Dołącz do naszej grupy!
Archiwa 2019!
Strona główna » News » Blizzard tłumaczy, dlaczego właśnie tak zmienił Sombrę!
News

Blizzard tłumaczy, dlaczego właśnie tak zmienił Sombrę!

Blizzard ostatnio zaangażował się w rozmowy z mediami, co bardzo mnie cieszy. Dzisiaj wyjaśnienie zmian Sombry.


Zmiany Sombry były dość drastyczne. Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś publikowaliśmy materiał o wczesnych etapach Overwatch. Pisaliśmy tam o tym, że nasza hakerka na początku miała nieskończoną niewidzialność. Ostatecznie Blizzard wycofał się z tego pomysłu. To dlatego z zaciekawieniem obserwowaliśmy te zmiany.

Jesteśmy zaskoczeni, że ludzie odebrali to jako nerf

Geoff Goodman wypowiedział się skąd taki pomysł na zmiany, jak reagował na nie Blizzard etc. Chyba spoko informacje. Zaczynamy od tego, że Blizzard był zaskoczony odbiorem tych zmian.

Byliśmy trochę zaskoczeni odzewem społeczności, która rozpatrywała to jako nerf. Daliśmy jej dużo buffów i dużo nerfów w tym samym momencie. Te zmiany mają dać jej znacznie większą elastyczność, a co za tym idzie – siłę.

Sombra ma przestać polegać na liczeniu czasu – tłumaczy Goodman. Celem niebieskich było sprawienie, by gracze nie musicieli zastanawiać się, czy zdąrzą przed upływem czasu, czy nie.

Blizzard od początku kombinował ze zmianą czasu niewidzialności. Najpierw zwiększono limit dwukrotnie, potem trzykrotnie, aż w końcu pojawiło się zdanie „Czy naprawdę będzie tak duża różnica, gdy damy jej nieskończone ukrycie?” Sprawienie, że nie trzeba się przejmować translokatorem i ukryciem dało możliwość skupiania się tylko i wyłącznie na grze, bez patrzenia na czas.

Nawet, gdy ukrycie brzmi potężnie, nadal trzeba walczyć i myśleć, nadal trzeba hakować odpowiednie cele.

Goodman jest przekonany, że gracze dostrzegą, jak przydatna, elastyczna i potężna jest nowa wersja Sombry. Według niego, gracze przywykną do zmniejszonej prędkości poruszania się i niedługo o tym zapomną.