Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » Ogromne zmiany Brigitte i innych bohaterów! Opis aktualizacji!
News

Ogromne zmiany Brigitte i innych bohaterów! Opis aktualizacji!

Najnowsza aktualizacja Overwatch przynosi bardzo dużo zmian.


Blizzard zdecydował się zmienić Brigitte, jedną z najbardziej kontrowersyjnych postaci.

Jak wyjaśniają developerzy, „to bardzo silna bohaterka, kiedy gra z dwiema postaciami wsparcia i mamy sytuację potrojenia roli. Ale Brigitte radzi sobie gorzej, grając obok jednej postaci wsparcia. I czasami szkodzi własnej drużynie, gdy taka sytuacja ma miejsce. Dlatego trzeba zmienić balans Brigitte.”

Opis zmian bohaterów

Ogólne

  • Koszt ultów wszystkich postaci zwiększony o 12%
  • Spowolnienia: zamiast łączenia się efektów spowolnienia, prędkość poruszania się będzie zmniejszona jedynie o jedną, większą wartość

Komentarz twórców: Umiejętności specjalne ładują się za szybko względem tego jaki mają wpływ na przebieg walki. Spowolniliśmy ten proces, aby mniej pojedynków było zależnych od ich wykorzystania. Zmiany w spowolnieniach najbardziej dotkną takich postaci jak Trupia Wdowa podczas celowania lub Reinhardt trzymający tarczę. W tych przypadkach efekty przeciwnika takie jak zamrażanie Mei lub wieżyczki Symmetry będą odczuwalne jedynie wtedy, gdy przekroczą wartość spowolnienia uniesionej tarczy lub celowania.

Brigitte

Wsparcie (Pasywka)

  • Moc leczenia zmieniono z 100 na 130
  • Samo-leczenie z pasywki jest zmniejszone o połowę

Pakiet Regeneracyjny

  • Ma teraz 3 ładunki
  • Leczenie zmieniono z 150 na 120
  • Teraz leczy przez 2 sekundy zamiast natychmiast
  • Jeżeli rzucisz kilka ładunków na jedną osobę, czas trwania zostanie wydłużony o 2 sekundy

Rakietowy Korbacz

  • Prędkość wyjściowa wzrosła z 60 do 80
  • Skrócono czas cofnięcia z 0.6 sek to 0.3

Rąbnięcie Tarczą

  • Zdrowie tarczy zmniejszono z 500 do 200

Tarcza Osłonowa

  • Czas trwania unieruchomienia zmieniono z 0.9 sek na 0.75

Natchnienie

  • Koszt superzdolności zwiększono o 10%

Ashe

  • Przeładowanie każdego pocisku zmniejszono z 0.3 do 0.25 sekundy

Komentarz dewelopera: Pełen czas przeładowania Ashe wydawał się bardzo ograniczający. Jednak długi czas przeładowania jest elementem balansu jej silnej broni, więc musimy uważać z jego zmienianiem.

Doomfist

Atak wręcz

  • Atak wręcz już nie przerywa przeładowania.

Hanzo

Strzały Burzowe

  • Zmniejszono ilość Strzał Burzowych z 6 do 5

Komentarz dewelopera: Łączna ilość obrażeń zadawanych przez Strzały Burzowe była za duża, więc zmniejszyliśmy ich ilość.

Moira

Zniknięcie

  • Może być użyte podczas ogłuszenia.

Komentarz dewelopera: Moira zawsze była dobra w leczeniu i zadawaniu obrażeń, lecz oferuje mało możliwości w porównaniu do innych uzdrowicieli. Ta zmiana wzmacnia jej nieuchwytność i może pomóc w ratowaniu jej drużyny przed np. obszarowym ogłuszeniem Zdruzgotania Reinhardta.

Orisa

Bariera ochronna

  • Zwiększono cooldown z 8 do 9 sekund

Komentarz dewelopera: Gracze często informowali nas, że grając przeciwko Orisie strzelanie w jej tarczę wydawało się bezsensowne, ponieważ od razu pojawiała się nowa. Zwiększenie jej cooldown’u sprawi, że jej niszczenie będzie lepiej wynagradzane.

Reinhardt

Nowa umiejętność pasywna: “Niezłomność”

  • 30%-owa odporność na efekty odrzucenia

Komentarz dewelopera: Jako pierwszoliniowy tank walczący wręcz, Reinhardt bardziej cierpiał z powodu odrzuceń niż inni bohaterowie. By ułatwić mu jego zadanie i ukrócić frustrację, teraz jest bardziej odporny na odrzucenia.

Sombra

Hakowanie

  • Czas trwania efektu skrócony z 6 do 5 sekund

EMP

  • Czas aktywacji zwiększony z 0.5 do 0.65 sekundy

Komentarz dewelopera: Hakowanie ma duży potencjał oraz czas trwania. Skrócenie tego czasu zmniejszy uciążliwość tej umiejętności dla zhakowanego, jednocześnie nie zabierając wiele potencjału. Zwiększenie czasu aktywacji superzdolności umożliwi przeciwnej drużynie lepsze przeciwdziałanie tej umiejętności.

Symmetra

Teleporter

  • Trwa w nieskończoność, aż nie zostanie zniszczony
  • Symmetra może zniszczyć jej Teleporter przyciskiem 2 zdolności
  • Cooldown zaczyna się w momencie zniszczenia Teleportera
  • Zwiększono cooldown z 12 do 15 sekund
  • Zwiększono maksymalny zasięg z 25 do 30 metrów
  • Teleporter ulega zniszczeniu jeśli wejście znajduje się o 40 metrów dalej od wyjścia
  • Zwiększono czas wymagany do ponownego użycia Teleportera z 1 do 1,5 sekundy.

Komentarz dewelopera: Teleporter Symmetry jest ciekawym, choć często ograniczającym w użyciu narzędziem. Nieskończony czas trwania tej umiejętności poszerza możliwości użycia Symmetry na różnych mapach i w różnych kompozycjach drużyny.

Tracer

Bomba Pulsacyjna

  • Zwiększono obrażenia z 300 do 350

Komentarz dewelopera: Moc Bomby została zmniejszona jakiś czas temu, by była mniejszym zagrożeniem dla Tanków, do których łatwiej ją przykleić. Nadal jest to naszym celem, lecz zwróciliśmy jej trochę utraconej mocy,
aby łatwiej jej było radzić sobie np. z Bastionem lub postaciami, które otrzymały pancerz od Brigitty.

Burzyciel

Pole Minowe

  • Zwiększono prędkość z 10 do 13, dzięki czemu miny są szerzej rozstawione. Ułatwia to stworzenie dużego pola minowego, szczególnie z dużej wysokości.
  • Skrócono czas aktywacji z 0.25 do 0.1 sekundy

Komentarz dewelopera: Styl gry Burzycielem jest bardzo aktywny, lecz często było trudno zrobić dobry użytek z jego superzdolności. Ta zmiana pozwala na rozszerzenie jego pola jeśli chce, oraz pozwala zachować ciaśniejszy układ min jeśli aktywuje je blisko ziemi.

5 komentarzy

Dodaj komentarz

  • No nareszcie jakieś dobre wiadomości. Zmiany Symmetry bardzo się przydadzą. Znikający teleporter po kilku sekundach bardzo mnie irytował. Najbardziej jednak cieszy mnie zmiana w ulcie Tracer. Moim zdaniem zdecydowanie miał zbyt mało obrażeń. Przynajmniej Bastion przestanie sprawiać większy problem.
    Ale bagieta… shield z 500 na 200… Y^Y

  • Macie na myśli że aktualizacja przyniesie zmiany, a nie ze przynosi… Będziemy musieli poczekać parę miesięcy aż ja wydadzą.

  • Ogólnie myślę, że zmiany jak najbardziej na plus szczególnie u Symmetry, Smugi i Bagiecie. Nie wiem za bardzo czemu znerfili Sombrę, wydawało mi się, że jej hacki są dobrze zbalansowane. Teoretycznie nie są to duże liczby, ale w OW dużo się dzieje w bardzo małym czasie. Cóż, zobaczymy, może będzie lepiej :V

  • A do tej zmiany ze spowolnieniami – trzy wieżyczki Symmetry w jednym miejscu zwalniają teraz jak jedna?

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ