Najnowsza aktualizacja zmieniła system respawnu!
Mało osób zauważyło, że nowa aktualizacja wprowadziła zmiany do systemu odradzania!Blizzard lubi wprowadzać zmiany, nie tłumacząc ich jakoś szczególnie. Tak też było w tym wypadku. We wczorajszej aktualizacji pojawił się zapis, który w żaden sposób nie został podkreślony. Chodzi dokładnie o:
- Dostosowano czas odradzania postaci, aby ograniczyć strategie obronne polegające na opóźnianiu gry, kiedy drużyna atakująca ma wyraźną przewagę i prowadzi agresywną rozgrywkę.
Blizzard wyjaśnił o co chodzi dopiero kilka godzin później
Gdy gracze zaczęli zadawać pytania o co dokładnie z tym chodzi, Scott Mercer spróbował wyjaśnić trochę dokładniej ten zapis. Ogólnie chodzi o to, że w Overwatch istniał system, który powoli wydłużał czas respawnu drużyny broniącej w sytuacji, kiedy na punkcie przez 30 sekund było więcej atakujących, niż broniących. Blizzard postanowił trochę przy tym pomajstrować i teraz wydłużony respawn zaczyna się od 15 sekund przewagi atakujących, przy czym maksymalną wartość osiąga przy 75 sekundach.








