Aktualizacja Overwatch 10.12.2019 przynosi ogromne zmiany balansu i nowości w grze
Dzisiaj oprócz wydarzenia sezonowego, na główne serwery Overwatch wszedł również patch z masą zmian balansu.
Dzisiejszego dnia społeczność Overwatch może mówić o dwóch daniach głównych. Jedną jest nowy event, drugą natomiast duża aktualizacja balansu. Oprócz balansu, Blizzard udostępnia również nowe funkcje, które powinny uprzyjemnić oczekiwanie na grę.
Nowa funkcja: W poczelani
Wraz z bieżącą aktualizacją usuwamy aktualny format „Potyczki” jako funkcji umożliwiającej toczenie niezobowiązujących walk w oczekiwaniu na początek meczu. Zastępuje ją nowa opcja „W poczekalni”. Gracze oczekujący w kolejce będą teraz mogli wybrać, czy chcą dołączyć do jednego z następujących trybów gry:- Obszar treningowy – teraz dostępny dla grup
- Potyczka – toczcie niezobowiązujące bitwy z innymi graczami bez śledzenia wyników
- Deathmatch – zmagajcie się o jak najwyższe miejsce na tablicy wyników
- Gra dowolna – wybierzcie grę dowolną z przeglądarki lub stwórzcie własny tryb gry
- Uwaga: gra dowolna będzie musiała posiadać dostępne nowe ustawienie „Allow players who are matchmaking”, aby można ją było wybrać.
Zmiany Warsztatu
- Gry dowolne – tryb obszaru treningowego
- Nowe wartości w Warsztacie
- Tryb gry
- Bieżący tryb gry
- Nowe ustawienia Warsztatu
- Opcja „Allow players who are matchmaking": umożliwia graczom oczekującym na start meczu udział w utworzonej grze dowolnej.
Aktualizacje bohaterów
Ogólne- Zwiększono redukcję obrażeń pancerza z 3 do 5.
- Zwiększono podstawowy pancerz z 200 do 250.
- Zmniejszono ograniczenie szybkości ruchu z 30% do 20%.
- Zmniejszono zdrowie z 900 do 600 pkt.
- Skrócono czas odnowienia z 10 do 8 sek.
- Zmniejszono zdrowie z 1500 do 900 pkt.
- Zmniejszono tempo regeneracji zdrowia Bariery ze 150 do 120 pkt. na sekundę.
- Skrócono czas odnowienia z 13 do 10 sek.
- Zwiększono stosunek przyrostu pancerza do obrażeń z 40% do 60%.
- Zmniejszono zdrowie z 2000 do 1600 pkt.
- Zmniejszono ograniczenie szybkości ruchu z 50% do 25%.
- Zwiększono odporność na odrzucenie z 30% do 50%.
- Zmniejszono skuteczność leczenia z 4 do 3,25 (z 80 do 65 pkt. na sekundę).
- Skrócono czas odnowienia z 2 do 1,5 sek.
- Wydłużono czas odnowienia z 10 do 12 sek.
- Skrócono czas odnowienia z 12 do 10 sek.
- Zwiększono liczbę pocisków z 24 do 30.
- Zwiększono promień eksplozji z 2 do 2,5 metra.
- Zmniejszono koszt z 25 do 20 pocisków.
Poprawki błędow
Ogólne- Tryb rozróżniania barw – Naprawiono błąd, który powodował, że modele objęte działaniem infrawizji były wyblakłe, jeśli został wybrany kolor inny niż czerwony.
- Warsztat – Naprawiono błąd, który powodował, że nazwy map i rozwijane menu były nieprawidłowo wyświetlane.
- Warsztat – Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wykrycie D.Vy przez funkcję „Player Died”.
- Gry dowolne – zmieniono nazwę trybu Szturm/Eskorta na Hybryda
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że bohaterowie dysponujący regeneracją zdrowia lub osłon nie otrzymywali pełnych obrażeń, kiedy dysponowali pełnym zdrowiem.
- Różne zdolności bohaterów (np. Wieżyczki Symmetry, Hak Wieprza, Akrecja Sigmy, Stać! Orisy itp.) będą teraz respektować siatki kolizji automatów i innych tego typu dekoracji.
- Naprawiono błąd, który powodował, że opcja „Precyzyjne dane wejściowe myszy” wywoływała niespójne działanie kucania.
- Czarny Las (1 na 1) – Naprawiono błąd, który umożliwiał Żniwiarzowi wykonanie Kroku w Cień przez możliwe do zniszczenia drzwi.
- Domyślny okrąg jest teraz ukryty podczas korzystania z zaawansowanych ustawień wskaźnika celownika.
- Naprawiono błąd, który czasem uniemożliwiał odtwarzanie efektu dźwiękowego zdolności Podbródkowy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Fala Sejsmiczna mogła lądować na głowie przeciwnika podczas gry w trybach FFA (każdy na każdego).
- Naprawiono błąd, który powodował, że granaty Złomiarza nie wybuchały, jeśli staczały się powoli po stromych pochyłościach.
- Orisa
- Naprawiono błąd, który powodował, że pocisk zdolności Stać! mógł w perspektywie trzecioosobowej być wyświetlany jako przenikający przez podłoże.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zadawanie obrażeń wieżyczkom i barierom przez hak Wieprza.
- Wyłączenie opcji „Zbliżenie (Wł./Wył.)” dla Trupiej Wdowy podczas korzystania ze zbliżenia nie powoduje już zablokowania widoku przybliżonego.








