny rozegrają po jednej rundzie w ataku i w obronie, zostanie rozegrana kolejna rotacja ataku/obrony z wykorzystaniem systemu banku czasu. Ilość czasu, jaką otrzyma każda z drużyn w swojej drugiej rundzie, zależy od tego, ile zostało go na zegarze pod koniec poprzedniej rundy. Na początku drugiej rundy gra wyrówna do 60 sek. pozostały czas dla drużyn, którym zostało go mniej. Równowartość tego wyrównania zostanie również doliczona do zegara przeciwników. Na mapach typu Szturm oraz Szturm/Eskorta istnieje możliwość zakończenia meczu remisem w przypadku, gdy obie drużyny idą łeb w łeb w chwili upłynięcia czasu na zegarze. Ogólnemu skróceniu o około 60 sek. uległa długość rund w meczach w Rywalizacji. Oznacza to, że w drugim sezonie gracze będą mieli mniej czasu na przechwytywanie punktów oraz eskortowanie ładunków. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej o tym systemie, zajrzyjcie na nasze fora.

PUNKTY RYWALIZACJI

Zaktualizowaliśmy również system punktów rywalizacji. W sezonie drugim gracze otrzymają 10 pkt. za wygraną w meczu. Koszt złotych wersji broni ulega również pomnożeniu przez 10, co oznacza, że złote wersje będą teraz kosztować 3000 pkt. rywalizacji (zamiast 300). Zmiana ta umożliwia nam nagradzanie graczy w Rywalizacji, nawet jeśli mecz kończy się remisem. Wprowadzamy również ograniczenie liczby punktów rywalizacji, które można zachować. Po przekroczeniu limitu 6000 pkt. gracz nie będzie już gromadzić punktów za wygraną w meczu. Otrzyma jednak na tej podstawie nagrody na zakończenie sezonu. Ssn02-CompPoints_OW.png

LISTA 500 NAJLEPSZYCH

Niewielkie zmiany pojawiły się również w systemie listy top 500 najlepszych graczy. W sezonie drugim gracze będą musieli wygrać co najmniej 50 meczów, aby znaleźć się na liście. Ponadto, aby zachować swoją pozycję, będą musieli pozostawać aktywni przez cały sezon. Wszyscy gracze, którzy nie rozegrają meczu w Rywalizacji co najmniej raz na siedem dni, zostaną automatycznie usunięci z listy 500 najlepszych.

GRACZE OPUSZCZAJĄCY MECZE

W puli najważniejszych opinii i sugestii, jakie zebraliśmy w sezonie pierwszym, są te dotyczące opuszczania meczów Rywalizacji. Chcemy aktywnie zniechęcać graczy do opuszczania meczów i zastanawiamy się nad możliwymi zmianami w systemie kar nakładanych na takich zawodników w ramach Rywalizacji. Niedawno wprowadziliśmy dziesięciominutową karę dla graczy, którzy opuszczają trwający mecz. Począwszy od sezonu drugiego tacy gracze będą musieli ukończyć pewną liczbę meczów do samego końca, zanim kara zostanie cofnięta.

NIECH ROZPOCZNIE SIĘ BITWA

Teraz wiecie już niemal wszystko o najnowszych zmianach w Rywalizacji. Czas wystawić na próbę swoje umiejętności! Sezon drugi trwa w najlepsze na pecetach, zaś gracze z PlayStation 4 i Xbox One staną do walki już w przyszłym tygodniu.   Jeżeli opis zmiany będzie dostępny po polsku, na pewno go tu znajdziecie! [blizzardquote]NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY Rywalizacja – sezon 2. W przygotowaniu do drugiego sezonu wprowadziliśmy znaczne zmiany w Rywalizacji. Najbardziej zauważalną z nich jest dodanie kategorii umiejętności. Mamy nadzieję, że pozwolą one lepiej oddać poziom umiejętności graczy względem siebie. Tryb rywalizacji położy większy nacisk na kategorie umiejętności niż na konkretne rankingi, dlatego kategorie graczy będą lepiej widoczne i wyróżnione w całej grze. Zmieniliśmy również skalę rang umiejętności na 1-5000, aby zapewnić graczom dokładniejsze informacje o tym, w jakim stopniu każdy mecz wpływa na ich rangę. W drugim sezonie usuniemy również decydujące starcie. Zamiast niego, po zakończeniu czasu gry następuje remis – chociaż powinno mieć to miejsce rzadko. Specjalnie wprowadziliśmy kilka zmian w Rywalizacji, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo remisów. Zmodyfikowaliśmy również kary dla opuszczających grę, system top 500 i system punktów rywalizacji. Więcej informacji znajdziecie poniżej. Nowa mapa typu Szturm/Eskorta: Eichenwalde Las zaczął powoli zarastać teren opuszczonej wioski Eichenwalde, ale wojenne blizny nigdy nie znikną. Było to bowiem miejsce kluczowej bitwy kryzysu omnicznego. Generał Balderich von Adler poprowadził grupę krzyżowców do oskrzydlającego ataku na armię omników. Żołnierze Baldericha zdołali przełamać linię sił wroga, co dało niemieckiej armii szansę na wycofanie się, jednak krzyżowcy nie przetrwali bitwy. Sam General Balderich dokonał żywota w wielkiej sali tamtejszego zamku. ZMIANY OGÓLNE Ogólne
  • Teraz Symmetra informuje o liczbie pozostałych ładunków Teleportera podczas komunikowania stanu „naładowania superzdolności”.
  • Teraz Ana, Lúcio, Łaska i Zenyatta informują sojuszników o możliwości uleczenia grupowego podczas komunikowania, że wskazany członek drużyny „potrzebuje leczenia”. Nad postacią gracza pojawi się też znacznik umożliwiający graczom szybsze zlokalizowanie uzdrowiciela.
  • Dodano Torbjörna jako bohatera SI w trybach Trening z SI, Gra przeciw SI oraz Gra dowolna.
  • Teraz można odblokować emotki siadania i śmiechu dla wszystkich bohaterów.
Rywalizacja
  • Teraz ranga umiejętności jest mierzona w skali 1-5000, zamiast poprzedniej 1-100.
  • Kategorie rangi umiejętności
    • Teraz gracze będą przydzielani do kategorii w zależności od rangi umiejętności.
      • Brąz: 1-1499
      • Srebro: 1500-1999
      • Złoto: 2000-2499
      • Platyna: 2500-2999
      • Diament: 3000-3499
      • Mistrz: 3500-3999
      • Arcymistrz: 4000-5000
    • W kategoriach brąz, srebro, złoto, platyna i diament gracz nie będzie degradowany nawet w sytuacji, gdy jego ranga umiejętności spadnie poniżej danego progu.
    • W kategoriach mistrz i arcymistrz będzie mogło dojść do degradacji graczy, których ranga umiejętności spadnie poniżej wartości granicznej.
    • Gracze, którzy osiągną kategorię mistrz i arcymistrz, muszą teraz być sklasyfikowani maksymalnie z różnicą 500 punktów rangi umiejętności od innych członków ekipy.
    • Gracze w kategorii diament i niższych muszą teraz być sklasyfikowani maksymalnie z różnicą 1000 punktów rangi umiejętności od innych członków ekipy.
  • Automatyczny spadek rangi umiejętności
    • Gracze sklasyfikowani w kategoriach diament, mistrz i arcymistrz, będą tracić punkty rangi umiejętności, jeśli nie wezmą udziału w żadnym meczu przez 7 dni.
    • Gracze o randze umiejętności powyżej 3000 (kategoria diament i wyższe) będą tracili 50 punktów co 24 godziny, jednak ich ranga nie może spaść poniżej 3000.
    • Rozegranie choćby jednego meczu spowoduje zatrzymanie zanikania rangi umiejętności.
    • Gracze automatycznie odpadną z listy 500 najlepszych, jeśli nie wezmą udziału w żadnym meczu w Rywalizacji przez 7 dni.
  • Zmiany na mapach
    • Wprowadzono kilka ulepszeń systemu banku czasu na mapach Hanamura, Świątynia Anubisa i Zakłady Volskaya Industries.
    • Wprowadzono system banku czasu na mapach Dorado, Hollywood, King's Row, Numbani, Droga 66 i Posterunek: Gibraltar.
    • Zmniejszono z 5 do 4 minut ilość czasu przyznawaną za zajmowanie celów na mapach Dorado, Hanamura, Hollywood, King's Row, Numbani, Droga 66, Zakłady Volskaya Industries i Posterunek: Gibraltar.
  • Punkty rywalizacji
    • Punkty rywalizacji zachowane po zakończeniu sezonu 1. zostaną pomnożone przez 10. Teraz po wygraniu meczu w Rywalizacji gracze będą otrzymywali 10 punktów rywalizacji (zamiast 1).
    • Teraz gracze będą otrzymywali 3 punkty rywalizacji za remis.
    • Koszt złotych wersji broni również wzrósł dziesięciokrotnie – z 300 do 3000.
    • Wprowadzimy ograniczenie liczby punktów rywalizacji, które można zachować.
      • Gracze, którzy rozpoczną sezon 2 posiadając więcej niż 6000 punktów, nie będą już zyskiwać punktów za rozgrywanie meczów w Rywalizacji.
      • Gracze, którzy osiągną limit punktów, nadal otrzymają nagrody na zakończenie sezonu.
  • Teraz mecze w Rywalizacji, w których obie drużyny zdobyły tyle samo punktów, będą się kończyły remisem, a nie decydującym starciem.
  • Teraz gracze muszą wygrać przynajmniej 50 meczów klasyfikacyjnych, aby dostać się na listę 500 najlepszych.
  • Teraz gracze będą musieli ukończyć więcej meczów, żeby stracić karny status za przedwczesne opuszczenie meczu w Rywalizacji.
ZMIANY BALANSU BOHATERÓW Ogólne
  • Teraz po aktywowaniu superzdolności, która korzysta z paska naładowania, wyczerpie się on szybciej (w ciągu 0,25 sekundy, a nie 1 sekundy).
  • Cofnęliśmy zmianę polegającą na zmniejszeniu wielkości pocisków wystrzeliwanych przez bohaterów.
  • Większość zdolności bohaterów nie będzie już przerywać szybkich ataków wręcz.
  • Teraz superzdolności będą przerywać szybkie ataki wręcz.
Komentarz twórców: Zmiana wielkości wystrzeliwanych pocisków spowodowała zbyt dużo efektów ubocznych, żeby można ją było pozostawić w grze – przynajmniej w obecnej postaci. Nadal będziemy przyglądać się temu aspektowi gry i w miarę potrzeb wprowadzać dodatkowe zmiany. Postanowiliśmy też poprawić interakcję szybkich ataków wręcz ze zdolnościami przeciwników. D.Va
  • Matryca Obronna
    • Po aktywowaniu Matrycy Obronnej zacznie się ona regenerować po 1 sekundzie, a nie 0,5 sekundy jak wcześniej.
Komentarz twórców: Matryca Obronna była zbyt efektywna, kiedy zamiast podtrzymywania dało się ją szybko przełączać. Wprowadzone opóźnienie przed rozpoczęciem jej regeneracji będzie odpowiadało czasowi odnowienia tej zdolności. Hanzo
  • Teraz Hanzo będzie poruszał się o 30% wolniej podczas celowania (poprzednio o 40% wolniej).
  • Zwiększono maksymalną prędkość pocisków o 30%.
  • Zmniejszono wielkość strzał o 33%.
Komentarz twórców: Potencjalnie Hanzo może zadawać dużo obrażeń, jednak utrzymanie celności jego pocisków może wydawać się trudne, nawet podczas walki na średni dystans. Postanowiliśmy więc zwiększyć szybkość jego pocisków, a tym samym jego zasięg skutecznego ostrzału, co ułatwia Hanzo trafianie bez konieczności idealnego przewidywania ruchów przeciwnika. Ze względu na zmianę szybkości pocisków zmniejszyliśmy rozmiar jego strzał, więc teraz trafienia będzie wymagało nieco większej celności. Mei
  • Zamieć
    • Pocisk przebija teraz bariery.
    • Zwiększono promień działania z 8 do 10 metrów.
Komentarz twórców: Mei ma ciekawy zestaw zdolności, jednak jej superzdolność często sprawiała wrażenie, że zbyt trudno użyć jej skutecznie. W związku z tym, w porównaniu z wieloma innymi superzdolnościami wydawała się słabsza. Efekt zamrażania już od jakiegoś czasu przebijał bariery, jednak pocisk nadal był blokowany przez nie. Teraz możliwe jest trafienie nim dokładnie w zamierzone miejsce, więc łatwiej będzie wykorzystać pełne pole rażenia tej superzdolności. McCree
  • Przycelowanie
    • Teraz pasek naładowania wyczerpuje się w ciągu 0,25 sekundy (zamiast wyświetlać 50% poziomu wskaźnika przy aktywacji i 0% po potwierdzeniu użycia superzdolności).
Komentarz twórców: Jeśli komuś udało się uniknąć superzdolności McCree lub ją przerwać, często odnawiała się bardzo szybko, ponieważ zużywała tylko połowę ładunku. Teraz będzie działać tak samo jak wszystkie inne superzdolności posiadające czas działania. Łaska
  • Kaduceusz
    • Wiązka Lecząca
    • Zwiększono wartość efektu leczenia na sekundę o 20%.
  • Wskrzeszenie
    • Wskrzeszeni sojusznicy będą mogli dołączyć do akcji po 2,25 sek. (zamiast 3 sekund).
Komentarz twórców: Teraz Wskrzeszenie umożliwia członkom drużyny szybszy powrót do walki, co powinno ułatwić Łasce przeżycie po aktywowaniu jej superzdolności. Zwiększyliśmy również skuteczność leczenia przez Łaskę, aby podkreślić jej główną rolę efektywnej uzdrowicielki pojedynczych bohaterów. Genji
  • Podwójny skok nie będzie już się już resetować podczas wspinania się na mury.
  • Szybkie Cięcie
    • Teraz nie będzie już zadawać obrażeń pułapkom takim jak Jadowita Mina Trupiej Wdowy lub Potrzask Złomiarza.
    • Teraz nie będzie już omijać Potrzasku Złomiarza.
    • Teraz nie będzie już przerywać szybkich ataków wręcz.
  • Smoczy Miecz
    • Skrócono czas działania superzdolności Genjiego z 8 sek. do 6 sek.
Komentarz twórców: Genji stał się bohaterem, którego trochę za trudno przyszpilić ogniem, więc wprowadziliśmy zmiany, które zrównoważą jego prędkość. Szybkie Cięcie nie będzie już przerywać odzyskiwania równowagi po szybkim ataku wręcz, więc gracze nie będą już mogli wyprowadzić dodatkowego ataku wręcz przed ponownym użyciem Szybkiego Cięcia. Poza tym, czas działania Smoczego Miecza często wydawał się tak długi, że często ta superzdolność wydawała się zbyt trudna do skontrowania. Lúcio
  • Potencjometr
    • Zmniejszono premię do szybkości ruchu o 30% (wcześniej zdolność ta przyśpieszała o 100%, a teraz o 70%).
Komentarz twórców: Dzięki zwiększeniu szybkości Lúcia stał się on niemal obowiązkowy w każdym zestawieniu. Wieprzu
  • Hak na Łańcuchu
    • Cel złapany na hak będzie wracał w miejsce, gdzie został nim trafiony, jeśli w momencie rozpoczęcia ściągania nie znajduje się w polu widzenia Wieprza.
Komentarz twórców: Ta zmiana oznacza, że cele złapane na hak rzadziej będą się prześlizgiwać wzdłuż ścian, co często kończyło się wylądowaniem w jakimś dziwnym miejscu po ściągnięciu. Żołnierz-76
  • Ciężki Karabin Pulsacyjny
    • Teraz rozrzut pocisków będzie wzrastał dużo szybciej podczas ostrzału ogniem ciągłym.
    • Znacznie przyśpieszono zmniejszanie rozrzutu pocisków po przerwaniu ostrzału.
Komentarz twórców: Te zmiany spowodują, że strzelanie krótkimi seriami będzie ułatwiało celne ataki. Zwiększy się też skuteczność Żołnierza-76 na większy dystans. Zenyatta
  • Kula Rozdarcia
    • Teraz cel trafiony Kulą Rozdarcia będzie otrzymywał obrażenia wzmocnione o 30% zamiast 50%.
  • Kula Zniszczenia
    • Zwiększono obrażenia z 40 do 46 pkt.
Komentarz twórców: Od ostatniej aktualizacji Zenyatta sprawia o wiele lepsze wrażenie, jednak wysoka efektywność Kuli Rozdarcia sprawiła, że bohater ten stał się niemal niezbędny w drużynie. Wprowadzone zmiany nieco ją zmniejszają, za to zwiększyliśmy potencjalne obrażenia tej zdolności. Ostatecznie po wprowadzeniu zmian powinien zadawać mniej więcej tyle samo obrażeń. ZMIANY BALANSU MAP Posterunek: Gibraltar
  • Usunięto pierwszy punkt kontrolny na mapie Posterunek: Gibraltar.
Komentarz twórców: Zmiany balansu wprowadzone w poprzednich aktualizacjach spowodowały, że dodatkowy punkt kontrolny na mapie Posterunek: Gibraltar nie jest już potrzebny. USPRAWNIENIA W INTERFEJSIE UŻYTKOWNIKA Ogólne
  • Dodano nową opcję „Paski zdrowia sojuszników” (Opcje > Sterowanie).
  • Dodano menu kontekstowe na ekranie wyboru bohatera, dzięki czemu można zgłaszać innych graczy lub tworzyć ekipy z innymi graczami.
  • Teraz interfejs użytkownika zmienia kolor na fioletowy podczas oczekiwania w kolejce w Rywalizacji.
  • Wprowadzono kilka drobnych zmian czcionek w interfejsie użytkownika w trybie obserwatora.
POPRAWKI BŁĘDÓW Ogólne
  • Naprawiono błąd, który pozwalał, aby wskaźnik udziału w zabójstwach wynosił ponad 100%.
  • Naprawiono błąd w ustawieniach gier dowolnych, który nie pozwalał, aby modyfikator czasu odnowienia wpływał na zdolności Any.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie nieprawidłowej liczby punktów doświadczenia po ukończeniu gry dowolnej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bohaterowie ginęli podczas pierwszego pojawienia się w punkcie startowym, jeżeli użyto jednocześnie modyfikatorów zdrowia i obrażeń.
SI
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że Bastion sterowany przez SI zacinał się i nieustannie leczył się w miejscu odrodzenia.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Torbjörnowi stawianie wieżyczki w prawidłowych miejscach.
Bohaterowie
  • Teraz, kiedy Ana strzela do barier, osłon oraz pancerzy, są już odtwarzane prawidłowe efekty dźwiękowe.
  • Teraz luneta Any będzie prawidłowo wyświetlać wszystkie niestandardowe celowniki.
  • D.Va nie informuje już o stanie ładowania Samozniszczenia, kiedy trwa ładowanie superzdolności Wezwanie Mecha.
  • Dopalacze D.Vy nie będą już automatycznie przerywane po ich aktywacji w czasie używania ataku podstawowego.
  • Stan naładowania superzdolności D.Vy nie będzie już spadał do 0%, jeśli D.Va zginie od upadku podczas pilotowania mecha.
  • Teraz, kiedy Hanzo korzysta ze skórek Okami i Samotny Wilk, będzie poprawnie odtwarzana kwestia do odblokowania „Duchowy smok”.
  • Naprawiono różne błędy emotek i prezentacji zagrań Złomiarza.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Złomiarzowi uzupełnianie amunicji po wskrzeszeniu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Ściana Lodu Mei przesuwała ją na bok, kiedy bohaterka postawiła ją pod swoimi stopami.
  • Naprawiono błąd, który nie pozwalał na zniszczenie Ściany Lodu Mei przez przemieszczający się ładunek.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pojawianie się Ściany Lodu Mei we wskazanym miejscu.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał Żniwiarzowi na uzyskanie dostępu do niezamierzonych przez projektantów miejsc za pomocą zdolności Krok w Cień.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że osłona Reinhardta drżała podczas obracania się z perspektywy trzeciej osoby.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe wyświetlanie łańcucha Wieprza w niektórych sytuacjach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że łańcuch Wieprza pozostawał rozciągnięty, jeśli jego cel opuścił mecz przez rozłączenie.
  • Naprawiono kilka błędów emotek i prezentacji zagrań Symmetry.
  • Szal skórki Odrzutowej Smugi nie jest już sztywny w prezentacji „Gotowi do startu”.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozpoczęcie dogrywki, kiedy Zenyatta korzystał ze zdolności Transendencja.
  • Nazwy skórek Smugi Sprinterki i Lekkoatletki są już wyświetlane prawidłowo.
  • Zdolności i ataki Any aktywują już funkcję wibracji kontrolera.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał renderowanie łusek pocisków w prezentacji „Grad Kul” Bastiona.
  • Alternatywny tryb ataku Rozjemcy McCree aktywuje już funkcję wibracji kontrolera dla wszystkich sześciu strzałów.
Mapy
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Genji i Hanzo nie mogli prawidłowo wspinać się na jedną ze skrzyń na mapie Posterunek: Gibraltar.
  • Naprawiono kilka błędów, które umożliwiały Żniwiarzowi dotarcie w niezamierzone miejsca na mapie Posterunek: Gibraltar.
Interfejs użytkownika
      Komunikaty o graczach opuszczających mecz w Rywalizacji nie będą już się nakładały na elementy interfejsu na górze ekranu.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyskakiwanie sztandaru na zakończenie sezonu podczas meczu.
  • Naprawiono błąd, który nie pozwalał na alfabetyczne sortowanie listy bohaterów w ustawieniach gry dowolnej.
  • Opcja obserwatora będzie teraz niedostępna (a przycisk nieaktywny), kiedy wszystkie miejsca dla obserwatorów w poczekalni gry dowolnej zostaną zapełnione.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że statystyki wyświetlane w grze wychodziły poza ekran, gdy gra działała z proporcjami obrazu 16:10.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał funkcjonowanie komunikatów o jakości połączenia.
  • Naprawiono błąd w menu głównym, który powodował, że tło na mapie Hollywood jest jaśniejsze niż zamierzone.
  • Naprawiono błąd na stronie informacji o bohaterze, który czasami powodował, że część danych wychodziła poza ekran.
[/blizzardquote]

Najnowsze

Odbierz darmowego skina do Mei z Overwatch

Odbierz darmowego skina do Mei z Overwatch

2025-02-26 15:14:30

Sezon 15 przyniósł ogromne zmiany. Powrót lootboxów sprawił, że wielu weteranów gry raz jeszcze postanowiło powrócić. Jednym z powodów jest możliwość odebrania tego skina.

Overwatch 2 przywraca lootboxy

Overwatch 2 przywraca lootboxy

2025-02-12 19:50:28

Lootboxy, czyli po prostu skrzynki z łupami powracają do Overwatcha jako część aktualizacji, jaka wprowadzi do gry sezon 15.