Blizzard przeprasza za wczorajsze kolejki na serwery. Pora coś z tym zrobić!
Od premiery gry minęło naprawdę dużo czasu, a każdy event oznacza to samo - palące się serwery.
Blizzard wczoraj przeprosił za niedziałające serwery i faktycznie było za co. Niektórzy do gry dołączali kilkukrotnie, widząc po 20-40 tysięcy osób przed nimi. Kolejka dobiegała końca i... Wyrzucało błąd.
Hej, przepraszamy za kolejkę! Przejrzeliśmy problem powodujący rozłączenia, a teraz pozwalamy chomikom rozluźnić się, abyśmy mogli szybko skrócić kolejkę. Mam nadzieję, że spodoba ci się zimowe wydarzenie! Twoje zdrowie!Serwery raczej nie są tu problemem, a infrastruktura samego Blizzarda. Jest to trudne do zrozumienia, dlaczego po ponad dwóch latach od premiery dalej ludzie nie są w stanie zagrać normalnie przy starcie eventu. Jeżeli komunikaty w grze są prawdziwe i powodem kolejek jest kilkadziesiąt tysięcy osób, to jest to jeszcze dziwniejsze. Jest wiele większych gier, które przy "natłoku" powiedźmy 40 tysięcy graczy zupełnie tego nie odczuwają. Blizzard pisze o przeglądaniu problemu odnośnie kolejek. Problem ten występuje od pierwszego eventu i zawsze jest taki sam. Rozwiązanie na niego również wygląda podobnie - czekanie, aż część sobie odpuści.








