Baptiste już dzisiaj wejdzie na serwery, razem z dużymi zmianami bohaterów!
Doczekaliśmy się tego dnia, w którym nowy postać wejdzie na normalne serwery!
Już dzisiaj w godzinach wieczornych na serwery wejdzie nowa aktualizacja, zawierająca nie tylko nowego bohatera, ale także masę zmian balansu. Większość aktualizacji prawdopodobnie macie już na swoich komputerach. Kilka dni temu Battle.net zaczął graczom pobierać dodatkową zawartość w tle. Teraz zapewne dostaniemy dodatkowe, ale już nie takie duże pliki do ściągnięcia.
Nowy bohater - Baptiste
Najważniejszą zmianą będzie oczywiście wejście Baptiste. O bohaterze wiadomo już w zasadzie wszystko. Poznaliśmy jego skórki (KLIK), historię i opis umiejętności, a także mieliśmy okazję pograć nim na PST. Teraz pora na większe testowanie na ogólnym serwerze.Zmiany ogólne
Oprócz nowego bohatera, zmian doczekają się także niektóre mechaniki w grze, jak:- Pancerz
- Odrzucenie
- Dźwięk
- Zmniejszono o 20% obrażenia zadawane pancerzom przez promienie/wiązki.
- Efekty obrażeń z upływem czasu nie są już osłabiane przez pancerz.
- Projektor Fotonowy: Prędkość ładowania broni zwiększona o 20%
- Zwiększenie obrażeń ma teraz zastosowanie, kiedy pocisk zostaje wystrzelony, a nie kiedy trafia cel.
- Zwiększono spójność odległości, na jakie następuje odrzucenie.
- Bohaterowie, którzy lecą, mogą zostać odrzuceni i spowolnieni.
- Teraz, kiedy wasze obrażenia są wzmocnione i traficie cel, odtwarzany jest nowy dźwięk.
- Teraz, kiedy traficie cel, ale nie zadacie obrażeń, odtwarzany jest nowy dźwięk.
Zmiany postaci
Aktualizacja wprowadzi także mnóstwo zmian bohaterów. Ana- Nanowzmocnienie
- Zmniejszono skuteczność leczenia z 300 do 250 punktów.
- Podbródkowy
- Skrócono czas odnowienia z 7 do 6 sekund.
- Fala Sejsmiczna
- Skrócono czas odnowienia z 7 do 6 sekund.
- Strzała Soniczna
- Zwiększono promień wykrywania z 7 do 9 metrów.
- Wzmacniacz
- Użycie Fali Dźwiękowej liczy się teraz jako asysta ofensywna.
- Przenikanie (Efekt szybkości): Efekty zmniejszone z 30% do 20%
- Potencjometr: Efekty muzyki prędkości zmniejszone z 70% do 50%
- Jazda po ścianach: Prędkość pasywnej umiejętności podczas jeżdżenia po ścianach zwiększona z 20% do 40%
- Szybkostrzelny Rozjemca
- Zmniejszono zadawane obrażenia z 55 do 50 punktów.
- Przycelowanie
- Zwiększono obrażenia na sekundę zadawane po namierzeniu celów przez 2,5 sekundy z 275 do 550 punktów.
- Bonusowe obrażenia z aktualizacji 1.34 rozpoczną się teraz po 1.5 sekundy, zamiast po 2.5 sekundy
- Miotacz Endotermiczny
- Zwiększono obrażenia od podstawowego tryb ataku z 2,25 do 2,75 punktu obrażeń (z 45 do 55 na sekundę).
- Ściana Lodu
- Zmniejszono wytrzymałość z 500 do 400 punktów.
- Biotyczny Chwyt
- Wydłużono czas leczenia z upływem czasu z 3 do 4 sekund.
- Zwiększono łączną wartość leczenia z 50 do 65 punktów.
- Miotacz Fuzyjny
- Zmniejszono karę do szybkości ruchu podczas strzelania z 50% do 30%.
- Wyrzutnia Rakiet
- Zwiększono minimalne obrażenia od eksplozji z 16,25 do 20 punktów.
- Karabin Pulsacyjny
- Zwiększono zadawane obrażenia z 19 do 20 punktów.
- Sprint
- Skrócono opóźnienie między kolejnymi strzałami po użyciu Sprintu z 0,5 sek. do 0,3 sekundy.
- Wizjer Taktyczny
- Może obierać za cel Mord-Oponę i Pole Nieśmiertelności.
- Hakowanie
- Czas odnowienia zostaje skrócony o połowę podczas hakowania apteczek.
- Zwiększono podstawową wytrzymałość pancerza o 50 punktów (obecne maksimum: 250).
- Dopancerzenie
- Zmniejszono wzmocnienie pancerza ze 150 do 100 punktów.
- Infrawizja
- Ujawnia paski zdrowia przeciwników.
- Teraz zdolność zostaje anulowana w chwili śmierci.
- Adaptabilne Osłony
- Nie anulują już trybu Kulowrotka.
- Granatnik: Obrażenia od bezpośredniego trafienia zwiększone z 40 do 60
- Działo cząsteczkowe: Promień ognia alternatywnego strzału zmniejszony z 2-3 na 1-2 (w zależności od poziomu energii)
- Kula rozdarcia: Efekty zmniejszone z 30% do 25%
- Kula zniszczenia: Obrażenia zwiększone z 46 do 48
- Ilość pasywnego leczenia zmniejszona z 50% do 40%








