Blizzard chce zmniejszyć ilość remisów w Overwatchu
Gracze podjęli dyskusje odnośnie ataku oraz obrony na tzw. "Assault maps". W efekcie Blizzard przyznał, że istnieje pewien problem, nad którym będą pracować.Są trzy mapy, na których istnieje ten problem. Są to Hanamura, Volskaya Industries oraz Świątynia Anubisa. Na tych trzech mapach bardzo często gry kończą się remisem. Blizzard dodał nawet statystyki, według których najgorsza sytuacja jest na Hanamurze - mecze w naprawdę złych tygodniach kończą się remisem w prawie 20% przypadków. Dla perspektywy, mapy z punktem kontrolnym oraz ładunkiem mają 0% szans na remis, co jest dość oczywiste, natomiast na mapach hybrydowych jest to ok. 6%. W sumie szansa na remis w trybie rywalizacji wynosi 5.45%, co jest zdecydowanie za dużą liczbą. W związku z tym, Blizzard już niedługo wprowadzi zmiany do rozgrywki. Niestety, nie wiadomo czego będą one dotyczyły i co zostanie ostatecznie zmienione. Spekuluje się, że może chodzić o szybsze przejmowanie punktów lub wydłużenie czasu respawnu drużyny broniącej.








