Ogromne zmiany balansu w Overwatch! Wiele zmienionych postaci!
Wczorajsza aktualizacja jednak miała coś więcej, niż proste bugfixy.
Wczoraj pobrało się ponad 900MB, według wstępnych informacji naprawiono tylko kilka błędów. Dopiero po kilku godzinach Blizzard wypuścił pełny opis aktualizacji. A ten z kolei ujawnił zmiany masy bohaterów. Obecnie nie ma polskiej wersji, więc na ten moment zostawiamy w oryginale.
Zmiany bohaterów
D.Va Defense Matrix- Regeneracje zwiększono z 12.5% do 16% na sekundę
- Opóźnienie przed regeneracją zmieniono z 1 sekundy na 0.75 sekundy
- Czas odnowienia zwiększono z 9 do 10 sekund
- Ilość amunicji zwiększono z 5 do 6.
- Już nie blokuje Chain Hook i Whip Shot
- Czas trwania efektu wysokiej grawitacji zmieniono z 1.2 do 0.9 sekund
- Regenerację zmniejszono z 175 do 150 na sekundę
- Teraz odnawia się sekundę po przywołaniu bariery
- Czas inicjacji wynoszący 0.2 sekundy został usunięty
- Czas trwania zwiększono z 6 do 9 sekund
- Ilość zdrowia zwiększono z 600 do 700
- Ilość zdrowia zmniejszono z 250 do 200
- Efekt przyspieszenia zwiększono z 20% do 25%
- Efekt przyspieszenia zwiększono z 50% do 60%
- Bonus do prędkości poruszania się zmniejszono z 40% do 30%
- Dodatkowe więzi połączone przez Valkyrie są teraz ignorowane przez bariery wroga
- Własna regeneracja została zmniejszona z 30 do 20 zdrowia na sekundę
- Czas potrzebny do osiągnięcia pełnego naładowania zwiększono z 1 do 1.4 sekundy
- Tarczę otrzymywana co atak zmniejszono z 35 do 30
- Czas odnowienia zwiększono z 4 do 6 sekund
- Odnawianie rozpoczyna się natychmiast po rozmieszczeniu Translokatora lub po zniszczeniu go przez wrogów
- Czas trwania zmniejszono z 15 do 12 sekudn
- Ilość zdrowia zmniejszono z 5000 do 4000
- Obrażenia co sekundę zmniejszono z 50 do 40
- Gracze zaatakowani podstawowym atakiem Symmetry powinni teraz usłyszeć głośniejszy dźwięk
- Spadek obrażeń rozpoczyna się teraz od 13 metrów, zamiast od 10 metrów








