Nerf Doomfista za mocny! Blizzard go złagodzi! Cooldown był bugiem!
Można trochę odetchnąć, chociaż główny nerf zostaje.Dzisiejsze zmiany na serwerze testowym były dość srogie, szczególnie dla Doomfista. Zabrano jedną z najfajniejszych mechanik w grze, czyli możliwość szybkiego dostania się na wyższe poziomy mapy, ale... Mam dobrą wiadomość!
Nerf był za mocny i Blizzard go złagodzi
Blizzard tym razem zareagował bardzo szybko.Ograniczenie poziomu było trochę za mocne, poluzujemy to w taki sposób, by Doomfist mógł wskakiwać również na poziom, na którym jest obecnie.Czyli combo dalej będzie w grze! Nie będzie się tylko dało wskakiwać wyżej, niż poziom na którym jesteśmy.
Bug z cooldownem Fali Sejsmicznej
Pojawiła się także zmiana, co do której miałem ogromne wątpliwości. Chodzi o Falę Sejsmiczną: Gdy chcieliście dostać się wyżej, to skill był aktywowany i zaczynał naliczać cooldown, chociaż postać zupełnie nie reagowała. Wyglądało to tak, jakbyście użyli Fali Sejsmicznej, gra to zarejestrowała i zaczęła naliczać "cd", ale przez nerfa postać nigdzie nie wskakiwała.Na szczęście to był bug
Przez chwilę myślałem, że to jakiś zamierzony efekt. Na szczęście się wyjaśniło, że to był tylko błąd. Można odetchnąć.Pracujemy nad tym błędem.
Czyli nie jest najgorzej. Blizzard niejako cofnie tego nerfa, a ten cały cooldown był bugiem!








