Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Blizzard usuwa mapy z Deathmatchu! Oto szczegóły aktualizacji!
News

Blizzard usuwa mapy z Deathmatchu! Oto szczegóły aktualizacji!

Wczoraj do Overwatch trafiła aktualizacja. 


Apdejt zmienił w sumie trzy rzeczy, ale dość istotne. Reszta to naprawa błędów.

Ogólne

Łaska

  • Ostatnie zmiany Łaski spowodowały, że te całe „płomienie” były źle naliczane. Teraz będzie to bardziej dostosowane do tej bohaterki.

Salon gier

  • Hanamura, Księżycowa Kolonia Księżycowa, Świątynia Anubisa i Zakłady Volskaya zostały usunięte z rotacji Deathmatchu oraz zespołowego Deathmatchu. Nadal można grać na tych mapach przy użyciu gier customowych.

Interfejs

  • Wprowadzono kilka zmian, które powinny ułatwić i uprzyjemnić tryb obserwatora.

Naprawy błędów

Reszta to naprawienie kilkunastu błędów. Zostawiamy póki co po angielsku.

  • Fixed a bug that caused the audio from Junkertown’s front gate to play when previewing and opening Loot Boxes
  • Fixed a bug that prevented the stagger and knockdown VO from canceling active voice lines
  • Fixed a bug that allowed an incorrect voice line to play when firing D.Va’s Micro Missiles
  • Fixed an issue that caused the spectator camera to lose track of heroes and player-controlled objects (e.g. Junkrat’s Rip-Tire)

Bohaterowie

  • Naprawiono problem z kwestiami przy umiejętnościach specjalnych w skórkach ONI Genji oraz Skrzydlatej Łasce

Mapy

  • Fixed an issue that caused sound effects to continuously repeat when using a beam weapon (e.g. Zarya’s Particle Cannon) to destroy the motorcycle in the attackers’ spawn room on Junkertown
  • Fixed an issue that activated audio cues that are typically associated with enemy hits when shooting the motorcycle on Junkertown

Jak myślicie, dobry ruch z tym usunięciem map z Deathmatchu?

27 komentarzy

Dodaj komentarz

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ